No cóż, zmieniłem lusterko wewnętrzne (wsteczne) na fotochromatyczne, zajęło mi to 2-2,5 godzinki, przyznam się, że się nie śpieszyłem

. Żaden z tego manual, więc napiszę co po kolei robiłem

.
Zacząłem od wyciągnięcia starego lusterka, następnie wyjąłem lampkę wewn. żeby przeciągnąć przewód pod podsufitką w kierunku lewego słupka. Później mały demontaż osłony plastikowej słupka, przepchanie przewodu w okolice centralki body komputera.
Następnie wypięcie wtyczki C i jej demontaż, celem włożenia brakujących pinów
rozbieranie wtyczki.jpg
Żeby to zrobić najpierw obracamy blokadę prostopadle, wtedy można ją zdjąć, następnie trzeba podważyć zaczepy (są dwa) i wysunąć taką szynę z konektorkami, mamy taki widok :
rozebrana wtyczka.jpg
Następnie wkładamy konektorki we właściwe miejsca, składamy wtyczkę, łączymy przewody.
Montaż nowego lusterka do szyby, przełożenie ori przewodu zasilania lusterka w okolice lampki wewn., połączenie przewodu z tym, który był przeciągany lewą stroną do wtyczki C. Założenie lampki, "ukrycie" przewodu od lusterka pod maskownicą, zatrzaśnięcie maskownicy do uchwytu lusterka i finito. Sprzątamy, zamykamy wszelkie osłony, demontowane wcześniej.
Nic nie wybuchło

, wszystkie "urządzenia" w autku działają , żadnego komunikatu o jakiejkolwiek awarii nie wywala

.
Lusterko działa prawidłowo, tzn. przy silnym naświetleniu ściemnia się , a przy owym ściemnieniu jak wbijemy wsteczny bieg to się rozjaśnia, czyli w porzo

.
Kwestie łączenia przewodów, jak kto woli lutowane lub na konektorki
Koszt wyniósł ok. 130 zł (110 zł za używane lusterko fotochromatyczne z Alfy Romeo 166 + 20 zł za wtykę z konektorkami).
P.S.
zl_C.jpg
A kabelki z lusterka Alfy 166 są trzy :
fioletowy +12 V po zapłonie
niebieski +12 V bieg wsteczny
czarny masa (-).
Wtyczka C - wkładamy konektorki w miejsce nr 8 ( +12 V biegu wstecznego ) i nr 24 ( +12 V po zapłonie ) - na obudowie wtyczki jest numeracja

. Masa, gdzie kto woli

.