Stuki w tylnym zawieszeniu
- sebastianc78
- klubowicz
- Posty: 500
- Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
- Przebieg: 47800
- Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- sebastianc78
- klubowicz
- Posty: 500
- Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
- Przebieg: 47800
- Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3759
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 332 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Właśnie wróciłem z serwisu bo smar na te nieszczęsne bałwanki pomógł tylko na tydzień i już teraz nie wiedzą czy wymieniać na kolejne nowe czy pisać do Fiata o rozwiązanie inne. Mówiłem serwisantowi że może by się dało wlożyć z innego modelu ale powiedział że to bym sobie je musiał sam zapłacić bo oni mogą montować tylko części jakie są dedykowane do linki
Przy okazji zgłosiłem piski przy powolnym kulaniu się bez hamowania, po delikatnym muśnięciu hamulca pisk znika- rozebrali, wyczyścili i ..... powiedzieli że słabo hamuję bo zbiera się na klockach rdza z tarcz hamulcowych
i pytali jak ja jeżdżę że przy 12 tyś mam klocki jak nowe 

Przy okazji zgłosiłem piski przy powolnym kulaniu się bez hamowania, po delikatnym muśnięciu hamulca pisk znika- rozebrali, wyczyścili i ..... powiedzieli że słabo hamuję bo zbiera się na klockach rdza z tarcz hamulcowych


OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna

- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3759
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 332 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Tylko że ja mam jeszcze oryginalne klocki i to popiskuje jak nie hamuje tylko się toczę
a z bałwankami to masz rację ale przez ostatni tydzień wogule nie myłem auta , jedynie co to padało i kałuże mogły wypłukać ale takie rozwiązanie już mnie nie interesuje. Jutro dzwonie do Fiata i będzie dym bo ileż można jeździć do serwisu z tą samą usterką

a z bałwankami to masz rację ale przez ostatni tydzień wogule nie myłem auta , jedynie co to padało i kałuże mogły wypłukać ale takie rozwiązanie już mnie nie interesuje. Jutro dzwonie do Fiata i będzie dym bo ileż można jeździć do serwisu z tą samą usterką

OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna

-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Dołączę problem z bałwankami i brakiem smaru tu i ówdzie w liście do FAPu dot. ściągania i dennych ASO.rafcio082 pisze:Tylko że ja mam jeszcze oryginalne klocki i to popiskuje jak nie hamuje tylko się toczę![]()
a z bałwankami to masz rację ale przez ostatni tydzień wogule nie myłem auta , jedynie co to padało i kałuże mogły wypłukać ale takie rozwiązanie już mnie nie interesuje. Jutro dzwonie do Fiata i będzie dym bo ileż można jeździć do serwisu z tą samą usterką
Co do hamulców... miałem taki pisk cały czas od nowości ale mi nie przeszkadzało lecz to co mam po wymianie klocków zakrawa na KPINĘ!
- sebastianc78
- klubowicz
- Posty: 500
- Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
- Przebieg: 47800
- Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- drmaciek
- klubowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 04 sty 2010, 7:06
- Przebieg: 30
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Radomsko
Czytam kolego, czytam, chciałem się tylko upewnić i wywołać temat na nowo, bo może wyszły jakieś nowe fakty.will pisze:Nasmaruj tłoki po których chodzą bałwanki jakim kolwiek smarem i przejedź po dziurach, i czytaj forum tam wszystko już opisane.
Smar na tłokach to chyba miał pomagać na stukanie/klepanie a nie skrzypienie starej szafy. Czytaj uważniej moje posty ;P
Ostatnio zmieniony 29 lip 2010, 8:21 przez drmaciek, łącznie zmieniany 3 razy.
1.4 T-Jet Dynamic