Dwumasu na szczęście nie wymieniałem, mechanik powiedział, że jest w dobrym stanie i nie ma sensu wymieniać. Sprzęgło jeszcze by trochę pochodziło ale nie za długo więc wymieniłem.A odnośnie dwumasu mechanik wspomniał,że są całkiem żywotne w tych silnikach, robili trochę Brav T-jet i nie wymieniali jeszcze dwumasu w nich. Koszt robocizny w tym zrzut skrzyni, przy okazji wymiana oleju w niej plus koszt części jak wysprzęglik, sprzęgło zamknął się w kwocie ok 1600 zł. Tak więc też odczułem
Dziś zauważyłem że wskaźnik doładowania maksymalnie dochodzi do niecałej połowy skali,auto jeździ normalnie ,ale wydaje mi się że troche jest słabsze,no cóż znów problem.Tak do 3000 wzkaźnik rośnie a powyżej 3000 zaczyna spadać do jednej kreseczki.Gdybym dziś nie przełączył na widok doładowania turbiny to bym niczego złego się nie domyślił.
zrób tak jak ja...zapchaj rure co wchodzi do zaworu upustowego od strony czujnika doladowania. (tzn rozlacz tą rure i włóż w nią coś by powietrze nie uciekalo przez to zatkanie). Wlacz wykres i rusz 1,2 i juz widac wykres jak dochodzi czy malo czy do konca skali ;]
W weekend zrobię, bo jestem na wyjeździe służbowym i nie przyjechałem autem.
-- 20 mar 2016, o 21:52 --
zgodnie z obietnicą jest fotka.
Po lewo zawór upustowy. Tużż przed nim zaznaczyłem rurę do zapchania. Zapychamy ją poprzed odłączenie od zaworu upustowego i wetknięciu w końcówkę rury czego co ją zapcha i nie wydmucha ;)
JA tak zrobiłem. Szybka jedynka, dwójka i już wiedzialem co moze powodowac braki mocy, bo turbina jednak dmuchala mocno (najlepiej wlaczyc sobie wykres doladowania i szybko bedzie wszystko jasne). Nie jest chyba zalecana dluga taka jazda, ale na testy moze byc pomocna by szybko okreslic czy winny moze byc zawor upustowy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.