Strona 2 z 5

: 13 maja 2010, 13:26
autor: mwas
Najprostszy sposób, żeby się przed tym zabezpieczyć, to wyciągnąć żarówkę z lampki oświetlającej schowek :lacha

: 13 maja 2010, 13:35
autor: kazgas
mwas pisze:Najprostszy sposób, żeby się przed tym zabezpieczyć, to wyciągnąć żarówkę z lampki oświetlającej schowek
Tak właśnie zrobiłem i mam spokój.
właściwie bez podświetlanego schowka można sobie poradzić.

: 13 maja 2010, 14:27
autor: Jery
Tak właśnie zrobiłem i mam spokój.
właściwie bez podświetlanego schowka można sobie poradzić.
A ja nie mam tego kłopotliwego wyposażenia ;-)
Prawdę mówiąc zastanawiałem się jak oświetlić ten schowek sposobem chałupniczym :)

: 13 maja 2010, 14:38
autor: Rafcio
U mnie lampka działa poprawnie :)
kazgas jeśli masz jeszcze gwarancję to to zgłoś do serwisu

: 14 maja 2010, 8:39
autor: emmer
Jery pisze:
Tak właśnie zrobiłem i mam spokój.
właściwie bez podświetlanego schowka można sobie poradzić.
A ja nie mam tego kłopotliwego wyposażenia ;-)
Prawdę mówiąc zastanawiałem się jak oświetlić ten schowek sposobem chałupniczym :)
ja też się nad tym zastanawiałem: dioda w oprawce, wyłącznik krańcowy (taki od alarmu spod machy albo od drzwi), trochę kabla, prąd mam z przewodu który idzie do wzmaka do bagażnika, masę zawszę się znajdzie, trochę czasu i się zrobi. tylko zastanawiam się czy nie poczekać na koniec gwarancji.

: 14 maja 2010, 9:34
autor: Tomek
A orientujecie się może czy żaróweczkę w schowku da się wymienić na jakiś odpowiednik diodowy?

: 14 maja 2010, 10:40
autor: Jery
Tomek pisze:A orientujecie się może czy żaróweczkę w schowku da się wymienić na jakiś odpowiednik diodowy?
Sądzę, że tak. Zakładam, że ten obwód nie jest monitorowany przez komputer

: 14 maja 2010, 12:47
autor: kazgas
rafcio082 pisze:U mnie lampka działa poprawnie
kazgas jeśli masz jeszcze gwarancję to to zgłoś do serwisu
Winę za świecenie zarówki ponosi wyłacznik żarówki.
Przy niedokładnyum domknięciu schowka żarówka świeci cały czas.
Trzeba zmienić wyłącznik a nie zarówkę bo rzeczywiście wzieli go chyba od lodówki.

: 03 paź 2010, 17:27
autor: BUŁA
Niedawno wyczytałem na jakiejś stronie fiata ,że w wersji dynamic pewnie ze względu na klimatyzację powinien być akumulator 50 Ah .A ja posiadam 40 Ah przy najbliższej okazji muszę temat poruszyć w aso lub zadzwonić do fap .Jak narazie nie miałem żadnych z tym problemów .Ciekawe czy do wszystkich benzyniaków takie pakowali.Odnośnie tego schowka to niedomykała się pokrywa i czasami się świeciła lampka.Problem rozwiązałem w taki sposób że podregulowałem górny zaczep zamka (przy okazji ładniej się spasował) który posiada owalne otwory do regulacji i jest przykręcony dwiema śrubami z wieloklinami chyba rodzaju torx.Jeszcze zauważyłem że od częstego otwierania styki lampki lubią się nadpalić i nie kontaktują ja ją wyjąłem i przeczyściłem te blaszki drobnym papierkiem.Lampka wygląd i zasadę działania ma tragiczną.

: 03 paź 2010, 18:46
autor: Tomek
BUŁA pisze:Niedawno wyczytałem na jakiejś stronie fiata ,że w wersji dynamic pewnie ze względu na klimatyzację powinien być akumulator 50 Ah .A ja posiadam 40 Ah przy najbliższej okazji muszę temat poruszyć w aso lub zadzwonić do fap
Ja u siebie mam 50 Ah.
Z takim moja Linka wyjechała z salonu.
Myślę że z mniejszym aku mogą być kłopoty zimą.

: 03 paź 2010, 19:19
autor: Rafcio
Ja mam 50 Ah Exide od nowości, a ojciec miesiąc temu kupił Bravolota z silnikiem 1.4 T-Jet 120KM wersja z limitowanej edycji Tourde Pologne i ma akumulator 60Ah Magneti Marelli
Linki po moich przejściach w serwisie nie chciał kupić :lacha

: 03 paź 2010, 19:27
autor: BUŁA
Niewiem co mi powiedzą w serwisie pewnie jak zawsze żebym sobie kupił mocniejszy oprócz tego że ma małą pojemność to jeszcze prąd zwarcia ma tylko 200 amper.

: 03 paź 2010, 19:27
autor: duskap
rafcio082, ale Bravolot jest bardziej usterkowym autem niż Linea. Mimo wszystko bezawaryjności życzę :)
U mnie był 50Ah Magneti Marelli a po wymianie gwarancyjnej jest jakaś Centra Ultra 50Ah.

: 03 paź 2010, 19:31
autor: Rafcio
A tak trochę z innej beczki, ostatnio minął mi rok jak mam linkę i nie wiem czy ma sens zaglądać do akumulatora w celu dolania wody destylowanej?

: 03 paź 2010, 19:34
autor: duskap
Jest sens. Wg instrukcji do nowego aku mam informację, że raz na 3 miesiące powinienem kontrolować stan elektrolitu. W końcu woda paruje.
Moje aku miało wodę na odpowiednim poziomie ale mimo to był całkowicie zasiarczony (przez to, że auto długo stało u dealera na placu z rozładowanym aku).