Linea tylko z dwoma rodzajami silników?
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
-
- klubowicz
- Posty: 293
- Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
- Przebieg: 45000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Legionowo
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
To ja dziękuję to rozbierać. Jak byłem w serwisie na wymianie naklejki na słupku to widziałem nówkę alfę guilletę z zdemontowaną deską rozdzielczą.Facetowi popsuło się elektroniczne sterowanie nawiewami,żeby się do tego dostać to zdemontowali deskę , metalowy szkielet pod tą dechą a żeby go odkręcić musieli zdjąć dzwi pod nimi są śruby mocujące tak że z przodu była tylko szyba i kolumna kierownicza jak właściciel przyszedł to myślałem że się popłacze.
BUŁA
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 287 razy
- Otrzymał podziękowań: 304 razy
To ja się wyłamię i napiszę że nie zachwyca mnie ta deska.
O ile konsola środkowa wygląda fajnie, to już po obu stronach deski te takie wybałuszenia w połączeniu z okrągłymi kratkami nawiewów uważam za zupełnie nie trafiony akcent stylistyczny.
Nie wiem czemu, ale jakoś ten element kojarzy mi się z koreańską myślą techniczną.
O ile konsola środkowa wygląda fajnie, to już po obu stronach deski te takie wybałuszenia w połączeniu z okrągłymi kratkami nawiewów uważam za zupełnie nie trafiony akcent stylistyczny.
Nie wiem czemu, ale jakoś ten element kojarzy mi się z koreańską myślą techniczną.
- kk25
- klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 08 gru 2009, 21:42
- Przebieg: 150650
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: krakowskie
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
A jak ja zobaczyłem Evo, to mi ręce opadły. Polecam Ci zobaczyć wszystkie krawędzie drzwi i klap to zobaczysz, że od wewnętrznej masa plastyczna jest tylko na dolnych krawędziach. U nas jest na całym obwodzie ( ta masa to dobre zabezpieczenie antykorozyjne). Odnośnie tapicerki, to polecam podnieść siedzisko tylnej kanapy. Mnie tatuaże opadły jak zobaczyłem tą tasiemkę z kokardką.Fish pisze:Apropos: w EVO Estiva Blue & me w srodku wypas, design super, bardziej mi sie podoba niz w Lince, duzo podobnych rozwiazan ale deseczka lepsza, siedzenia tez super, az mi sie wierzyc nie chcialo, ze to Punto.

- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
kk25, nie kupujemy EVO tylko kradniemy z niego deskę
Właściciele EVO mogą za to podkraść z Linei drzwi i siedzenia. W ten sposób powstaną 2 idealne samochody. Kształt nowej deski jest jaki jest, podoba się lub nie, ale chodzi głównie o materiały. Nie mówię że nasza jest zła, wręcz przeciwnie jest bardzo ładna, ale zawsze można coś poprawić. Duże zegary w chromowanych tubach można by do Liny przeszczepić, a konsole środkową zrobić na wzór amerykański.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
eee tam, normalka, po prostu Fiat. A co do tej masy to uszczelniacz i ma raczej inna funkcje niz antykorozyjna. I tak Fiat go pcha w za duzo miejsc i jeszcze pieknie pedzelkuje, inni tego nie robia i tez jest.kk25 pisze:A jak ja zobaczyłem Evo, to mi ręce opadły. Polecam Ci zobaczyć wszystkie krawędzie drzwi i klap to zobaczysz, że od wewnętrznej masa plastyczna jest tylko na dolnych krawędziach. U nas jest na całym obwodzie ( ta masa to dobre zabezpieczenie antykorozyjne). Odnośnie tapicerki, to polecam podnieść siedzisko tylnej kanapy. Mnie tatuaże opadły jak zobaczyłem tą tasiemkę z kokardką.Fish pisze:Apropos: w EVO Estiva Blue & me w srodku wypas, design super, bardziej mi sie podoba niz w Lince, duzo podobnych rozwiazan ale deseczka lepsza, siedzenia tez super, az mi sie wierzyc nie chcialo, ze to Punto.
<<FISH>>
- kk25
- klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 08 gru 2009, 21:42
- Przebieg: 150650
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: krakowskie
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Dla mnie uszczelniacz na zgrzewach jest jednym z wyznaczników jakości. W seju na klapie bagażnika nie miałem na całym obwodzie i po 4 latach wyszło kilka purchli na zgrzewie. Musiałem dorobić i polakierować. Myślę, że uszczelniacz to przede wszystkim zabezpieczenie przed rudą
Deska Evo na pewno wygląda bardziej ekskluzywnie niż nasza. Co do funkcjonalności, to pewnie czas pokaże. W bravolocie służbowym, w którym jest bardzo podobna bardzo łapie kurz, trzeba uważać przy wycieraniu, bo się bardzo rysuje a tuby na zegarach w sumie to tylko ładny łapacz kurzu. Zaskoczyło mnie też to, że przy przebiegu 38 tys. trochę trzeszczy, szczególnie panel z pokrętłami i tunel środkowy. Ale o gustach się nie dyskutuje
Generalnie jestem zawiedziony jakością włoskich fabryk
. Turcy i Polacy wypadają w moich oczach znacznie lepiej (oceny tych fabryk też potwierdzają moje spostrzeżenia).

Deska Evo na pewno wygląda bardziej ekskluzywnie niż nasza. Co do funkcjonalności, to pewnie czas pokaże. W bravolocie służbowym, w którym jest bardzo podobna bardzo łapie kurz, trzeba uważać przy wycieraniu, bo się bardzo rysuje a tuby na zegarach w sumie to tylko ładny łapacz kurzu. Zaskoczyło mnie też to, że przy przebiegu 38 tys. trochę trzeszczy, szczególnie panel z pokrętłami i tunel środkowy. Ale o gustach się nie dyskutuje

Generalnie jestem zawiedziony jakością włoskich fabryk

- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
no i tutaj zgadzam sie 100%, tak nawet mysli prezes Fiata - bylo ostatnio w Rzeczypospolitej i w wywiadzie w TVkk25 pisze:Generalnie jestem zawiedziony jakością włoskich fabryk . Turcy i Polacy wypadają w moich oczach znacznie lepiej (oceny tych fabryk też potwierdzają moje spostrzeżenia).

[ Dodano: |30 Sty 2011|, o 18:52 ]
no to dziala tak, ze uszczelnia zlacza blach i przez to nie dostaje sie tam woda i mniejsze ryzyko korozji, pod tym katem oczywiscie. Ja mialem na mysli uszczelniacz sam w sobie, male nieporozumienie.kk25 pisze:Myślę, że uszczelniacz to przede wszystkim zabezpieczenie przed rudą
<<FISH>>
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
-
- klubowicz
- Posty: 293
- Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
- Przebieg: 45000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Legionowo
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Fish napiał że w wersji dynamic był podłokietnik owszem trafiały się takie rodzynki głównie na wyprzedażach miały więcej niż przewidywała opcja wyposażenia i wliczali w cenę jak np.lakier metalizowany . Przeglądając ogłoszenia spotkałem się że w było BlueMe ,tylna roleta albo w wersji fresh lusterko wsteczne elektrochromatyczne w tych samych cenach co auta bez tych dodatków.
BUŁA