Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Tomek, pytanie czy z tych "tanich badziewnych syczków" będziesz mógł wykorzystać obudowę - kwestia rozmiwarów głośniczków i sposobu ich montażu w obudowie. Nie wiem czy nie lepiej jest pokombinować coś, żeby podłożyć i odpowiednio wyprofilować pomiędzy tweeterem a słupkiem 

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
no to się nie postarali w"w tej cenie" - tu na plus dla Sinuslive - zostały jeszcze jakieś elementy montażowe. zobacze co tam jest - może wykorzystasz
-
- Moderator
- Posty: 2715
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Podziękował: 453 razy
- Otrzymał podziękowań: 329 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Ważna jest średnica cyka, µ-dimension ma 25 mm, Sinuslive także 25 mm (te zestawy co mam ja i Michał). Także będzie pasować inna obudowa
. W Sinusach jest też dostępny taki krążek, który jest wpasowany w słupek na płasko, ale jest za małe pole regulacji cykiem, także odpada.
Koszt przeróbki słupków "na wypas = po całości" w pro car audio studio, to koszt kilku stówek...
Zapytam guru, czy ma coś z demobilu takiego, by przypasowało

Koszt przeróbki słupków "na wypas = po całości" w pro car audio studio, to koszt kilku stówek...
Zapytam guru, czy ma coś z demobilu takiego, by przypasowało

- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 287 razy
- Otrzymał podziękowań: 304 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Będę wdzięcznyhelletic pisze:
Zapytam guru, czy ma coś z demobilu takiego, by przypasowało


- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 267 razy
- Otrzymał podziękowań: 158 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Umyłem brykę i zaczęło padać, jak zwykle zresztą :-S
Wysłane z mojego ST26i
Wysłane z mojego ST26i
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
- sylwek
- klubowicz
- Posty: 494
- Rejestracja: 29 maja 2012, 21:56
- Przebieg: 48000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: ELC
- Podziękował: 25 razy
- Otrzymał podziękowań: 95 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Wczoraj wymieniłem akumulator, przez chwilę się nawet cieszyłem. Ale problemy z odpalaniem nie przeszły - czeka mnie konkretna diagnostyka elektroniki. Do tego mam pękniętą lewą kratkę nawiewu a rano zauważyłem odklejającą się listwę na drzwiach. Normalnie uwziął się na mnie ten turecki... @%#%$^&!! 

*Powered by LPG*
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
No chyba WamKuzyn_z_Sosnowca pisze:Czy się jeździ, czy się stoi - Linea się pier##li.

Pęknięta kratka i odklejająca się listwa - standardowe przypadłości egzemplarzy z pierwszych roczników - upierdliwości "wieku dziecięcego", tylko że w Twoim przypadku już po gwarancji i to jest smutne


Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- Moderator
- Posty: 2715
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Podziękował: 453 razy
- Otrzymał podziękowań: 329 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Sylwek, to smutne co tu piszesz :( idzie się wku@#!ć i tyle...zaczął bym od sprawdzenia cewki i przy okazji przewodów wysokiego napięcia, choć to wątpliwe, by były uszkodzone przy takich objawach
.Sprawdził bym też masę silnika.
3mam kciuki za pomyślny finał sprawy

3mam kciuki za pomyślny finał sprawy

-
- Moderator
- Posty: 3423
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
- Przebieg: 120000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Markotów Duży
- Podziękował: 127 razy
- Otrzymał podziękowań: 61 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Myślę że to alternator jest winny.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Astra K 1.4
- sylwek
- klubowicz
- Posty: 494
- Rejestracja: 29 maja 2012, 21:56
- Przebieg: 48000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: ELC
- Podziękował: 25 razy
- Otrzymał podziękowań: 95 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Altek na szczęście jest (jeszcze) OK. Pomiary wykazały poprawne ładowanie. Wskazania w MES skierowały mnie na trop czujnika temp.powietrza. Okazało się że problem był już przerabiany: http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic ... 102#p65102 i zaoszczędziłbym trochę zmagań. Gapa jestem i tyle. Teraz już panuję nad sytuacją 

*Powered by LPG*
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
tak tylko wspomnę że mój też ma wzorowe ładowanie a jest cały popękany 
wczoraj zrobione:
umyty
sprawdzenie skuteczności hamulców - wzorowe
kontrola amortyzatorów - przód nieznacznie zaczyna się rozjeżdżać. nietypowo lewy jest słabszy. do koszyka na wiosna/lato
badanie Examiner'em - dwa błędy - opisze później
wymiana oleju silnikowego - Mobil 5w50
wymiana filtrów - powietrza i przeciwpyłkowy
sprawdzenie płynu chłodniczego - temperatura krzepnięcia - 38 C (po 5 latach)
wymiana płynu hamulcowego
czyszczenie hamulców
wymiana świec
wymiana końcówek drążków
sprawdzenie zbieżności - ok
wymiana spręzyn
wymiana odbojów amortyzatorów tył
plus szerg pierdół typu sprawdzenie stanu opon, czy działają swiatła, itp.
dwa błędy o których pisałem wyżej to - jakieś nieprawidłowości na drugim biegu dmuchawy - znana usterka na forum i drugi to błąd przekaźnika wirnika 1 - pzry wiatraku chłodnicy są jakieś dwa rezystorki, pierwszy pzreszedł test negatywnie. w związku z tym że wszytsko działa prawidłowo nic nie robiliśmy bo może sie okazać takj że winna jest pogoda - przycił się / zamarzł lub cosik innego.
to tyle. teraz siedzę i płaczę nad tym co zrobiłem i co przede mną

wczoraj zrobione:
umyty

sprawdzenie skuteczności hamulców - wzorowe
kontrola amortyzatorów - przód nieznacznie zaczyna się rozjeżdżać. nietypowo lewy jest słabszy. do koszyka na wiosna/lato
badanie Examiner'em - dwa błędy - opisze później
wymiana oleju silnikowego - Mobil 5w50
wymiana filtrów - powietrza i przeciwpyłkowy
sprawdzenie płynu chłodniczego - temperatura krzepnięcia - 38 C (po 5 latach)
wymiana płynu hamulcowego
czyszczenie hamulców
wymiana świec
wymiana końcówek drążków
sprawdzenie zbieżności - ok
wymiana spręzyn
wymiana odbojów amortyzatorów tył
plus szerg pierdół typu sprawdzenie stanu opon, czy działają swiatła, itp.
dwa błędy o których pisałem wyżej to - jakieś nieprawidłowości na drugim biegu dmuchawy - znana usterka na forum i drugi to błąd przekaźnika wirnika 1 - pzry wiatraku chłodnicy są jakieś dwa rezystorki, pierwszy pzreszedł test negatywnie. w związku z tym że wszytsko działa prawidłowo nic nie robiliśmy bo może sie okazać takj że winna jest pogoda - przycił się / zamarzł lub cosik innego.
to tyle. teraz siedzę i płaczę nad tym co zrobiłem i co przede mną
