Strona 3 z 9
Re: Brak mocy
: 15 mar 2018, 18:34
autor: kamilkce
Jeżeli jeździłeś do auto gaz ślask to tylko pieniądze straciłeś , to partacze !! byłem tam zostawiłem 140 zł za diagnoze i wymiane filtra i powiedzieli mi że jest dobrze a nawet za brame nie wyjechałem od nich i dalej to samo, a jak się wróciłem to powiedzieli że wg nich wszystko jest dobrze. Serio nie warto tam tracić pieniędzy.
Re: Brak mocy
: 16 mar 2018, 16:06
autor: Arek
Wymienili zębatkę dolną na wale korbowym i silnik trzyma ciśnienie ale koło pasowe wału ma bicie. Proponują przeszlifowanie koła.
Mają przesłać mi kosztorys . Jak będę miał to wstawię.
Re: Brak mocy
: 16 mar 2018, 16:20
autor: zibi186
Arek pisze: 16 mar 2018, 16:06
Wymienili zębatkę dolną na wale korbowym i silnik trzyma ciśnienie ale koło pasowe wału ma bicie. Proponują przeszlifowanie koła.
Mają przesłać mi kosztorys . Jak będę miał to wstawię.
W takim razie podtrzymuję swoją prośbę o typy cyfr do totolotka

Re: Brak mocy
: 16 mar 2018, 16:35
autor: Arek
Na razie auto stoi w serwisie firmowym Torino Łódź i czekam na wycenę. Ale zastanawiam się czy nie przewieść auta gdzie indziej. Ktoś coś może zaproponuje w Łodzi. Na ile wyceniacie taką usterkę. Będę musiał podjąć szybką decyzję czy robić u nich czy gdzie indziej.
Re: Brak mocy
: 16 mar 2018, 16:53
autor: Arek
Jutro serwisant jedzie do serwisu VW obejrzeć przyrząd jaki używają przy szlifowaniu koła bez wyjmowania silnika. Jeżeli będzie pasował do fiata to będą mi proponować abym go kupił a oni by go wykorzystali (koszt 500zł)
Ktoś słyszał o czymś takim i co o tym sądzi?
Re: Brak mocy
: 16 mar 2018, 17:56
autor: pogromcaslaskiej
Masz kupić im narzędzia? to jakiś parodia,może jesteś w ukrytej kamerze

Re: Brak mocy
: 16 mar 2018, 18:05
autor: Arek
Jeżeli byłoby to skuteczne a na pewno tańsze to mogę to kupić a potem odsprzedać. Chłopaki się może się boją ze pójdę gdzieś indziej. Za wyjęcie silnika z robocizną liczą 1500zł.
Re: Brak mocy
: 16 mar 2018, 18:19
autor: Szczypior
Trochę to śmieszne, że musisz kupować sam narzędzia. Osobiście bym zabrał auto gdzie mają taki przyrząd i potrafią się nim posługiwać.
Re: Brak mocy
: 16 mar 2018, 18:45
autor: zibi186
Dla mnie rzecz jest trochę dziwna

Pomijam kwestię placenia za przyrząd , bo to w/g mnie są wogóle jakieś OO

ale jeśli chodzi o to szlifowanie - rozumiem , że oni tą maszyną chcą naciąć nowe rowki pod pasek osprzętu , bo chyba głównie o to chodzi . Moim zdaniem taka operacja miałaby sens tylko wówczas , gdyby wcześniej np.zaspawali zupełnie stare rowki i dopiero wtedy nacinali świeże , nowe . Myślę , że logicznym byloby szukanie przyczyny , dlaczego jest jak jest . Jeśli nowe kolo zębate wału jest dobre , to dlaczego pasowe bije ?? Chyba czymprędzej zabierał bym stamtąd swoje autko

