jaki silnik potrzebny lince?

duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Boniu pisze:tez miałem taki przypadek we wrocku pod galerią dominikańską
tyle ze to był mesiu - chyba e350. jakoś tak nie mam pojęcia
E350 by Cię wziął spokojnie i jeszcze zapierdział z rury :)
Nawet najsłabsze (mówię o nowym modelu) E 220CDI ma osiągi takie jak Linea. W poprzedniej E również bardzo podobne. Mercedes to Mercedes niestety :)
Awatar użytkownika
sebastianc78
klubowicz
klubowicz
Posty: 500
Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
Przebieg: 47800
Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: sebastianc78 »

BO tak naprawdę nie wiemy czy klient którego wydaje nam się, że objechaliśmy po prostu nie odpuścił, niestety :zmieszany ,
Buba
klubowicz
klubowicz
Posty: 243
Rejestracja: 21 maja 2010, 13:56
Przebieg: 34000
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Buba »

Wracajac do tematu Linee 120KM Tjet spokojnie mozemy podnies do ok 150KM.Faktycznie w benzynie spaktrum silnikow wydaje sie byc wystarczajace,pamietajmy ze to autko rodzinne a nie wyscigowka.Jak dla mnie powinno sie dodac w przypadku Mulijeta jednostki napedowe z zakresu 120-165KM tak jak we Fiatach Bravo.Z pewnoscia Linea jako sedan cieszyl by sie zdecydawanie wieksza popularnoscia,bo jako autko niczego specjalnie temu modelowi nie brakuje.
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Buba pisze:Wracajac do tematu Linee 120KM Tjet spokojnie mozemy podnies do ok 150KM.Faktycznie w benzynie spaktrum silnikow wydaje sie byc wystarczajace,pamietajmy ze to autko rodzinne a nie wyscigowka.Jak dla mnie powinno sie dodac w przypadku Mulijeta jednostki napedowe z zakresu 120-165KM tak jak we Fiatach Bravo.Z pewnoscia Linea jako sedan cieszyl by sie zdecydawanie wieksza popularnoscia,bo jako autko niczego specjalnie temu modelowi nie brakuje.
Na różnych forach (i różne auta) testowano razem 7 sztuk aut z silnikiem T-Jet 120KM i wszystkie miały moc 150KM bez dłubania. Taki ot gratis od FIATa.
Muszę w końcu swoją Lineą się wybrać na hamownię :devil
Buba
klubowicz
klubowicz
Posty: 243
Rejestracja: 21 maja 2010, 13:56
Przebieg: 34000
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Buba »

Dokladnie,dlatego warto sie zgadac w kilka osob to wynegocjujemy rabat.Jakby co moge pogadac w tej kwestii jak zbierzemy ekipe. :)
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

ja jestem za. w sumie to już zaplanowałem że zrobie to na początku sierpnia.
Denus
Nowy
Nowy
Posty: 11
Rejestracja: 25 maja 2010, 22:00
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: Józefów, Warszawa

Post autor: Denus »

duskap pisze:
Buba pisze:Wracajac do tematu Linee 120KM Tjet spokojnie mozemy podnies do ok 150KM.Faktycznie w benzynie spaktrum silnikow wydaje sie byc wystarczajace,pamietajmy ze to autko rodzinne a nie wyscigowka.Jak dla mnie powinno sie dodac w przypadku Mulijeta jednostki napedowe z zakresu 120-165KM tak jak we Fiatach Bravo.Z pewnoscia Linea jako sedan cieszyl by sie zdecydawanie wieksza popularnoscia,bo jako autko niczego specjalnie temu modelowi nie brakuje.
Na różnych forach (i różne auta) testowano razem 7 sztuk aut z silnikiem T-Jet 120KM i wszystkie miały moc 150KM bez dłubania. Taki ot gratis od FIATa.
Muszę w końcu swoją Lineą się wybrać na hamownię :devil
Niestety, ale wiele hamowni oszukuje i podaje zbyt optymistyczne wyniki :zmieszany . Dużo zależy też od samego operatora i tego jak ustawi maszynę. Samochód może mieć faktycznie 130KM, a hamownia pokaże 150. Często jest to robione specjalnie aby bardziej zadowolić klienta, bo ten głownie patrzy na wykres i cyferki :przykry
GP Sport 1.9 MultiJet 160KM, 350Nm
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

ja najprawdopodobniej zrobię hamowanie tu:

