[1.3] Filtr cząstek stałych 1.3 multijet
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- mireks
- klubowicz
- Posty: 971
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 159000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
- Kontakt:
he hepance 2 pisze:Przepraszam za błędne informację w pandach z mojej firmy są katalizatory a nie dpf podobno dpf można odróżnić od katalizatora tym że do dpf dochodzą kable elektryczne a do katalizatora nie a po za tym wyglądają na zewnątrz podobnie

Ale i tak wprawiłeś nas w konsternację

Bo albo fiat nas robił w jajo i nie wiedzieliśmy co mamy pod machą, albo co gorsza tacy z nas znawcy tematu. Nie mniej jednak, w instrukcji piszą coś o lampce sygnalizującej zapchani filtra cząstek stałych. Może jednak - jak już wcześniej napisałem - instrukcja jest uniwersalna do różnych wersji silnikowych (także tych, które mogą się pojawić w przyszłości).
mireks