Strona 2 z 7

Re: Błędy P0300 P0302 P0303

: 31 lip 2014, 20:04
autor: pall0
Na prawie 100 procent błąd przy montażu paska rozrządu (przestawiony o 1 ząbek).Przerabiałem ten temat trzy miesiące temu. Linka utknęła w serwisie na ponad tydzień, nim to wyłapali. Wcześniej podmieniali świece , kable, cewkę. Sprawdzali sondę lambda, katalizator, czujnik położenia wału. Pomogła dopiero kontrola rozrządu

Re: Błędy P0300 P0302 P0303

: 31 lip 2014, 23:19
autor: marcin24
Witamy

Re: Błędy P0300 P0302 P0303

: 01 sie 2014, 8:54
autor: adamson
Oczywiście, że witamy :-).
Uwagi co błędów przydatne.

Wysłane z SONY Xperia J

Re: Błędy P0300 P0302 P0303

: 01 sie 2014, 9:02
autor: Jery
:pomysli ja też po wymianie rozrządu i montażu tempomatu odnotowałem problem panic

Re: Błędy P0300 P0302 P0303

: 01 sie 2014, 9:38
autor: Tomek
To teraz pytanie do ślimaka i Jeryego.. Czy rozrządy mieliście wymieniane z użyciem blokad, czy na znaczniki???

Re: Błędy P0300 P0302 P0303

: 02 sie 2014, 10:13
autor: ślimak
U mnie z blokadami i ustawiony na przyrządach - mechanik płakał i przysięgał jak odpowiadał na to pytanie.

Jest nowy trop - czujnik położenia wału - może mieć fixa. Sprawdzałem jedno wczoraj co mi podpowiedział kolega mechanik.
Na zimnym silniku wykręcenie go do 3500 (jak pokazuje się błąd) nie wyskakuje error. Na ciepłym TAK.
I odpowiedź. dane do temperatury 53 pobierane są z kompa powyżej wysyłane jest zapytanie do czujnika - który nie musi dobrze odczytać.

Następny trop to wtryski - zastosuję jakąś formułę STP i będzie trop mniej :)

Będę meldował o postępach.

Re: Błędy P0300 P0302 P0303

: 13 sie 2014, 20:12
autor: Jery
Rozrząd sprawdzony. Nie wiem czy cieszyć się czy nie ale jest z nim wszystko OK.

Przy okazji stwierdzono wyciek na uszczelniaczu :oj

:pomysli problem nadal nie rozgryziony

Re: Błędy P0300 P0302 P0303

: 13 sie 2014, 23:03
autor: mwas
Przewody WN zmieniłeś ?

Re: Błędy P0300 P0302 P0303

: 13 sie 2014, 23:29
autor: will
Wlałem STP przed urlopem nic nie dało ale ja miałem świecącą kontrolkę wtrysków.

Re: Błędy P0300 P0302 P0303

: 22 gru 2014, 22:21
autor: Artur
U mnie wystąpił problem poruszony na początku. Przy prędkości koło 115km/h traci silnik moc - wypada zapłon na 2 i 3 cylindrze. Identyczny objaw jest zarówno na benzynie i na gazie. Świece wymienione na nowe NGK i założone nowe kable WN.
Serwis próbował przepinać kable do cewki i występuje ten sam problem. Dziś zrobili regulacje zaworów i wszystko w normie.
Serwis już od 9 godzin głowi się nad tym problemem i nie mogą znaleźć co jest nie tak. Może odkryliście w czym problem?
Uporczywie twierdzą, że musi być coś mechanicznego.

Re: Błędy P0300 P0302 P0303

: 22 gru 2014, 22:57
autor: will
Może cewka lub czujnik położenia wału :pomysli

Re: Błędy P0300 P0302 P0303

: 22 gru 2014, 23:04
autor: Artur
Podsunę im Twój pomysł, tylko żeby chcieli słuchać. Wolą mi kit wciskać, że zwracają się do Fiata o diagnozę. Gwarancja kończy się w styczniu więc może kombinują... aby przeciągnąć.

Re: Błędy P0300 P0302 P0303

: 23 gru 2014, 8:28
autor: mwas
O gwarancję w tym przypadku się nie martw - usterkę zgłaszałeś w okresie trwania gwarancji i nawet jeśli naprawa się przeciągnie poza ten okres, to powinna zostać wykonana na gwarancji - liczy się czas zgłoszenia usterki a nie jej finalnego usunięcia :ink Odnośnie wypadania zapłonu - jeśli świece i kable WN zostały wymienione, to do sprawdzenia cewka, czujnik położenia wału (lub jakiś inny o którym mogę nie wiedzieć) oraz rozważyłbym sprawdzenie ustawienia rozrządu :pomysli

-- 23 gru 2014, o 09:30 --

A tak na marginesie, to zachęcam do przywitania się najpierw TU -> http://www.lineaklubpolska.pl/viewforum.php?f=9" onclick="window.open(this.href);return false; :ink

Re: Błędy P0300 P0302 P0303

: 23 gru 2014, 9:09
autor: emmer
a co z instalacją lpg? montowana w ASO? ja bym zaczął od tego

Re: Błędy P0300 P0302 P0303

: 03 sty 2015, 21:01
autor: andrzej44
miałem to samo podczas jazdy 125 km/h działo sie to samo.wymienili świece przewody,kombinowali dwa dni,zamieniali cewki ale w końcu okazało sie że winne były styki w kostce do cewki zapłonowej,poczyścili,podgieli i problem od razu został usunięty więc radzę iść w tę stronę,posprawdzaj to bo to może być ta przyczyna,u mnie były te same numery błędów co podajesz po prostu od temperatury się to działo te styki się odginały i nie przewodziły prądu