Strona 3 z 3

: 18 kwie 2011, 9:50
autor: emmer
odchodzimy od tematu i zaraz będzie zonk.

jay_21, wszystko ok. tylko nie można mierzyć samochodu Tomka z np moim, czy aixena i duskapa. racja, wszędzie zdarzają się szroty, ale nikt o zdrowych zmysłach nie idzie do ASO i nie wykłada 50 tys zł z przekonaniem, że jest to samochód z początków produkcji i będzie sie psuł. bo mnie jako klienta to nie powinno obchodzić. ja płace i mam dostać to za co zapłaciłem.

ale to temat rzeka i chyba gdzies indziej powinien byc poruszony, dlatego wróćmy do węży.

: 18 kwie 2011, 12:15
autor: duskap
emmer pisze:nikt o zdrowych zmysłach nie idzie do ASO i nie wykłada 50 tys zł z przekonaniem, że jest to samochód z początków produkcji i będzie sie psuł. bo mnie jako klienta to nie powinno obchodzić. ja płace i mam dostać to za co zapłaciłem.
Sorry ale ja się z tym liczyłem. Wiedziałem, że będzie parę pierdół bo ZAWSZE tak jest i w KAŻDEJ marce. Nie liczyłem się jednak z tym, że będą siadać węże co po 22 miesiącach od kupna wyglądają jakby miały 20 lat (!!) a także, że niektóre elementy wymienione zostaną 3 lub 4 krotnie!! Rozumiem wymienić RAZ ale nie TYLE razy!!

: 18 kwie 2011, 12:28
autor: emmer
panowie Obrazek

: 18 kwie 2011, 13:40
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Jaki offtopic? Duskap stworzył temat popękanego węża w jego samochodzie, co zniechęca go do Fiata. Temat się rozwinął, ale nie nadal kręci się wokół Linei Duskapa. Nie jest tak, że np. ja potrzebuję pomocy bo wąż popękał i nagle zaczynamy gadać o innej Linei, a mój problem jest nierozwiązany. Przeczytajcie post rozpoczynający temat.

: 18 kwie 2011, 13:47
autor: duskap
Coval, dokładnie dobrze mówisz. Gdzie Wy tu off-topic widzicie?

: 18 kwie 2011, 20:24
autor: jay_21
duskap, sprawdzałem dzisiaj dokładnie te węże o których piszesz i jest w stanie bardzo dobrym. Nie widać na razie nic niepokojącego. Widocznie trafił Ci się bubel i oby ten nowy wąż u Ciebie był OK!

Re: [T-jet] Pęknięty wąż od powietrza.

: 21 gru 2018, 21:48
autor: smak56
Odświeżę temat, z tym że dotyczy wężyka w moim multijecie. Na foto i rysunku pokazałem, o który mi chodzi. Problem polega na tym, że w dostępnych mi materiałach nigdzie nie mogę znaleźć interesującej mnie części. W e-perze występuje jako całość (przewód giętki nr 3). Może ktoś wie coś więcej na ten temat? Na alle... znalazłem kompletną używkę, ale wolałbym nową, tylko tę krótką.
IMG_8277.JPG

Re: [T-jet] Pęknięty wąż od powietrza.

: 25 gru 2018, 13:15
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
A jak jest w innych modelach, GP, Mito itd. Eper często w jednym modelu podaje tylko kpl, a dla innego części są osobno.

Re: [T-jet] Pęknięty wąż od powietrza.

: 26 gru 2018, 0:38
autor: smak56
Kuzyn_z_Sosnowca pisze: 25 gru 2018, 13:15 A jak jest w innych modelach, GP, Mito itd. Eper często w jednym modelu podaje tylko kpl, a dla innego części są osobno.
Przejrzałem wszystkie Fiaty z tym silnikiem (GP, Qubo, Doblo, Panda, Fiorino oraz Alfa Mito), w każdym z tych modeli występuje jako komplet. Nie mam dostępu do opla. Może tam? :pomysli Nie wiem też ile kosztuje ten mój komplet (nr 3).

Re: [T-jet] Pęknięty wąż od powietrza.

: 06 lip 2019, 22:46
autor: rafalkonrad
Panowie mam już poważnie popękany/poprzerywany przewód powietrza doładowującego w 1.4 T-Jet (ten między filtrem, a turbiną). Na internecie nigdzie nie mogę znaleźć. Czy ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie np. pasujący od innego modelu? Obawiam się że pozostaje ASO Fiata i cena z kosmosu...