Strona 11 z 27

Re: Interfejs diagnostyczny

: 25 mar 2014, 12:10
autor: smak56
Pongo pisze:Bledy pokasowalem i zobacze czy wroca ale sadze ze tak bo juz bylem kasowac jeszcze jak nie mialem zlacza i tez cos o gazie mowili. Jak się wypogodzi to popatrze na pedaly czy jakas sprezyna nie pekla czy co.
Myślę, że to nie chodzi o sprężyny ani o mechaniczne uszkodzenie. To raczej problem elektroniki. Zacząłem trochę czytać na ten temat, jak Cię ciekawi to: http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... NUIxMnB4Cw" onclick="window.open(this.href);return false;
lub łatwiejsze: http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... x_OOQlnCTQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Interfejs diagnostyczny

: 25 mar 2014, 13:05
autor: emmer
smak56 ma rację. trzeba poszukać rozwiązania na necie bo to raczej nic nie ma wspólnego z uszkodzeniem mechanicznym "pedałów". alfiacy cos pisali o przepływomierzu - z tego co tak po łebkach przeczytałem

Re: Interfejs diagnostyczny

: 25 mar 2014, 14:50
autor: smak56
Znalazłem takie rozwiązania:
P0704 - http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... XTceR1CZhA" onclick="window.open(this.href);return false;

Na afie jak pisał emmer mają taki sam przypadek: http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... nUbUK_cBxQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Interfejs diagnostyczny

: 26 mar 2014, 18:24
autor: Usunięty użytkownik 814
właśnie coś takiego mi mignęła na necie i muszę to sprawdzić u siebie na pedałach

-- 31 marca 2014, o 20:12 --

błędy powracają, przejrzałem kilka for i z tego widziałem to w grę wchodzi czujnik doładowania albo zasyfiona przepustnica, zastanawiam sieczy przyczyna może leżeć w regulacji instalacji gazowej bo też już tego potrzebuje, może najpierw wyreguluje gaz a potem zobaczę czy problem się powtórzy

Re: Interfejs diagnostyczny

: 07 kwie 2014, 13:02
autor: helletic
Przed wczoraj dotarł do mnie po 3 tygodniach ELM327 Bluetooth OBD2 MINI V2.2 :brawo ! Dziś wypróbowane, ale tylko na telefonie z androidem. Program na androida, to: TORQUE 1.8.24.
Na dzień dobry, to co każdy oczekuje od diagnosty: lista zapamiętanych błędów z opisem, oraz możliwość ich kasowania.

Możliwość obserwacji takich parametrów, jak: Napięcie na akumulatorze i adapterze OBD, prędkość km/h, obroty silnika, doładowanie, moc silnika w kW lub moc doprowadzona do kół, aktualny moment obrotowy silnika, temperatury: na dolocie silnika, otoczenia, oleju, płynu chłodzącego, ile nam pozostało paliwa w litrach, ciśnienie paliwa, wskazania sond lambda, położenie przepustnicy, kąt wyprzedzenia zapłonu i wiele, obciążenie silnika oraz wiele innych ciekawych funkcji.

Pokazywanie prędkości GPS oraz OBD, można też sobie pomierzyć czasy rozpędzenia auta od 0-100 km/h :zlośnik

Re: Interfejs diagnostyczny

: 07 kwie 2014, 13:12
autor: emmer
no to fajnie

Re: Interfejs diagnostyczny

: 23 kwie 2014, 16:12
autor: helletic
Dla potomnych, co by ta wiedza nie zginęła: podłączony ELM327 Bluetooth OBD2 MINI V2.2 powoduje brak komunikacji radia ze sterowaniem z kierownicy. Przynajmniej na niefabrycznym radiu, gdzie dołożono interfejs.

