Osłona pod silnik - 1.4 T-Jet 1.3MJ 1.6MJ

Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Bernardito »

Rincewind, tylko prawda jest taka, że nasze autka są dość "wysokie" - kwestia jest raczej w bardzo miękkim zawieszeniu zestrojonym na komfortową jazdę bardziej niż sportową:) Nie trzeba podwyższać, ale dobrze by było utwardzić, żeby tak na nierównościach, dołach, koleinach nie bujało, podbijało itp.
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Bernardito, wysokie?? Przód mamy bardzo nisko. Nic nie da utwardzenie zawieszenia. Normalnie jadąc 2km/h trę osłoną i plecionką jak jest nierówna droga czego nie było w większości aut jakimi miałem przyjemność jeździć po tej samej drodze.
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

duskap pisze:Przód mamy bardzo nisko
w ogóle jest niziutko, już miałem przyjemność otrzeć podwoziem o krawężnik średniej wysokości
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Rincewind
klubowicz
klubowicz
Posty: 487
Rejestracja: 10 lut 2011, 16:17
Przebieg: 42000
Silnik: 1.6 Diesel
Rocznik: 2016
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Post autor: Rincewind »

Coval, żeby nie było off topic wrzuciłem w virtual tuning http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=1507" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Bernardito »

pawe1_c pisze:
duskap pisze:Przód mamy bardzo nisko
w ogóle jest niziutko, już miałem przyjemność otrzeć podwoziem o krawężnik średniej wysokości
Pytanie czy może, aby nie tylko fartuchem pod zderzakiem?

duskap przy ciężarze Twojego przodu, a mojego to nie za bardzo możemy się porównywać:)
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

Bernardito pisze:Pytanie czy może, aby nie tylko fartuchem pod zderzakiem?
metal o beton, słyszałem jak zazgrzytało i bardzo delikatnie wycofałem autko
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

Nie wiem jak wy to robicie :pomysli Jedynie zimą przycieram osłoną bo latem mi się to nie zdaża praktycznie wcale.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

jay_21 pisze:Nie wiem jak wy to robicie :pomysli
u mnie to tylko moja głupota, chciałem auto zaparkować pół na pół chodnik szosa i było z górki więc zjeżdżając krawężnik się robił wyższy
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Rincewind
klubowicz
klubowicz
Posty: 487
Rejestracja: 10 lut 2011, 16:17
Przebieg: 42000
Silnik: 1.6 Diesel
Rocznik: 2016
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Post autor: Rincewind »

Ja się pocieszam, że to nie ja tylko już było przytarte jak kupowałem.
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Bernardito »

jay_21, no właśnie też zachodzę w głowę. Mi się zdarzyło raz czy dwa przetrzeć fartuchem i tyle.
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

Bernardito, fartuchem i owszem zdarzało się, ale osłoną jeszcze mi się nie zdarzyło.. no chyba że o grudy śniegu.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

jay_21, w Krakowie mamy chyba inne drogi :) Ja przycieram regularnie osłoną pod silnikiem. A jadąc do krakowskiego ZOO jest taka piękna wyboista droga i tam mógłbym grać melodię moją osłoną. Nie sposób nią nie przytrzeć i to z 1 osobą w aucie i jadąc 2km/h. Fakt faktem, że muszę w różne dróżki w Krakowie wjeżdżać i nie wszystkie są dobrej jakości. Pewnie jeździsz po lepszych drogach. Ja niestety muszę czasem przejeżdżać przez liche.
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

duskap, bardzo możliwe, że jest ta jak piszesz, choć już nieraz jechałem po bardzo wyboistych drogach i nic nie tarło. Drogi po których jeździsz muszą być naprawdę fatalne..
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
krakus02
klubowicz
klubowicz
Posty: 1748
Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 16V TJet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Post autor: krakus02 »

duskap pisze:Ja przycieram regularnie osłoną pod silnikiem.
ja też szoruję, szczególnie teraz gdy moja plastikowa opuściła się niżej niż fartuch... :smutny

[ Dodano: |17 Kwi 2011|, o 22:44 ]
...no i plastikowa osłona zamieniona na metalową, koleiny już nie są tak straszne... :)
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" :ryczy
BUŁA
klubowicz
klubowicz
Posty: 293
Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
Przebieg: 45000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Legionowo
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: BUŁA »

Jak wcześniej opisywałem podklejenie distalem sztywnego laminatu z włókna szklanego pod te dłuższe uchwyty rozwiązuje problem zwisania.Trzeba je odrysować wyciąć przewiercić i rozpiłować otwoty pod śruby zmatowić odtłuścić pokryć całą powierzchnię klejem ścisnąć i pozostawić do wyschnięcia. Oczywiście metalowa oginalna jest lepsza ale droga.Za swoją zapłaciłem 30 zł. to za cenę metalowej mogę sobie ją wymieniać co roku i nie będzie korodowć.Jeżdzę ostrożnie i jak do tej pory nie zaczepiłem podwoziem głównie chodziło mi o osłonę alternatora a na ile się sprawdzi czas pokaże.
BUŁA
ODPOWIEDZ