Strona 3 z 4

: 23 sty 2012, 15:05
autor: smak56
emmer, chciałem regenerować ale nie mogłem kupić oddzielnie łożyska więc kupiłem komplet (Valeo - 496 zł)

: 23 sty 2012, 19:51
autor: darcyn
smak56, łożysko osobno 170. słabo szukasz ;)

regenerowanie sprzęgła to chyba największa głupota

: 23 sty 2012, 19:55
autor: smak56
darcyn, to było w 2010 r i zgadzając się z resztą kupiłem komplet.

[ Dodano: |23 Sty 2012|, o 19:58 ]
A tak na marginesie, zmienisz dane samochodu?

: 23 sty 2012, 20:33
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Lula pisze: Teraz testuję nowe sprzęgło :)
A mechanik mówił coś o stanie starego sprzęgła, po za tym, że było zachlapane? Tarcza mocno starta?

: 25 sty 2012, 19:09
autor: Lula
Coval pisze:A mechanik mówił coś o stanie starego sprzęgła, po za tym, że było zachlapane? Tarcza mocno starta?
Mówił tylko, że jest zachlapane... Z drugiej strony, to chyba i tak wymiana sprzęgła jest po 100 tys. km?

: 25 sty 2012, 21:12
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Jak się skończy to się wymienia. Tu wszystko zależy od tego gdzie i jak się jeździ.

: 25 sty 2012, 23:34
autor: adamson
Lula pisze: to chyba i tak wymiana sprzęgła jest po 100 tys. km?
No niekoniecznie, mam jeszcze Pandę ( wspaniałe autko !) , którą żonka ujeżdża i owa Panda ma 8 wiosen i 105 tys. przebiegu, sprzęgło w porządku, gdzie mechanik się zdziwił, bo wg jego doświadczenia, sprzęgło w Pandzie wymieniał już po 60 tys.

: 25 sty 2012, 23:43
autor: mpsfc
Ja sprzedawałem Punto II, którym zrobiłem 145 tyś. i sprzęgło było w idealnym stanie :)

: 26 sty 2012, 12:58
autor: mwas
mpsfc pisze:Ja sprzedawałem Punto II, którym zrobiłem 145 tyś. i sprzęgło było w idealnym stanie :)
mpsfc, witaj w klubie :pivo Miałem dokładnie identyczną sytuację - Punto II, nalatane ok 150 tys, sprzęgło nie było w nim nigdy ruszane, a gościu, który brał auto stwierdził, że żyleta :luzak

: 11 lut 2012, 12:17
autor: salata102
ja w Sienie mam 180000km i sprzęgło nie ruszane, teraz córka szkoli swoje umiejętności-ciekawe ile jeszcze pociągnie :)

Re: [1.3] SPRZĘGŁO

: 21 mar 2017, 22:04
autor: jarop
Witam
Odświeżę temat sprzęgła w 1.3MJ. Mam przejechane 88 tyś i chyba pojawiły się objawy końca sprzęgła. Mianowicie prawie zawsze przy ruszaniu pojawiają się drgania samochodu. Nie pamiętam aby wcześniej tak było. Żeby zmienić bieg należy wcisnąć "pedał" w podłogę. Inaczej pojawią się zgrzyty. Nie pamiętam czy zawsze tak było. Dopiero teraz nad tym się zastanawiam. Pozostałe biegi wchodzą raczej normalnie. Prawdę mówiąc biegi w lince nigdy nie wchodziły lekko. Malo jeżdżę po mieście 80% poza miastem. Jeżeli to objawy końca sprzęgła to jakie kupić? Jest tam dwumasa?

Re: [1.3] SPRZĘGŁO

: 21 mar 2017, 22:28
autor: marcin24
Nie ma dwumasu zwykły docisk z tarczą, teraz wymieniałem u siostry polecę ci z luka fajne delikatne i miękkie sprzęgło. Około 300zl komplet

Re: [1.3] SPRZĘGŁO

: 21 mar 2017, 22:47
autor: jarop
marcin24 a przy jakim przebiegu wymieniałeś sprzęgło w samochodzie siostry? Czy to też 1.3 MJ ? Jakie był objawy zużycia?

Re: [1.3] SPRZĘGŁO

: 21 mar 2017, 23:16
autor: marcin24
Tak też. 1.3 tylko w Grande punto 1 i wsteczny ze zgrzytem jak się zagrzał to to jeszcze gorzej, tarcza była prawie jak nówka ale to docisk siada prędko, przebieg chyba 140tys.

Re: [1.3] SPRZĘGŁO

: 22 mar 2017, 1:24
autor: smak56
jarop pisze:WitamJeżeli to objawy końca sprzęgła to jakie kupić? Jest tam dwumasa?
Tutaj opisałem swoje wymianyi co włozyłem: http://lineaklubpolska.pl/viewtopic.php?f=36&t=2136