Osłona pod silnik - 1.4 T-Jet 1.3MJ 1.6MJ
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3759
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 332 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Niestety oni sami nie wiedzą.pawe1_c pisze:jak by mieć kogoś swojego w ASO to by doradził oni wiedzą co i jak a tak to o ni kręcą nosem przynajmniej w moim ASO tak jest
Od GP w sumie cena niewielka ale jeśli miało by nie pasować to wolałbym te 50 zł zainwestować w coś innego

OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna

- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3759
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 332 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Napisz dokładnie co ma się zmniejszać bo nie bardzo wiem o co chodziBernardito pisze:rafcio082, Ale zmniejsza się na tyle, że jest poniżej tej osłony/plastiku pod przednim zderzakiem?

Jeśli chodzi o prześwit pod samochodem to osłona pod silnik ma takie przetłoczenie osłaniające chyba jeśli się nie mylę elastyczny kawałek rury wydechowej i nim można przycierać
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna

- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Czyli wnioski są takie: osłonę należy zainstalować bezsprzecznie i to nie tylko ze względu na brud, ale przede wszystkim ochronę przed uderzeniami zew. Wniosek nr 2 to musi to być metalowa, bo po prostu wychodzi taniej (niż plastik i w końcu i tak wymiana na metal). Tak to już jest co tanie to drogie i tyle. Jak tylko będę miał możliwość to zamawiam metalową i zakładam. Pozdrawiam
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3759
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 332 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
W piątek byłem w małej wsi Iskrzyczyn bo brat chciał kupić motor, jechałem bardzo wąską polną drogą po ciemku i okazało się że po środku między koleinami jest dość wysoko( droga z gliny) i nie było wyjścia bo nie szło zawrócić a cofać się nie odważyłem bo ciemno jak w du...e i rowy po bokach. Ryłem osłoną po kamieniach, glinie nawet raz zawisłem lekko na osłonie i efekt: osłona porysowana porządnie oraz lekko poszarpana plecionka z wydechu, na zderzaku przednim od spodu pare zarysowań ale już sobie zamalowałem. Podwozie bez uszkodzeń. ufffff dobrze że mam metalową osłonę , plastikowa pewnie została by w Iskrzyczynie
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna

- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy