Strona 2 z 2

Re: Głośne wycieraczki

: 12 mar 2013, 23:18
autor: mpsfc
Gdyby Lina była z nierdzewki to kosztowałaby ze 150 tysi :zlośnik
Linea jest z blachy tureckiej powleczonej cynkiem tureckim, na którym to cynku jest podkład i lakier turecki :ryczy

Re: Głośne wycieraczki

: 13 mar 2013, 10:31
autor: will
Czyli to taki Turecki samochód jest.

Re: Głośne wycieraczki

: 05 kwie 2013, 4:24
autor: zibi186
Witam ! W sprawie głośnych wycieraczek - proponuję zdjąć pióro , włożyć śrubokręt w ucho końcowe ramienia i delikatnie obracać przywracając ramieniu prostopadłość chwytu pióra względem płaszczyzny szyby . Prościej - zwykle głośna praca technicznie sprawnych wycieraczek jest spowodowana tym, że wygięte ramię pcha pióro po szybie "pod włos ". U mnie zawsze skutkowało . Pozdrawiam ! :)

Re: Głośne wycieraczki

: 05 kwie 2013, 22:27
autor: Rincewind
Z nierdzewki był kiedyś DeLorean - ten z "Powrotu do przyszłości" , ale sukcesu rynkowego to nie odniósł.
Ja po 3 latach, na jesieni, wymieniłem firmowe wycieraczki na Aero i jak narazie bardzo dobrze działają. W pudełku dają cały worek różnych złączek, więc nie ma możliwości żeby nie pasowały.

Re: Głośne wycieraczki

: 06 kwie 2013, 14:51
autor: zibi186
Dzięki , Leszek 1234 ! Choć nie do końca zasłużyłem ,bo nie był to mój pomysl . kiedyś podejrzałem przy pracy gostka ,który na parkingu przed sklepem sprzedawał wycieraczki .Zastanowiło mnie , że niemal za każdym razem zanim zamontował nowe , jakby z automatu prostował ramię . Marka samochodu raczej nie miała znaczenia . Po zastanowieniu doszedłem do wniosku, że schodzące do pozycji wyjściowej ramię wycieraczki pozostaje tam stale pod naprężeniem spowodowanym właśnie zostającą z tylu gumką pióra ,aż do kolejnego zadziałania wycieraczek . Im starsze gumy , tym sztywniejsze i automatycznie większe naprężenia. Dlatego chyba ramię ulega odkształceniu z biegiem czasu - tak sobie to tłumaczę :) Rozumiem, że u Ciebie też zadziałało i o to chodzi ! Pozdrawiam !