Strona 3 z 4
: 26 mar 2011, 16:47
autor: Bernardito
Dzisiaj w TG pogadałem z ekspertami - kk25 i covalem oraz emmerem i przekonali mnie jednak, że jest silnik krokowy w 1.4 77 KM. W każdym razie chyba nikt z nas jeszcze go nie czyścił - a tylko przepustnicę. Pozdrawiam
: 26 mar 2011, 19:01
autor: Tomek
Bernardito pisze:Dzisiaj w TG pogadałem z ekspertami - kk25 i covalem oraz emmerem i przekonali mnie jednak, że jest silnik krokowy w 1.4 77 KM. W każdym razie chyba nikt z nas jeszcze go nie czyścił - a tylko przepustnicę. Pozdrawiam
Zawsze mi się wydawało że krokowca mamy wbudowanego w przepustnicę.
Nie chciałem się wcześniej mądrzyć, bo nie byłem tego do końca pewien.
To napiszcie jak to w końcu jest.
: 26 mar 2011, 19:15
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
No coś musi obracać przepustnicą, a skoro nie ma tam linki no to co innego jak nie silnik krokowy.
: 26 mar 2011, 20:06
autor: Bernardito
Widać jest to element tej elektrycznej przepustnicy stąd piszą, że niby nie mamy, a i mechanicy tak mówią. Musi to być razem jakoś sprzężone. Wymienić też nie idzie chyba samego krokowca - przynajmniej nie spotkałem się z taką częścią do Linek. I jakoś nie chce mi się wierzyć że aixenowi czyścili krokowca - zrobili czyszczenie przepustnicy i tyle (i na bank bez rozbierania czy jej wykręcania).
: 01 kwie 2011, 12:34
autor: aixen
Trzy lata minęły... odsłona druga, czyli przegląd techniczny (rejestracyjny)...
Czas... ca 7 - 10 minut, koszt... 167 PLN, uwagi... brak
Na pożegnanie... zapraszamy za rok... kto wie... może...

: 01 kwie 2011, 13:16
autor: Bernardito
aixen, 167?? a nie 99 zł?
: 01 kwie 2011, 13:19
autor: mwas
On ma instalację gazową więc niestety przegląd droższy

: 01 kwie 2011, 13:23
autor: Bernardito
mwas, Gaz w 1.4 8v? Hmm to to chyba już w ogóle nie jeździ. Chociaż przy obecnych cenach benzyny to pewnie i tak wychodzi się na tym całkiem nieźle.
: 01 kwie 2011, 13:30
autor: mwas
Bernardito, nie wysuwał bym tutaj takich wniosków. Tak się składa, że dobrze zainstalowana i wyregulowana, dobra instalacja nie ma praktycznie żadnego wpływu na osiągi auta, a koszt przejechanego kilometra jest o wiele niższy. Poza tym na forum jest cały wątek poświęcony instalacjom gazowym w naszych autach - poczytaj, to dowiesz się jakie są za i przeciw oraz kto ma jakie podejście do tego tematu.
: 01 kwie 2011, 13:31
autor: emmer
Bernardito, nie sądze żeby gaz miał wpływ na osiągi - nie w przypadku takich instalacji i takiej mocy silnika jaki jest w 1.4 8v. a przynajmniej róznica niezauważalna. jamiałem w 1.2 8V i śmigał lepiej na gazie niz na benzynie

: 01 kwie 2011, 17:24
autor: aixen
Bernardito, jeździ i to całkiem sprawnie....
emmer, jest podobnie... w ruchu miejskim różnica jest niezauważalna, w trasie już tak, choć nie jest tragicznie...
Miłośnikiem gazu nie jestem, ale ekonomika tego rozwiązania obecnie jest niezaprzeczalna. Realne (przy moich przebiegach) miesięczne oszczędności sięgają 150 - 200 PLN...
: 01 kwie 2011, 18:30
autor: jay_21
aixen, ja się wybieram jutro. A dzisiaj jak na złość przed przeglądem spaliła się żarówka w tylnej lampie. Wymiana w 20 minut czyli dochodzę do wprawy

: 07 kwie 2011, 10:13
autor: emmer
a tak wygląda silniczek krokowy
: 07 kwie 2011, 10:21
autor: cichy
emmer, on jest odsłonięty czy zabudowany czymś ? jakoś nie rzucił mi się w oczy a podobno mamy
: 07 kwie 2011, 10:22
autor: Tomek
Ładny
