Strona 3 z 3

: 16 kwie 2011, 22:37
autor: cichy
patefoniq miałem podobne objawy a w moim przypadku wyszły mi łożyska a nic innego

: 17 kwie 2011, 8:54
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
U mnie przy max skręcie i jeździe około 5km/h słychać rzężenie. W ASO powiedzieli, że może to być coś w przegubach, albo dyfer.

: 17 kwie 2011, 16:39
autor: daro189
podłącze sie pod temat, otóż w czasie spokojnej jazdy (ok 70km/h) co jakiś czas samochód dostaje dziwnych wibracji przez około 10 sekund ale nie czuć tego na kierownicy. Z silnika również one nie dochodzą ponieważ ma wtedy powyżej 2000 obrotów. dodam że diagnostyka była w porządku, droga też (niedawno remontowana), ponieważ często nią jeżdżę ale tylko czasami tak się dzieje. co może być przyczyną? :pomysli

: 17 kwie 2011, 19:22
autor: ENDRIU
[Coval /b] i tu masz 100 a nawet 1000% racji,do mnie przyszły nówki zimówki tak ściśnięte/spłaszczone/że napompowanie nowiutkich opon graniczyło z cudem,za nic nie można było uzyskać szczelności pomiędzy oponą a felgą,tak przy okazji kto się podejmie i zgadnie jaki jest sposób na taki problem??

: 17 kwie 2011, 19:26
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
ENDRIU pisze:przy okazji kto się podejmie i zgadnie jaki jest sposób na taki problem??
Założyć oponę na felgę i po obwodzie ściągnąć ją pasem. Dopiero pompować.

: 17 kwie 2011, 21:06
autor: duskap
Coval pisze:U mnie przy max skręcie i jeździe około 5km/h słychać rzężenie. W ASO powiedzieli, że może to być coś w przegubach, albo dyfer.
Spróbuj psiknąć WD-40 na gumy (osłony) przegubów. Te gumy przy max skręcie właśnie takie rzężenie powodują. Też nie wiedziałem co to jest, 3 ASO myślało i nic (jedni twierdzili, że to od oleju w skrzyni, że za gęsty) a z pomocą przyszedł mechanik z 4 ASO, popsikał i spokój.

: 17 kwie 2011, 21:51
autor: mpsfc
ENDRIU pisze:przy okazji kto się podejmie i zgadnie jaki jest sposób na taki problem??
Lakier do włosów, gaz do zapalniczek, samostart itp wpuszczony do opony, następnie zapalniczka albo zapałki :zlośnik

: 17 kwie 2011, 22:12
autor: ENDRIU
Coval faktycznie próbowano tego sposobu niestety wszystko na marne za nic opona nie chciała się rozejść na tyle aby uzyskać szczelność,mpsfc że tak powiem wybuchowa propozycja :pomysli,a tak na poważnie bo może się kiedyś komuś w życiu przydać info;do opony została włożona stara dętka i napompowana oczywiście opona się rozeszła następnie spuszczone powietrze i ściągnięta jedna strona opony,stara dętka zrobiła ostatnia przysługę :zlośnik następnie nowy słupek i pompowanie poszło bez problemów,oczywiście wszystkie 4 koła zrobione w taki sam sposób.

: 17 kwie 2011, 22:28
autor: mpsfc
Na poważnie, metoda sprawdzona i znacznie szybsza od detki.

: 18 kwie 2011, 5:40
autor: jay_21
[youtube][/youtube]

dobry sposób i szybki :)

: 18 kwie 2011, 9:40
autor: ENDRIU
Na początku to myślałem że to taki żarcik :) ale po oglądnięciu filmiku to faktycznie coś w tym jest,tak mi się przypomina że już kiedyś to widziałem ale nie skojarzyłem.

: 18 kwie 2011, 18:35
autor: Rafcio
Kiedyś to już robili w programie Jazda Polska w TVN Turbo

: 27 kwie 2011, 16:53
autor: patefoniq
Co do mojej usterki, to dzwięk jest jak jeżdżę na wprost. Na byle jakiej nierówności dźwięczy jakby się garnkami uderzało jeden o drugi razem z pokrywką.