Re: Co może tak świszczeć?
: 27 sty 2024, 23:50
[quote
Jest jakiś manual jak taką pompę wymienić?
[/quote]
Zanim zluzujesz pasek luzuj
śruby koła pasowego. Potem luzuj śrubę napinacza. Następnie śruby korpusu pompy i przewodów olejowych. Trochę oleju poleci. Z tego co pamiętam przy T-jet do uwolnienia pompy są 4 śruby do odkręcenia. Montaż w odwrotnej kolejności.
Czyli 3 śruby kola pasowego, 3 śruby od strony koła na korpusie pompy i jedna z tyłu .. plus taki że nie musisz odkręcać filtra oleju.....
Jest jakiś manual jak taką pompę wymienić?
[/quote]
Zanim zluzujesz pasek luzuj
śruby koła pasowego. Potem luzuj śrubę napinacza. Następnie śruby korpusu pompy i przewodów olejowych. Trochę oleju poleci. Z tego co pamiętam przy T-jet do uwolnienia pompy są 4 śruby do odkręcenia. Montaż w odwrotnej kolejności.
Czyli 3 śruby kola pasowego, 3 śruby od strony koła na korpusie pompy i jedna z tyłu .. plus taki że nie musisz odkręcać filtra oleju.....