Strona 2 z 2

Re: Zawór podciśnienia

: 15 maja 2016, 21:54
autor: mwas
musicdra pisze:i że można z taką lampką kontrolną jeździć.
OMG... :ryczy :ryczy :ryczy :ryczy Nie ma to jak "fachowość" warsztatu :ryczy :ryczy :ryczy Masz jak odczytać błędy z komputera :? A ta "rurka od zapobiegania zanieczyszczaniu środowiska" to przypadki nie zawór EGR ? :ink Może być jeszcze katalizator, ale to chyba serwis już użyłby dokładniejszego sformułowania :lacha

Re: Zawór podciśnienia

: 15 maja 2016, 22:08
autor: musicdra
elektrozawór 407 zł (nowy). Niestety bylem poza domem dwa tygodnie i wszystko załatwiała moja ukochana małżonka. :) Nie wie jakie błędy wskazywał komputer.

Re: Zawór podciśnienia

: 03 cze 2016, 9:11
autor: Animal
Witam ponownie.

Czy mógłbym prosić, by któryś z innych użytkowników 1.4 tjeta był w stanie podać jaki ma numerek na tym zaworku podciśnienia? Najlepiej osoba, która go jeszcze nie wymieniała i posiada ten zaworek w oryginale.

Użytkownik Rincewind wrzucił zdjęcia i wydaje mi się że ma ten sam numer co u mnie jest aktualnie czyli: 46813571.
Wg Użytkownika smak56 u Rincewinda jest inny numer.

Nie ukrywam, że byłoby to pomocne bo wg nr vin powinienem miec zaworek o numerze 51 796 765 a ten jest strasznie drogi.

Nie wiem czy ta roznica w tych zaworkach moze powodować zbyt duże ciśnienie tłoczone przez turbo z tego tematu:
http://lineaklubpolska.pl/viewtopic.php?f=35&t=4193


W poniedziałek jestem umówiony z gościem ze Zgierza co pracuje w serwisie VW i może mi pomoże z tym przeładującym turbo, dlatego szukam ewentualnych błędów w mojej instalacji.

Re: Zawór podciśnienia

: 03 cze 2016, 9:32
autor: leszek1234
U mnie na oryginale jest :
EV153 A374
46813571 12V

na odwrocie:
>PA6-GF60

wszystkie cyfry i litery są dobrze widoczne , więc nie mam wątpliwości.

Re: Zawór podciśnienia

: 03 cze 2016, 10:13
autor: Animal
leszek1234 pisze:U mnie na oryginale jest :
EV153 A374
48813571 12V

na odwrocie:
>PA6-GF60

wszystkie cyfry i litery są dobrze widoczne , więc nie mam wątpliwości.
Dziekuje leszek1234. Wydaje mi się zatem ze mam dobry zaworek. Jest literówka albo u Ciebie albo u mnie w jednym miejscu, wiec raczej mamy to samo. Na odwrocie mamy to samo. To jest super wiadomosc dla mnie.

Re: Zawór podciśnienia

: 03 cze 2016, 16:05
autor: leszek1234
faktycznie mój błąd, sprawdziłem z lupą, poprawiłem - 46813571

Re: Zawór podciśnienia

: 03 cze 2016, 21:04
autor: mwas
To jest niesamowite... Fiat jest... niezgodny sam ze sobą :lacha ePer wskazuje, że ta część, nazwana ELEKTROZAWÓR, o tym numerze pasuje do:
FIAT - 2Y GRANDE PUNTO (2005-2008)
FIAT - 4C GRANDE PUNTO (2008-2009)
FIAT - 2S IDEA (2003-2008)
FIAT - 4D IDEA (2008-2012)
FIAT - 3L NUOVA BRAVO (2007-2009)
FIAT - 3Y NUOVA BRAVO MY 2010 (2010-2014)
FIAT - 2H PALIO 2V EXTRA EUROPA REST. 2002 (2002-2011)
FIAT - 2G PALIO WE EUROPA REST. (2002-2004)
FIAT - 2K PALIO WE EXTRA EUROPA REST. 2002 (2002-2008)
FIAT - 1P PUNTO DS (1999-2003)
FIAT - 2U PUNTO FL.'03 (2003-2010)
FIAT - 2L SIENA EXTRA EUROPA REST.(2002-2012)
FIAT - 2C STILO BZ/DS (2001-2003)
FIAT - 2V STILO F.L.L. 2003 (2003-2007)
ALFA ROMEO - W8 147 BZ/DS (2000-2010)
ALFA ROMEO - X6 ALFA MITO (2008-2011)
ALFA ROMEO - X7 GIULIETTA (2010-2013)
ALFA ROMEO - 5Y GIULIETTA M.Y. 2013 (2013 - ...)
ALFA ROMEO - QZ MITO MY2011 (2011-2013)
ALFA ROMEO - 10 MITO MY2013 (2013-....)
LANCIA - TN LANCIA DELTA MY 2011 (2011-2014)
LANCIA - TG MUSA (2004-2007)
LANCIA - TJ MUSA (2007-2011)
LANCIA - TH NUOVA DELTA 844 (2008-2011)
LANCIA - SJ THESIS (2001-2007)
FIAT PROFESSIONAL - 1W DOBLO (2000-2004)
FIAT PROFESSIONAL - 2W DOBLO MY. 2004 (2004-2005)
FIAT PROFESSIONAL - 3C DOBLO REST. 2005 (2005-....)
FIAT PROFESSIONAL - 3V NUOVO DOBLO 2009 (2009-....)
FIAT PROFESSIONAL - 1G STRADA (1999-2005)
FIAT PROFESSIONAL - 3G STRADA REST. 2 (2005-2011)
ABARTH - 85 500 ABARTH MY2012 (2012-....)
ABARTH - 4A GRANDE PUNTO ABARTH (2007-2010)

