Strona 2 z 3

: 08 kwie 2011, 16:17
autor: Rafcio
Dzisiaj dostałem odpowiedź z serwisu i ubytki w lakierze na tylnych drzwiach spowodowane piaskowaniem z oby dwu stron zrobią mi w ramach gestu handlowego - ale zaznaczyli że tylko raz zrobią ten gest handlowy :ink
Na razie czekam na zastępcze żebym nie został bez bolidu, a potem folia i będzie ok :)

: 08 kwie 2011, 20:30
autor: will
Ja żałuje że folią nie zabezpieczyłem na samym początku była by nówka nie śmigana ale lepiej późno niż wcale :ink

: 08 kwie 2011, 22:19
autor: Bernardito
will, przydałoby się folią pojechać po całości:) to dopiero byłoby zabezpieczenie:), słyszałem, że i tak robią - lub np. kleją całe elementy - tylko, że kupę kasy to kosztuje. Co to za czasy... chcesz mieć lakier w miarę ok z upływem lat to oklejaj go folią. Przez te ekobzdury motoryzacja schodzi na psy... ehhh

: 08 kwie 2011, 22:33
autor: Jery
Dziś słyszałem w radio o samoregenerującym się lakierze. Ciekawe ile w tym prawdy a na ile jest to chwyt reklamowy
Ciekawostką jest samoregenerujący się lakier, któremu według zapewnień azjatyckich speców od marketingu, niestraszne drobne zarysowania i czyszczenie na automatycznych myjniach.
Cytat zaczerpnięty z artykułu o Nissanie Murano

: 08 kwie 2011, 23:31
autor: Sebastian
Bernardito pisze:Co to za czasy... chcesz mieć lakier w miarę ok z upływem lat to oklejaj go folią.
W tedy będę się czuł jak bym jeździł kanapką owiniętą w folię.Słyszałem o takiej powłoce którą kładzie się na lakier i wtedy auta nie da się tak łatwo zarysować ale to ponoć dużo kasy kosztuje.

[ Dodano: |8 Kwi 2011|, o 23:34 ]
Bernardito pisze:Przez te ekobzdury motoryzacja schodzi na psy... ehhh
Masz rację

: 09 kwie 2011, 8:31
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Niektóre nowe samochody fabrycznie są oklejone w miejscach narażonych na kamyki.
Podobno do Fiata Stilo są fabrycznie docięte folie na próg i drzwi, kolega znalazł w ePer.

: 09 kwie 2011, 11:57
autor: adamson
Zgadza się, kolega ma Kię Venga i tam te "wrażliwe" na uderzenia kamyków miejsca są pooklejane fabrycznie :brawo

: 09 kwie 2011, 16:22
autor: will
No niestety ECO ale obklejanie całości to gruba przesada.

: 09 kwie 2011, 16:57
autor: Tomek
will, było by fajnie jakbyś na zlocie w Sulejowie miał ze sobą troszkę Twoich fajnie dociętych komplecików folii.

: 09 kwie 2011, 17:10
autor: will
Mam komplet to Ci przywiozę

: 09 kwie 2011, 17:45
autor: Tomek
Dziękuję. Komplecik chętnie przygarnę :)

: 11 kwie 2011, 10:20
autor: emmer
oklejenie naszego bolidu w całości folią to jest koszt około 3000 - 3500 zł.

: 11 kwie 2011, 10:22
autor: cichy
emmer pisze:oklejenie naszego bolidu w całości folią to jest koszt około 3000 - 3500 zł.
:zdiwiony no nieźle to już tą kaskę wolałbym przeznaczyć na instalację LPG

: 11 kwie 2011, 12:04
autor: Bernardito
emmer, masakra - tak myślałem - gość u którego chcę zrobić przyciemnienie szybek powiedział że jakieś 30% powierzchni samochodu najbardziej narażone na odpryski czy piaskowanie to ok 1000-1500 zł więc w przybliżeniu się robi za całość od 3000 do 4500 (kaplica).

Przy okazji macie koledzy jakieś stare dobre sposoby na rdzę na nadwoziu? Nie chodzi mi o Linkę - tu na szczęście na razie brak:), w moim starym bravo mam dwa takie miejsca - jedno to dość duże nawet zaraz na łuku błotnika (niestety ktoś mi cofał w prawy błotnik na parkingu i zostawił nie tylko wgniecenie, ale przede wszystkim pękający i łuszczący się lakier). Zastosowałem jakiś preparat na rdzę, plus czyszczenie, ale średnio to coś dało. Nie powiększa się za bardzo tylko słabo wygląda:). Jechać jakimś papierem ściernym do gołego i malnąć jakimś preparatem? Nie robiłem nigdy takich zaprawek itp. Z góry dzięki za pomoc. Sorry, za ten mały OT:).

: 11 kwie 2011, 13:44
autor: mwas
Bernardito pisze:słabo wygląda:)
Jeśli chcesz, żeby sensownie wyglądało, to moim skromnym zdaniem tylko porada u blacharza-lakiernika :przykry