Tuning
Denus
Nowy
Nowy
Posty: 11
Rejestracja: 25 maja 2010, 22:00
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: Józefów, Warszawa

Post autor: Denus »

Jakos nie mam zaufania do firmy V-Tech, szczególnie po ich ostanich przygodach. A do tego jeszcze się podpisują pod produktem Modyfikator Plus, który nic nie jest wart, jak się okazało po testach na TVN Turbo.
Ale ciekawe jak działa ich hamownia.
GP Sport 1.9 MultiJet 160KM, 350Nm
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

to jest tak jak ze wszystkimi rzeczami dla dzieci które posiadają pozytywną opinie instytutu matki i dziecka a w życiu nie były tam badane. po prostu kasa.
wojciechowski
klubowicz
klubowicz
Posty: 361
Rejestracja: 01 sty 2010, 19:57
Przebieg: 15
Silnik: 1.6 MultiJet 105
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Białystok
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: wojciechowski »

Jak 1.3 M-jet ma 110K T-jet ma 150K to mój ma ze 130KM
Boniu
Nowy
Nowy
Posty: 20
Rejestracja: 15 kwie 2010, 7:53
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: Byczyna

Post autor: Boniu »

mercedes to mercedes? wątpie. fiat nie ma wpadek takich jak mercedes w silnikach diesela. większość CDI stoi w serwisach bo wtryski padły, a fiatowskie JTD jeżdżą:)
mercedes ostatnio zalicza ostre wpadki jakościowe
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Boniu pisze:mercedes to mercedes? wątpie. fiat nie ma wpadek takich jak mercedes w silnikach diesela. większość CDI stoi w serwisach bo wtryski padły, a fiatowskie JTD jeżdżą:)
mercedes ostatnio zalicza ostre wpadki jakościowe
Owszem Mercedes to Mercedes. Jakość (awaryjność) padła ale nadal jest o wiele lepszy niż nasze FIATy. Choćby w komforcie i wygodzie... jeśli jest w pełni sprawny :)
I tam gdzie w Linei kończy się maksymalna ilość KM w ofercie tam w Mercedesie się dopiero zaczyna.
PS>Pokaż mi kogoś kto wybierze Lineę gdy będzie miał do wyboru Linee Emotion T-Jet i Merca E-klassa, oba nowe, za tyle samo złotówek. Nie ma takiego człowieka (o ile ma wszystko z rozumem jak należy) :D
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

duskap pisze:Pokaż mi kogoś kto wybierze Lineę gdy będzie miał do wyboru Linee Emotion T-Jet i Merca E-klassa, oba nowe, za tyle samo złotówek. Nie ma takiego człowieka (o ile ma wszystko z rozumem jak należy) :D
No sory, ale przykład mega przesadzony. Najtańszy E kosztuje 160 tyś, wg katalogu. Powiedzmy wypasiona Alfa 159, kontra najtańszy E, i do wybory emocje kontra większa bezawaryjność. Ale nie ma aut które się nie psują. A nawet jeśli bezawaryjność danego modelu jest wysoka, to zawsze znajdzie się felerny egzemplarz, który co chwile trafia do serwisu. Nie możemy też ślepo bronić Fiata, bo większość z nas ma identyczne usterki, o których na pewno Fiat wie od dawna i nic z tym nie robi.
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

Coval pisze: Powiedzmy wypasiona Alfa 159, kontra najtańszy E, i do wybory emocje kontra większa bezawaryjność.
I z Twojego zestawu w ciemno wybieram Alfę :)
ODPOWIEDZ