jaki silnik potrzebny lince?

Buba
klubowicz
klubowicz
Posty: 243
Rejestracja: 21 maja 2010, 13:56
Przebieg: 34000
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Buba »

Alfa tez bo merc to juz nie to co kiedys,poza tym licencje Common Rail Merc wciagnal od Fiata.To mowi samo za siebie.Mi Linea 150KM starczy tylko to spalanie jest dobijajace dlatego zostawiam tego wysysacza paliwa na podjezdzie,dla mnie 1 miejsce ma Bravo multijet i nic tego nie zmieni.
Boniu
Nowy
Nowy
Posty: 20
Rejestracja: 15 kwie 2010, 7:53
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: Byczyna

Post autor: Boniu »

w sumie to wolałbym fiata jak mercedesa. jakoś tak mam:)
a jeśli chodzi o niemiecki samochód który mi sie jakoś widzi to jest obecna generacja A6,
a i tak pewnie wybrałbym alfe 159, lub następczynie 166, a już napewno Lancie Thesis, nie wspominając o Maserati Quatroporte:P jakoś tak kocham Italdesign... szkoda tylko że koncern wieswagena kupił 90% akcji Italdesign Giugaro (czy jak to sie tam pisze)
Buba
klubowicz
klubowicz
Posty: 243
Rejestracja: 21 maja 2010, 13:56
Przebieg: 34000
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Buba »

Wymienione autka sa calkiem fajne,ja tez lubie wloski design.Alfa159 i Lancia Delta to jest to co aktualnie mi sie podoba.
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

duskap pisze:
Boniu pisze:mercedes to mercedes? wątpie. fiat nie ma wpadek takich jak mercedes w silnikach diesela. większość CDI stoi w serwisach bo wtryski padły, a fiatowskie JTD jeżdżą:)
mercedes ostatnio zalicza ostre wpadki jakościowe
Owszem Mercedes to Mercedes. Jakość (awaryjność) padła ale nadal jest o wiele lepszy niż nasze FIATy. Choćby w komforcie i wygodzie... jeśli jest w pełni sprawny :)
I tam gdzie w Linei kończy się maksymalna ilość KM w ofercie tam w Mercedesie się dopiero zaczyna.
PS>Pokaż mi kogoś kto wybierze Lineę gdy będzie miał do wyboru Linee Emotion T-Jet i Merca E-klassa, oba nowe, za tyle samo złotówek. Nie ma takiego człowieka (o ile ma wszystko z rozumem jak należy) :D
Trochę bez sensu porównanie... Równie dobrze można postawić Mercedesa E-Klasę obok Ferrari F430 lub Alfę Romeo 8C Competizone.

Ja wybrałbym Lineę bo serwisowanie tego auta jest po prostu tańsze i na moje potrzeby jest samochodem wystarczającym. Poza tym uważasz, że Merc za te same pieniądze co Linea będzie tak samo dobrze wykonany jak za cenę 3 razy wyższa? I odwrotnie Linea za ~160 tyś. złotych była by wykonana w takiej formie jak jest teraz?
Ostatnio zmieniony 01 cze 2010, 23:00 przez jay_21, łącznie zmieniany 1 raz.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Boniu
Nowy
Nowy
Posty: 20
Rejestracja: 15 kwie 2010, 7:53
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: Byczyna

Post autor: Boniu »

delta jest urocza. 159 też. wogóle mi się podobają włoskie auta:) nawet mi się podoba bolid F1 ferrari.
Buba
klubowicz
klubowicz
Posty: 243
Rejestracja: 21 maja 2010, 13:56
Przebieg: 34000
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Buba »

Nie no Bolida nie kupie za dziurawo u nas :ryczy
Boniu
Nowy
Nowy
Posty: 20
Rejestracja: 15 kwie 2010, 7:53
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: Byczyna

Post autor: Boniu »

damy rade... założymy większe sprężyny i amory
Polak potrafi:P
Buba
klubowicz
klubowicz
Posty: 243
Rejestracja: 21 maja 2010, 13:56
Przebieg: 34000
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Buba »