No ja tam Linei nie widzę :zdiwiony Więc tym bardziej mnie dziwi, że ten element był ładowany do Was na pierwszy montaż :zdiwiony Ale wiecie... ja tam mechanikiem nie jestem... :lacha

Re: Zawór podciśnienia

: 03 cze 2016, 21:25
autor: Animal
mwas pisze:To jest niesamowite... Fiat jest... niezgodny sam ze sobą :lacha ePer wskazuje, że ta część, nazwana ELEKTROZAWÓR, o tym numerze pasuje do:
FIAT - 2Y GRANDE PUNTO (2005-2008)
FIAT - 4C GRANDE PUNTO (2008-2009)
FIAT - 2S IDEA (2003-2008)
FIAT - 4D IDEA (2008-2012)
FIAT - 3L NUOVA BRAVO (2007-2009)
FIAT - 3Y NUOVA BRAVO MY 2010 (2010-2014)
FIAT - 2H PALIO 2V EXTRA EUROPA REST. 2002 (2002-2011)
FIAT - 2G PALIO WE EUROPA REST. (2002-2004)
FIAT - 2K PALIO WE EXTRA EUROPA REST. 2002 (2002-2008)
FIAT - 1P PUNTO DS (1999-2003)
FIAT - 2U PUNTO FL.'03 (2003-2010)
FIAT - 2L SIENA EXTRA EUROPA REST.(2002-2012)
FIAT - 2C STILO BZ/DS (2001-2003)
FIAT - 2V STILO F.L.L. 2003 (2003-2007)
ALFA ROMEO - W8 147 BZ/DS (2000-2010)
ALFA ROMEO - X6 ALFA MITO (2008-2011)
ALFA ROMEO - X7 GIULIETTA (2010-2013)
ALFA ROMEO - 5Y GIULIETTA M.Y. 2013 (2013 - ...)
ALFA ROMEO - QZ MITO MY2011 (2011-2013)
ALFA ROMEO - 10 MITO MY2013 (2013-....)
LANCIA - TN LANCIA DELTA MY 2011 (2011-2014)
LANCIA - TG MUSA (2004-2007)
LANCIA - TJ MUSA (2007-2011)
LANCIA - TH NUOVA DELTA 844 (2008-2011)
LANCIA - SJ THESIS (2001-2007)
FIAT PROFESSIONAL - 1W DOBLO (2000-2004)
FIAT PROFESSIONAL - 2W DOBLO MY. 2004 (2004-2005)
FIAT PROFESSIONAL - 3C DOBLO REST. 2005 (2005-....)
FIAT PROFESSIONAL - 3V NUOVO DOBLO 2009 (2009-....)
FIAT PROFESSIONAL - 1G STRADA (1999-2005)
FIAT PROFESSIONAL - 3G STRADA REST. 2 (2005-2011)
ABARTH - 85 500 ABARTH MY2012 (2012-....)
ABARTH - 4A GRANDE PUNTO ABARTH (2007-2010)

No ja tam Linei nie widzę :zdiwiony Więc tym bardziej mnie dziwi, że ten element był ładowany do Was na pierwszy montaż :zdiwiony Ale wiecie... ja tam mechanikiem nie jestem... :lacha
To prawda. A do linei i tylko linei powienien byc 51 796 765 ;/ Dobrze ze nie ladują go na pierwszy montaż, tylko teraz w sklepach i serwisach po sprawdzeniu vinu wpychają go za 407zł i nie ma zamiennikow niby.

Re: Zawór podciśnienia

: 05 cze 2016, 19:39
autor: ślimak
Zapytaj tutaj

http://www.czesciauto24.pl/

Może znajdą coś w dobrej cenie.

Re: Zawór podciśnienia

: 21 sie 2018, 10:41
autor: Rafcio
Byłem dzisiaj na przeglądzie gazu i gazownik wyszperał w swoim programie, że ciśnienie turbo ma zbyt duże skoki. Raz z butem w podłodze mam wykres max na desce i pompuje 1,5 bara a raz przy depnięciu bez buta w podłodze turbo pompuje się ponad 2 bary.
Nie znam się na turbo ale czy to nie za dużo?