jaki silnik potrzebny lince?
w sumie to wolałbym fiata jak mercedesa. jakoś tak mam:)
a jeśli chodzi o niemiecki samochód który mi sie jakoś widzi to jest obecna generacja A6,
a i tak pewnie wybrałbym alfe 159, lub następczynie 166, a już napewno Lancie Thesis, nie wspominając o Maserati Quatroporte:P jakoś tak kocham Italdesign... szkoda tylko że koncern wieswagena kupił 90% akcji Italdesign Giugaro (czy jak to sie tam pisze)
a jeśli chodzi o niemiecki samochód który mi sie jakoś widzi to jest obecna generacja A6,
a i tak pewnie wybrałbym alfe 159, lub następczynie 166, a już napewno Lancie Thesis, nie wspominając o Maserati Quatroporte:P jakoś tak kocham Italdesign... szkoda tylko że koncern wieswagena kupił 90% akcji Italdesign Giugaro (czy jak to sie tam pisze)
- jay_21
- klubowicz
- Posty: 1981
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
- Przebieg: 67000
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Trochę bez sensu porównanie... Równie dobrze można postawić Mercedesa E-Klasę obok Ferrari F430 lub Alfę Romeo 8C Competizone.duskap pisze:Owszem Mercedes to Mercedes. Jakość (awaryjność) padła ale nadal jest o wiele lepszy niż nasze FIATy. Choćby w komforcie i wygodzie... jeśli jest w pełni sprawnyBoniu pisze:mercedes to mercedes? wątpie. fiat nie ma wpadek takich jak mercedes w silnikach diesela. większość CDI stoi w serwisach bo wtryski padły, a fiatowskie JTD jeżdżą:)
mercedes ostatnio zalicza ostre wpadki jakościowe
I tam gdzie w Linei kończy się maksymalna ilość KM w ofercie tam w Mercedesie się dopiero zaczyna.
PS>Pokaż mi kogoś kto wybierze Lineę gdy będzie miał do wyboru Linee Emotion T-Jet i Merca E-klassa, oba nowe, za tyle samo złotówek. Nie ma takiego człowieka (o ile ma wszystko z rozumem jak należy) :D
Ja wybrałbym Lineę bo serwisowanie tego auta jest po prostu tańsze i na moje potrzeby jest samochodem wystarczającym. Poza tym uważasz, że Merc za te same pieniądze co Linea będzie tak samo dobrze wykonany jak za cenę 3 razy wyższa? I odwrotnie Linea za ~160 tyś. złotych była by wykonana w takiej formie jak jest teraz?
Ostatnio zmieniony 01 cze 2010, 23:00 przez jay_21, łącznie zmieniany 1 raz.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Chyba się nie rozumiemy... Napisałem Mercedes to Mercedes i Linea z nim nie ma szans. Najtańszy Merc ma osiągi takie jak najlepsza Linea. A Boniu napisał "wątpię" więc przytoczyłem argument brutalny ale jednak trafny bo Mercedes to Mercedes i jest lepszy od Linei, osiągi równe (rzadko bo przeważnie są z innymi silnikami niż podstawowy) lub lepsze zatem nie ma co się cieszyć z tego, że się wzięło Merca E-klasse, ponieważ ten Merc wziąłby Linkę T-Jet w pare sekund gdyby tylko chciałjay_21 pisze:Trochę bez sensu porównanie... Równie dobrze można postawić Mercedesa E-Klasę obok Ferrari F430 lub Alfę Romeo 8C Competizone.duskap pisze:Owszem Mercedes to Mercedes. Jakość (awaryjność) padła ale nadal jest o wiele lepszy niż nasze FIATy. Choćby w komforcie i wygodzie... jeśli jest w pełni sprawnyBoniu pisze:mercedes to mercedes? wątpie. fiat nie ma wpadek takich jak mercedes w silnikach diesela. większość CDI stoi w serwisach bo wtryski padły, a fiatowskie JTD jeżdżą:)
mercedes ostatnio zalicza ostre wpadki jakościowe
I tam gdzie w Linei kończy się maksymalna ilość KM w ofercie tam w Mercedesie się dopiero zaczyna.
PS>Pokaż mi kogoś kto wybierze Lineę gdy będzie miał do wyboru Linee Emotion T-Jet i Merca E-klassa, oba nowe, za tyle samo złotówek. Nie ma takiego człowieka (o ile ma wszystko z rozumem jak należy) :D
Ja wybrałbym Lineę bo serwisowanie tego auta jest po prostu tańsze i na moje potrzeby jest samochodem wystarczającym. Poza tym uważasz, że Merc za te same pieniądze co Linea będzie tak samo dobrze wykonany jak za cenę 3 razy wyższa? I odwrotnie Linea za ~160 tyś. złotych była by wykonana w takiej formie jak jest teraz?

- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- sebastianc78
- klubowicz
- Posty: 500
- Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
- Przebieg: 47800
- Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 70 razy
- Kontakt:
FILBERT pisze:Moim skromnym zdaniem w Lince barkuje zwykłej benzyny 90KM jak ma bravo z 6-cio stopniową skrzynią w w dobrej cenie. Była by to najlepsza alternatywa w kategorii stosunku jakości do ceny. Silnik który mam czyli 1.4 8v w mieście i na drogach karajowych jest ok ale na autostradzie już mało komfortowy jest.
w ogóle 77 km jest za słaby na to auto i jest to ciężkie auto, przez to też więcej pali w mieście, a ja niestety większość czasu się po mieście poruszam, na autostradzie 160 mi idzie a o większej prędkości to można sobie pomarzyć. Ktoś tu napisał że 90 km, to by było ok na to auto
[ Dodano: |17 Sie 2010|, o 07:13 ]
KILLHIM pisze:wytrzyma
linea sportowa, chyba silnik ma inny ;)