Strona 2 z 2
Re: TSW 16"
: 16 cze 2014, 9:37
autor: emmer
wzór ładny, ale jakoś tak mi się małe wydają te kółka. może to zdjęcia tak oddają że jest duża luka między oponą a nadkolem
Re: TSW 16"
: 16 cze 2014, 9:54
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Opony chyba mają niski profil, niższy niż fabrycznie.
Re: TSW 16"
: 16 cze 2014, 9:58
autor: daro70
emmer pisze:wzór ładny, ale jakoś tak mi się małe wydają te kółka. może to zdjęcia tak oddają że jest duża luka między oponą a nadkolem
Też mi się tak wydawało ,ale myślałem że tylko mi ale wzór ok

Re: TSW 16"
: 16 cze 2014, 19:10
autor: Otomek
Ciekawe koło i łatwe do utrzymania w czystości.

Re: TSW 16"
: 18 cze 2014, 21:31
autor: RSG79
faktycznie jest sporo miejsca między oponą na nadkolem a to przez niski profil, przód 195/45/16 a na tyle 205/45/16, na następny sezon będą wyższe oponki:) bo teraz patrząc koło sprawia wrażenie 15 a nie 16 cali

Re: TSW 16"
: 19 cze 2014, 10:02
autor: daniczer
Ładne buty, dodały linijce sportowego charakteru. Duży pozytyw. Naprawdę ładne
Re: TSW 16"
: 22 cze 2014, 21:38
autor: Bartin23
A czy ktoś myślał aby wstawić np. fele 18"? :D kurde, u mnie te 16" wydaje się często, za małe. Jak stoi obok mnie, np. opel insignia, który też jest "kobylasty" i patrzę na jego 18 calowe koła, to mam lekkiego doła:D
Re: TSW 16"
: 22 cze 2014, 22:09
autor: zbyszek111
też mam wrażenie ze moje 16 są jakby przymałe do linki i szukam 17-18
ale obawiam sie czy będzie czym jechać
może ma ktoś pomysł na turbo dziure ? chip tuning może ?
Re: TSW 16"
: 22 cze 2014, 22:53
autor: smak56
A ja poważnie rozważam przejście z 16" na alu 15".
Re: TSW 16"
: 23 cze 2014, 8:55
autor: martens24
A z jakich względów chcesz przejść na 15"? Ze względów trakcyjnych może?
Re: TSW 16"
: 23 cze 2014, 10:30
autor: smak56
martens24 pisze:A z jakich względów chcesz przejść na 15"? Ze względów trakcyjnych może?
Ekonomia i wygoda (dziadkowóz

)
Re: TSW 16"
: 23 cze 2014, 11:10
autor: mwas