:ryczy
Boniu
Nowy
Nowy
Posty: 20
Rejestracja: 15 kwie 2010, 7:53
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: Byczyna

Post autor: Boniu »

:zlośnik
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

jay_21 pisze:
duskap pisze:
Boniu pisze:mercedes to mercedes? wątpie. fiat nie ma wpadek takich jak mercedes w silnikach diesela. większość CDI stoi w serwisach bo wtryski padły, a fiatowskie JTD jeżdżą:)
mercedes ostatnio zalicza ostre wpadki jakościowe
Owszem Mercedes to Mercedes. Jakość (awaryjność) padła ale nadal jest o wiele lepszy niż nasze FIATy. Choćby w komforcie i wygodzie... jeśli jest w pełni sprawny :)
I tam gdzie w Linei kończy się maksymalna ilość KM w ofercie tam w Mercedesie się dopiero zaczyna.
PS>Pokaż mi kogoś kto wybierze Lineę gdy będzie miał do wyboru Linee Emotion T-Jet i Merca E-klassa, oba nowe, za tyle samo złotówek. Nie ma takiego człowieka (o ile ma wszystko z rozumem jak należy) :D
Trochę bez sensu porównanie... Równie dobrze można postawić Mercedesa E-Klasę obok Ferrari F430 lub Alfę Romeo 8C Competizone.

Ja wybrałbym Lineę bo serwisowanie tego auta jest po prostu tańsze i na moje potrzeby jest samochodem wystarczającym. Poza tym uważasz, że Merc za te same pieniądze co Linea będzie tak samo dobrze wykonany jak za cenę 3 razy wyższa? I odwrotnie Linea za ~160 tyś. złotych była by wykonana w takiej formie jak jest teraz?
Chyba się nie rozumiemy... Napisałem Mercedes to Mercedes i Linea z nim nie ma szans. Najtańszy Merc ma osiągi takie jak najlepsza Linea. A Boniu napisał "wątpię" więc przytoczyłem argument brutalny ale jednak trafny bo Mercedes to Mercedes i jest lepszy od Linei, osiągi równe (rzadko bo przeważnie są z innymi silnikami niż podstawowy) lub lepsze zatem nie ma co się cieszyć z tego, że się wzięło Merca E-klasse, ponieważ ten Merc wziąłby Linkę T-Jet w pare sekund gdyby tylko chciał :)
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Takie silniki montują w Lineach dla Afryki i Indii. Tam można zaoferować 1.4 90KM, a u nas jakoś się nie dało.
Awatar użytkownika
sebastianc78
klubowicz
klubowicz
Posty: 500
Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
Przebieg: 47800
Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: sebastianc78 »

Coval może to i dobrze, bo pewnie przy zakupie zdecydowałbym się na 90 KM, i nie wiedział co mnie ominęło, a tak nic tylko się cieszyć z mocy :zlośnik :zlośnik
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

sebastianc78 -racja :zlośnik
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

FILBERT pisze:Moim skromnym zdaniem w Lince barkuje zwykłej benzyny 90KM jak ma bravo z 6-cio stopniową skrzynią w w dobrej cenie. Była by to najlepsza alternatywa w kategorii stosunku jakości do ceny. Silnik który mam czyli 1.4 8v w mieście i na drogach karajowych jest ok ale na autostradzie już mało komfortowy jest.


w ogóle 77 km jest za słaby na to auto i jest to ciężkie auto, przez to też więcej pali w mieście, a ja niestety większość czasu się po mieście poruszam, na autostradzie 160 mi idzie a o większej prędkości to można sobie pomarzyć. Ktoś tu napisał że 90 km, to by było ok na to auto

[ Dodano: |17 Sie 2010|, o 07:13 ]
KILLHIM pisze:wytrzyma :zlośnik

linea sportowa, chyba silnik ma inny ;)
Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 644
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 205000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Podziękował: 51 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Post autor: alvaro »

A może ma ktoś jakiegoś chipa, żeby z naszej Linki prawie "80" konnej zrobić jakąś setkę? ;)
Bo szczerze - boję się tym wyprzedzać :lacha
ODPOWIEDZ