Re: Interfejs diagnostyczny

: 23 kwie 2014, 20:07
autor: marcin24
Na fabrycznym u mnie działa

Re: Interfejs diagnostyczny

: 23 kwie 2014, 22:15
autor: helletic
Dzięki za cenną uwagę :pivo! Może uda mi się rozkminić dlaczego nie działa na dołożonym interfejsie :pomysli

Re: Interfejs diagnostyczny

: 30 cze 2014, 21:23
autor: jarop
Witam
Podłączyłem dzisiaj do mojej linki ELM 327 + Fiat Ecu Scan.
Na dzień doby pojawiły mi się dwa błędy, które po skasowaniu po kilku sekundach znowu się pojawiają. Nie wiem co jest grane, niby kasuje a tu z powrotem się pojawia. Może ten Eku Scan jest coś nie bardzo? Pamiętam, że kiedyś już tym kasowałem jakieś błędy i było wszystko w porządku. Załączam screen z błędami. Wersja Ecu Scan 3.5 a ELM 327 jest na USB do komputera.
Zabrałem się za tą robotę bo czasami przy przekręceniu kluczyka pojawia mi się klucz serwisowy. Myślałem, że zniknie, ale już przejechałem ponad 1000 km i czasami jest z powrotem. Aktualny przebieg 61200 km. Gdzieś wyczytałem że można skasować ten przegląd serwisowy, ale jak dziś zobaczyłem to chyba tylko w wersji z DPF-em. Jak na załączonym obrazku.
Co mogę sprawdzić jeszcze tym Ecu Scanem tak żeby nic nie zepsuć?
W parametrach mogę na raz zaznaczyć tylko cztery parametry w mojej wersji programu.

Re: Interfejs diagnostyczny

: 30 cze 2014, 22:09
autor: mwas
Pozycją z DPFem się nie przejmuj, to że jest ona w programie nie oznacza, że masz to w samochodzie :ink Natomiast jeśli chodzi o błąd, to jest on bardzo ogólny i nie ma tutaj znaczenia jaki masz interfejs i program - błąd na pewno udaje Ci się wykasować, natomiast przy każdym odpaleniu auta on po prostu powraca, więc jest coś go boli. Ciężko jest stwierdzić gdzie dokładnie ten błąd powstaje, bo może on oznaczać, że jest problem w komunikacji z którymś z urządzeń na linii CAN. Na starcie proponowałbym kontrolę akumulatora - jego stan oraz stan ładowania. Napisz, jaką masz wersję wyposażenia, bo jeśli masz fabryczne radio, to ono jest w pełni sterowane po szynie CAN i np. tam może być gdzieś problem ze stykiem. A klucz serwisowy, jeśli spowodowany jest brakiem "wbitego" przeglądu, to zrób to przez FESa :ink

Re: Interfejs diagnostyczny

: 01 lip 2014, 0:47
autor: smak56
jarop; problem z U1601 mają w GP i Alfie, poczytaj: http://fiatpunto.com.pl/topic35570.html ... 7084c92188;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... Qq9jYRkApA" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Interfejs diagnostyczny

: 01 lip 2014, 7:43
autor: emmer
to że kasujesz błąd nie znaczy że usuwasz usterkę. trzeba zacząć szukać problemu

Re: Interfejs diagnostyczny

: 01 lip 2014, 20:54
autor: jarop
Czy myślicie że błąd U1601 może być związany ze światłami dziennymi?
Ja plus od dziennych mam podpięty w skrzynce bezpieczników pod maską, pod wolny bezpiecznik. Nie pamiętam teraz jaki to jest numer bezpiecznika. Może to jest nieprawidłowo i to go boli?
Czytałem trochę o akumulatorze. Mój jest jeszcze od nowości (7 lat), czasami go podładuję i kręci. Jeszcze nie zdarzyło się aby nie odpalił.
Ktoś pytał o wersję wyposażenia, mój jest Dynamic.
Gdzie w opcjach Ecu Scana wejść aby skasować klucz serwisowy, "wbić" przegląd. Chyba że w moim się nie da.

Re: Interfejs diagnostyczny

: 01 lip 2014, 21:23
autor: will
Ja też podpiołem tam plus i nic się nie dzieje aku stary. To że kręci i odpala nie daje gwarancji że pojawiają się błędy.