Re: Brak mocy
: 16 mar 2018, 19:53
autor: smak56
Arek pisze: 16 mar 2018, 16:06
Wymienili zębatkę dolną na wale korbowym i silnik trzyma ciśnienie ale koło pasowe wału ma bicie. Proponują przeszlifowanie koła.
Mają przesłać mi kosztorys . Jak będę miał to wstawię.
Czyli z tego co rozumiem, wymienili koło zębate rozrządu, natomiast bicie ma koło pasowe wału napędzające osprzęt? To, po którym chodzi pasek 6PK w multijecie? To w takim razie ile kosztuje do Twojego nowe koło pasowe (jeżeli mówimy o tym, o którym myślę)? Do mulijeta podwójne kosztuje około 600 zł (e-per). Tak więc 500 zł za przyrząd to jakieś nieporozumienie, tak jak sama propozycja jego szlifowania. W BMW rozsypało mi się takie koło (rozwulkanizowała się guma od metalu) i za używkę dałem 500 zł, a nowe kosztowało coś koło 1300 zł. Jeżeli to koło ma bicie to stawiam, że z gumą antydrganiową stało się to samo co z moją w BMW. Na allego koło pasowe wału (najdroższe) jest za trochę ponad 300 zł.
http://allegro.pl/kolo-pasowe-walu-cort ... 02871.html . Nie wiem czy do twojego, i czy o tym rozmawiamy. Ja nie szlifowałbym bo bicie to jest skutek, a nie przyczyna.
Re: Brak mocy
: 16 mar 2018, 19:59
autor: Arek
Przepraszam ale jestem laikiem jeżeli chodzi o auta i mogę coś przekręcać. Jak zapytałem ile kosztuje nowe koło pasowe wału, powiedzieli że 3200zł
Re: Brak mocy
: 16 mar 2018, 20:02
autor: smak56
Edytowałem post ale mam prośbę do
mwas-a aby spojrzał w ceny. A Ty musiałbyś wziąć obrazek i niech pokażą, o którą część chodzi. Mam wrażenie że chcą Cię oskubać

Tak na szybko wygooglowałem koło pasowe 1.4 t-jet; koła pasowe w sklepach kosztują w granicach 600 zł. Uciekaj z tego zakładu.
https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... T3zakz4Ppo
https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... vcrgkJd0u8
Re: Brak mocy
: 16 mar 2018, 20:39
autor: smak56
zibi186 pisze: 16 mar 2018, 18:45
Myślę , że logicznym byloby szukanie przyczyny , dlaczego jest jak jest . Jeśli nowe kolo zębate wału jest dobre , to dlaczego pasowe bije ?? Chyba czymprędzej zabierał bym stamtąd swoje autko
Mam do Ciebie pytanie. Patrzę na koła od T-jeta i nie bardzo widzę. Z tyłu jest koło zębate (trzecie) ono napędza rozrząd? Wasze koło można rozdzielić? Bo jeżeli tak, to co oni kombinują? Wymienili zębate rozrządu i teraz chcą 3200 zł za pasowe? Kompletne, nowe kosztuje 600 zł.
Re: Brak mocy
: 16 mar 2018, 20:43
autor: mwas
Dla pewności,
Arek, podaj VIN Twojego auta

Bo z tego, co sprawdzam w ePERze, to fabrycznie nowe, koło pasowe, napędzające, ma numer 55214114 i kosztuje w ASO... niecałe 350 zł

Jeśli to jest ten element... to chłopie wiej z tego warsztatu jak najdalej, bo ktoś Cię próbuje, mówiąc bez ogródek, po prostu ORŻNĄĆ

Ale... dla pewności podaj VIN, sprawdzę dokładnie

A tak poglądowo, na poniższym obrazku, element numer 1

No chyba że... to chodzi o jakieś inne koło pasowe...
Rozmieszczenie elementów wraz z kołami pasowymi:
kolo_pasowe_1.PNG
Lista elementów z powyższego obrazka:
kolo_pasowe_2.PNG
Szczegóły koła pasowego:
kolo_pasowe_3.PNG
Re: Brak mocy
: 16 mar 2018, 20:47
autor: zibi186
smak56 pisze: 16 mar 2018, 20:39
zibi186 pisze: 16 mar 2018, 18:45
Myślę , że logicznym byloby szukanie przyczyny , dlaczego jest jak jest . Jeśli nowe kolo zębate wału jest dobre , to dlaczego pasowe bije ?? Chyba czymprędzej zabierał bym stamtąd swoje autko
Mam do Ciebie pytanie. Patrzę na koła od T-jeta i nie bardzo widzę. Z tyłu jest koło zębate (trzecie) ono napędza rozrząd? Wasze koło można rozdzielić? Bo jeżeli tak, to co oni kombinują? Wymienili zębate rozrządu i teraz chcą 3200 zł za pasowe? Kompletne, nowe kosztuje 600 zł.
Ja też kompletnie nie kumam , co oni kombinują . . .

Jeśli zaś chodzi o budowę rozrządu, to myślę ze Kuzyn byłby tu najlepszy - wymieniał go sam

Ja wiem tyle , że jeżeli kolo zębate dostępne jest samo , to kolo pasowe też musi byc - to wydaje się logiczne

Czekaj , rozrząd napędzany jest przez pasek rozrządu od koła zębatego na wale ( to koło z nieszczęsnym klinem , który się urywa

) . Chyba trzeciego kola tam nie ma ?
