Strona 3 z 6

Re: Tylne zaciski

: 02 lis 2012, 15:06
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
No wiec powalczyłem trochę. Klocki grube, ale w złym stanie: pordzewiałe, zapieczone i odpada warstwa izolująca na styku klocek-tłoczek. Nie wiem jak to się fachowo zwie. Po prawej stronie było to obrócone w poprzek klocka. Może dlatego się grzało. Komplet do wymiany.
Linka z lewej ma potarganą osłonę, nie zacina się jeszcze więc tylko posmarowałem.
Wymieniał już ktoś klocki z tyłu w T-Jet?

Re: Tylne zaciski

: 02 lis 2012, 21:26
autor: krakus02
Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Wymieniał już ktoś klocki z tyłu w T-Jet?
wymieniałem... w aso :zlośnik

Re: Tylne zaciski

: 02 lis 2012, 22:11
autor: Fish
ja wymienialem sam, bulka z maslem. Przed rozkreceniem zaciskow polecam wkrecic tloczek do oporu (super pasuje klucz do szlifierki katowej), rozebrac, zlozyc i tloczek sam sie reguluje hamulcem i recznym. Spoko robota, jak w duzym fiacie :)
UWAGA: tloczek sie wkreca a nie wciska.
Uwaga2: w przedazy sa 2 rodzaje klockow bo stosowane w lince byly systemy TRW i Bosch, ciezko znalezc i dopasowac nawet chyba w sklepie po VIN, nie wiem jak to jest, u mnie bylo chyba TRW, nie pamietam teraz ale gdzies o tym chyba pisalem juz na LKP.

Re: Tylne zaciski

: 02 lis 2012, 22:13
autor: Fish
Kuzyn_z_Sosnowca pisze:odpada warstwa izolująca na styku klocek-tłoczek.
tez tak mialem, chyba normalka

Re: Tylne zaciski

: 03 lis 2012, 14:12
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Fish dobry opis. Jeszcze dodam, że warto najpierw odpiąć linkę ręcznego, bo bardzo potem przeszkadza. Trzeba ją najpierw poluzować w kabinie. Zrobię fotorelację.
Prz jakim przebiegu wymieniałeś? Klocki się wytarły czy rozleciały.

Re: Tylne zaciski

: 03 lis 2012, 14:22
autor: Fish
Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Fish dobry opis. Jeszcze dodam, że warto najpierw odpiąć linkę ręcznego, bo bardzo potem przeszkadza. Trzeba ją najpierw poluzować w kabinie. Zrobię fotorelację.
Prz jakim przebiegu wymieniałeś? Klocki się wytarły czy rozleciały.
Linki nie odpinalem.
Wymienialem przy 60 kkm ale niepotrzebnie jeszcze, jakos bez rozbierania wydawalo mi sie, ze malo klocka, wymienialem lozysko i przy okazji postanowilem wymienic klocki, okazalo sie ze byla jeszcze 1/2, no ale jak juz sie zabralem to wymienilem, nastepnym razem zrobie to pozniej, chyba ze tarcze nie pozwola.

Re: Tylne zaciski

: 05 lis 2012, 13:57
autor: emmer
ja tyż al;e nie w ASO - u kumpla. Coval pomyśl czy nie wymienić linki ręcznego - nie pamiętam ile dałem u darcyna, ale nie były to duże pieniądze a robota w sumie jedna

Re: Tylne zaciski

: 05 lis 2012, 17:02
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Linka jest ok, tylko gumka pękła ;) Jakoś to posklejam i będzie.

Re: Tylne zaciski

: 06 lis 2012, 20:30
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
No dobra linki nie są całkiem ok, zaczyna wycierać się teflon. Myślę że do następnych klocków dadzą radę. Moje po przebiegu 34tyś trzeba wyrzucić. Nie wiem jak można 60tyś zrobić na kpl.

Re: Tylne zaciski

: 07 lis 2012, 11:08
autor: emmer
można, można - uwierz mi, :)

Re: Tylne zaciski

: 07 lis 2012, 14:00
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Zdecydowałem się na wymianę linek.

Re: Tylne zaciski

: 07 lis 2012, 19:54
autor: darcyn
heh, wariujesz

Re: Tylne zaciski

: 07 lis 2012, 20:53
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
:pivo za rabaty

Re: Tylne zaciski

: 08 lis 2012, 9:29
autor: emmer
ja ostatnio hamowałem ze 160 km/h do zera - głos jaki wydawały hamulce z tyłu był jak z hororu - trzeba będzie za jaki czas poszukac tarcz

Re: Tylne zaciski

: 08 lis 2012, 23:46
autor: mpsfc
Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Zdecydowałem się na wymianę linek.
Oj przewraca sie w głowach Zagłębiakom. Mnie kujawiaka stać tylko na jedna Linkę :ryczy
Panie Prezesie, czy to aby nie kwalifikuje się na ban? :zlośnik