Strona 3 z 6

: 08 lis 2010, 12:07
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Tomek pisze:
mpsfc pisze:przy ruszaniu dynamicznym
:ryczy :ryczy :ryczy
Sorry, nie mogłem się powstrzymać :pivo
Wam przynajmniej kręgosłupa nie łamie przy ruszaniu :jazda

: 08 lis 2010, 23:05
autor: kylo
Coval pisze:Wam przynajmniej kręgosłupa nie łamie przy ruszaniu
Za to psuje nerwy przy wyprzedzaniu

: 13 gru 2010, 20:19
autor: duskap
Znowu zima i znowu ściąganie mnie wpienia. Przecież przy ruszaniu na śliskim trzeba pół obrotu kierownicy (o 90 stopni) zrobić aby auto jechało prosto a nie w prawo. Masakra jakaś dosłownie!

: 14 gru 2010, 6:45
autor: jay_21
duskap pisze:Znowu zima i znowu ściąganie mnie wpienia. Przecież przy ruszaniu na śliskim trzeba pół obrotu kierownicy (o 90 stopni) zrobić aby auto jechało prosto a nie w prawo. Masakra jakaś dosłownie!
Moja startuje prosto na śliskim, no chyba, że z jednej strony mam śnieg a z drugiej lód. Jak mocno depnę na śniegu to boksuje ale zbiera się równo.

: 14 gru 2010, 8:24
autor: duskap
jay_21 pisze:Moja startuje prosto na śliskim, no chyba, że z jednej strony mam śnieg a z drugiej lód. Jak mocno depnę na śniegu to boksuje ale zbiera się równo.
Normalnie chcę to zobaczyć :)

: 14 gru 2010, 8:28
autor: jay_21
duskap, to wpadaj do mnie :)

: 14 gru 2010, 9:25
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Moja też bardzo ucieka w prawo, przy każdym ruszaniu z poślizgiem muszę mocno kręcić.

: 14 gru 2010, 10:59
autor: kazgas
Coval pisze:Moja też bardzo ucieka w prawo, przy każdym ruszaniu z poślizgiem muszę mocno kręcić.
Coval a mówiłem kup 1,4 8V.
Tam przy ruszaniu nie ma poślizgu :smak

: 14 gru 2010, 11:35
autor: jay_21
kazgas pisze:Coval a mówiłem kup 1,4 8V.
Tam przy ruszaniu nie ma poślizgu
taki wbudowany ASR :zlośnik

Coval, próbowałem nawet auto przy mocniejszym dawaniu gazu na max wprowadzić w poślizg i niestety nie udało mi się. Próbowałem do 3 biegu i prędkości 70 km/h. Może to kwestia opon? Przyznam, że te które mam założone w tych warunkach jakie panują na drogach spisują się znakomicie.

: 14 gru 2010, 12:17
autor: mwas
Bo żeby auto wprowadzić w poślizg trzeba użyć ręcznego :lacha I wtedy driffffffftujemy ! :luzak

: 14 gru 2010, 14:29
autor: sebastianc78
Moja też ściąga :smutny

: 15 gru 2010, 12:35
autor: Paweł_Sz
Witam,

czytam ten wątek i jestem przerażony. Teraz jeżdżę Albeą, którą chciałem wymienić na Lineę T-Jet, ale po Waszych postach entuzjazm mi moooocno opadł. Przecież to jakaś porażka... nie próbował ktoś z Was wejść na drogę sądową? Przecież w chwili obecnej, jeżeli chcielibyście sprzedać swoje auta to potencjalny nabywca od razu wytknie Wam, że auto ma coś z geometrią, więc jest niepełnowartościowe...

BWT dwa lata temu jeździłem przez miesiąc linką 1.4 t-jet, którą dostałem jako auto zastępcze z krakowskiego Viamotu (albea czekała na tylną belkę z Turcji) i żadnych nieprawidłowości nie stwierdziłem...

--
Pozdrawiam,
Paweł

: 15 gru 2010, 16:30
autor: aixen
Paweł_Sz pisze:Teraz jeżdżę Albeą, którą chciałem wymienić na Lineę
Też miałem Albeę i zmieniłem na Lineę... osobiście żałuję decyzji. Na swój sposób to był bardziej "uczciwy" samochód.
Co do ściągania... pozwoliłem sobie ostatnio na jazdę próbną w Carserwisie w Wawie i ten konkretny model nie ściągał...
Być może ta przypadłość dotyczy aut z początkowego etapu produkcji...

PS. nie rozważałem zakupu... ot tak, dla "jaj" odwiedziłem dilera będąc nieopodal u Urzędzie Statystycznym...

: 15 gru 2010, 17:07
autor: duskap
Paweł_Sz pisze:BWT dwa lata temu jeździłem przez miesiąc linką 1.4 t-jet, którą dostałem jako auto zastępcze z krakowskiego Viamotu (albea czekała na tylną belkę z Turcji) i żadnych nieprawidłowości nie stwierdziłem...
Po prostu tego nie zauważyłeś. Wszystkie Linee T-Jet to mają bo mają jednakową konstrukcję. Czy to 2007 czy to 2010 (ostatnią jazdę testową wykonywałem tydzień temu świerzynką rok 2010 zarejestrowaną w listopadzie 2010). Hmm... trzeba umieć to zrobić aby ściągała :D

Nawiasem mówiąc... czy ta Linea z Viamotu była beżowa? Jak tak to miałeś przyjemność jeździć Lineą kolegi z forum krakus02 :) I również ściąga :)

[ Dodano: |15 Gru 2010|, o 17:10 ]
Paweł_Sz pisze:Przecież to jakaś porażka... nie próbował ktoś z Was wejść na drogę sądową?
Walka z wiatrakami. Próbowałem lecz odpuściłem. Nie taka prosta to sprawa.
PS>Focus RS też ściąga przy przyspieszaniu co Coval pokazał na wklejonym filmiku z YT

: 15 gru 2010, 17:22
autor: Paweł_Sz
Hej,

linka z Viamotu była czarna (chyba, nie wiem czy dobrze pamiętam), na 100% nie była beżowa. Jeździło się nią genialnie, w porównaniu z Albeą to przepaść (przesiadka po miesiącu do mojego autka była niemałym cierpieniem ;-)) Wyprzedzanie innych aut linką załadowaną rodziną i bagażami na podjeździe pod przełęcz pod Gruszowcem to było niezapomniane przeżycie, i wcale przy tym nie katowałem silnika... Ale żeby nie odchodzić od tematu - co de facto trzeba zrobić, by to ściąganie było wyraźnie widoczne? Zastanawiam się, czy ESP nie pomogłby tu skompensować problem?

[ Dodano: |15 Gru 2010|, o 17:25 ]
duskap pisze:PS>Focus RS też ściąga przy przyspieszaniu co Coval pokazał na wklejonym filmiku z YT
Tia, tylko że Focus RS ma troszkę inną moc/moment do przeniesienia ;-)

--
Pozdrawiam,
Paweł

P.S.
Tak na dobrą sprawę to nie wiadomo co kupić rodzinnego - linea ściąga, hyundai i kia cierpią na łuszczycę, toyoty drogie i kradną, octavia droga i kradną, silniki TSI jakością też nie grzeszą, renault i peugot jakiejś super opinii też nie mają... ech, kiedyś to były czasy - był polonez, łada, wartburg i nic więcej ;-)