Strona 3 z 3

: 30 sty 2011, 12:15
autor: cichy
bardzo ładnie ta deska wygląda, ktoś z głową to projektował, bardzo ładnie wizualnie

: 30 sty 2011, 12:19
autor: Rafcio
Taka deska jest super, szkoda że nie ma takiej w Lince :)

: 30 sty 2011, 12:54
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Jeśli zrobią taką deskę w Linei FL to trzeba będzie kupić i przełożyć :)

: 30 sty 2011, 13:02
autor: Rafcio
Coval pisze:Jeśli zrobią taką deskę w Linei FL to trzeba będzie kupić i przełożyć :)
Z moimi zdolnościami to bym się takiej operacji nie podjął :lacha

: 30 sty 2011, 13:45
autor: jay_21
Coval pisze:Jeśli zrobią taką deskę w Linei FL to trzeba będzie kupić i przełożyć :)
no to czekamy na fotorelację :foto :zlośnik

: 30 sty 2011, 14:46
autor: BUŁA
To ja dziękuję to rozbierać. Jak byłem w serwisie na wymianie naklejki na słupku to widziałem nówkę alfę guilletę z zdemontowaną deską rozdzielczą.Facetowi popsuło się elektroniczne sterowanie nawiewami,żeby się do tego dostać to zdemontowali deskę , metalowy szkielet pod tą dechą a żeby go odkręcić musieli zdjąć dzwi pod nimi są śruby mocujące tak że z przodu była tylko szyba i kolumna kierownicza jak właściciel przyszedł to myślałem że się popłacze.

: 30 sty 2011, 14:53
autor: Tomek
To ja się wyłamię i napiszę że nie zachwyca mnie ta deska.
O ile konsola środkowa wygląda fajnie, to już po obu stronach deski te takie wybałuszenia w połączeniu z okrągłymi kratkami nawiewów uważam za zupełnie nie trafiony akcent stylistyczny.
Nie wiem czemu, ale jakoś ten element kojarzy mi się z koreańską myślą techniczną.

: 30 sty 2011, 16:00
autor: kk25
Fish pisze:Apropos: w EVO Estiva Blue & me w srodku wypas, design super, bardziej mi sie podoba niz w Lince, duzo podobnych rozwiazan ale deseczka lepsza, siedzenia tez super, az mi sie wierzyc nie chcialo, ze to Punto.
A jak ja zobaczyłem Evo, to mi ręce opadły. Polecam Ci zobaczyć wszystkie krawędzie drzwi i klap to zobaczysz, że od wewnętrznej masa plastyczna jest tylko na dolnych krawędziach. U nas jest na całym obwodzie ( ta masa to dobre zabezpieczenie antykorozyjne). Odnośnie tapicerki, to polecam podnieść siedzisko tylnej kanapy. Mnie tatuaże opadły jak zobaczyłem tą tasiemkę z kokardką. :red

: 30 sty 2011, 16:11
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
kk25, nie kupujemy EVO tylko kradniemy z niego deskę :) Właściciele EVO mogą za to podkraść z Linei drzwi i siedzenia. W ten sposób powstaną 2 idealne samochody. Kształt nowej deski jest jaki jest, podoba się lub nie, ale chodzi głównie o materiały. Nie mówię że nasza jest zła, wręcz przeciwnie jest bardzo ładna, ale zawsze można coś poprawić. Duże zegary w chromowanych tubach można by do Liny przeszczepić, a konsole środkową zrobić na wzór amerykański.

