Też przymierzam się do Boscha, jednak pojawia się pytanie gdzie kupić owy "termisor" ???
Niemal 300 sporo - nie to abym żałował, przejechać 15km na awaryjnym spoko do czasu jak ogarnę nowy czujnik, jednak różnica w cenie jest horendalna, pobawić się z lutownicą żaden problem laptopa lutowałem i działa piszę :-)
Ciężko pali.
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Re: Ciężko pali.
Różnica w cenie niestety "zrywa beret", więc jeśli masz umiejętności manualne w posługiwaniu się lutownicą, to proponuję wycieczkę do pierwszego lepszego sklepu specjalizującego się w częściach czysto elektronicznych (nie elektrycznych !) i zakup termistora NTC 2.2 kohm lub wizyte np TU -> http://allegro.pl/termistor-ntc-2-2k-2- ... 74321.html 
-- 7 sty 2016, o 10:51 --
A tutaj masz linka, gdzie można nabyć dokładnie identyczny, jaki siedzi w oryginalnym module BOSCHa
-> http://allegro.pl/termistor-2k-ntcle305 ... 42231.html

-- 7 sty 2016, o 10:51 --
A tutaj masz linka, gdzie można nabyć dokładnie identyczny, jaki siedzi w oryginalnym module BOSCHa

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
Re: Ciężko pali.
No nie przesadzajmy z tymi czterema dniami na mrozie i kaplica. Moj stał od sylwestra do poniedzialku rano. Stęknął ale odpalił.