: 30 sty 2011, 17:55
autor: Fish
kk25 pisze:
Fish pisze:Apropos: w EVO Estiva Blue & me w srodku wypas, design super, bardziej mi sie podoba niz w Lince, duzo podobnych rozwiazan ale deseczka lepsza, siedzenia tez super, az mi sie wierzyc nie chcialo, ze to Punto.
A jak ja zobaczyłem Evo, to mi ręce opadły. Polecam Ci zobaczyć wszystkie krawędzie drzwi i klap to zobaczysz, że od wewnętrznej masa plastyczna jest tylko na dolnych krawędziach. U nas jest na całym obwodzie ( ta masa to dobre zabezpieczenie antykorozyjne). Odnośnie tapicerki, to polecam podnieść siedzisko tylnej kanapy. Mnie tatuaże opadły jak zobaczyłem tą tasiemkę z kokardką. :red
eee tam, normalka, po prostu Fiat. A co do tej masy to uszczelniacz i ma raczej inna funkcje niz antykorozyjna. I tak Fiat go pcha w za duzo miejsc i jeszcze pieknie pedzelkuje, inni tego nie robia i tez jest.

: 30 sty 2011, 18:32
autor: kk25
Dla mnie uszczelniacz na zgrzewach jest jednym z wyznaczników jakości. W seju na klapie bagażnika nie miałem na całym obwodzie i po 4 latach wyszło kilka purchli na zgrzewie. Musiałem dorobić i polakierować. Myślę, że uszczelniacz to przede wszystkim zabezpieczenie przed rudą :)
Deska Evo na pewno wygląda bardziej ekskluzywnie niż nasza. Co do funkcjonalności, to pewnie czas pokaże. W bravolocie służbowym, w którym jest bardzo podobna bardzo łapie kurz, trzeba uważać przy wycieraniu, bo się bardzo rysuje a tuby na zegarach w sumie to tylko ładny łapacz kurzu. Zaskoczyło mnie też to, że przy przebiegu 38 tys. trochę trzeszczy, szczególnie panel z pokrętłami i tunel środkowy. Ale o gustach się nie dyskutuje :)

Generalnie jestem zawiedziony jakością włoskich fabryk :smutny . Turcy i Polacy wypadają w moich oczach znacznie lepiej (oceny tych fabryk też potwierdzają moje spostrzeżenia).

: 30 sty 2011, 18:46
autor: enter
W EVO nie podobają mi się panele drzwi. A może lepiej żeby dali deskę z Giulietty albo przynajmniej pokrętła od klimatyzacji podświetlane

: 30 sty 2011, 18:50
autor: Fish
kk25 pisze:Generalnie jestem zawiedziony jakością włoskich fabryk . Turcy i Polacy wypadają w moich oczach znacznie lepiej (oceny tych fabryk też potwierdzają moje spostrzeżenia).
no i tutaj zgadzam sie 100%, tak nawet mysli prezes Fiata - bylo ostatnio w Rzeczypospolitej i w wywiadzie w TV :)

[ Dodano: |30 Sty 2011|, o 18:52 ]
kk25 pisze:Myślę, że uszczelniacz to przede wszystkim zabezpieczenie przed rudą
no to dziala tak, ze uszczelnia zlacza blach i przez to nie dostaje sie tam woda i mniejsze ryzyko korozji, pod tym katem oczywiscie. Ja mialem na mysli uszczelniacz sam w sobie, male nieporozumienie.

: 30 sty 2011, 19:12
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Uszczelniacz jest bardzo potrzebny, zwłaszcza w naszym klimacie. Woda dostaje się do szczelin, a potem zamarza rozsadzając blachę na zgięciu. Kilka zim i drzwi pordzewiałe. A przy takiej zimie jak teraz, gdzie raz mamy + raz -, autko może bardzo szybko zgnić.

: 31 sty 2011, 19:12
autor: BUŁA
Fish napiał że w wersji dynamic był podłokietnik owszem trafiały się takie rodzynki głównie na wyprzedażach miały więcej niż przewidywała opcja wyposażenia i wliczali w cenę jak np.lakier metalizowany . Przeglądając ogłoszenia spotkałem się że w było BlueMe ,tylna roleta albo w wersji fresh lusterko wsteczne elektrochromatyczne w tych samych cenach co auta bez tych dodatków.