Strona 2 z 3

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

: 29 kwie 2016, 20:07
autor: Tomek
Magneti Marelli ok. 50 zł... ja na nich jeżdżę, ale inni userzy troszkę narzekali.

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

: 29 kwie 2016, 20:11
autor: tojamarko
Tomek pisze:Magneti Marelli ok. 50 zł... ja na nich jeżdżę, ale inni userzy troszkę narzekali.
A gdzie kupione?

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

: 29 kwie 2016, 20:17
autor: Tomek
Pierwsza lepsza aukcja....
http://allegro.pl/magneti-marelli-przew ... 50517.html

z tym że ja kupowałem te przewody w sklepie motoryzacyjnym u siebie na wsi.

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

: 29 kwie 2016, 20:28
autor: tojamarko
Dzięki Tomek za podpowiedź. :ok) :pivo
Popytam jeszcze w serwisie, w sklepie i gdzie tylko się da. :pomysli

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

: 29 kwie 2016, 23:06
autor: mwas
Przewody WN - temat już przerabiany :ink Nie bierz Magneti Marelli :ink Owszem - kosztują może tyle co "śrubki", ale... ich jakość pozostawia spoooooroooo do życzenia :ink Na pierwszy montaż idą Champion'y i te są dobre, mają tylko jedną wadę - w ASO kosztują dramatyczną kasę :oj Ogólnie są 4 sztuki, z czego 2 krótsze i 2 dłuższe. Ich numery to: 55195775 i 55195776. Koszt jednej sztuki to, bagatela, ok 80 zł :oj Łącznie więc wychodzi komplet za jedyne... ok 320 zł :zdiwiony Ale... komplet przewodów BOSCHa, które jakością za bardzo nie ustępują tym "oryginalnym" kosztuje ok 100 zł :luzak Więc wiecie co polecam... :ink :luzak

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

: 02 maja 2016, 9:16
autor: tojamarko
MWAS - jak zawsze, rzeczowo i konkretnie. Nie mam więcej pytań.
Dzięki :pivo

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

: 02 maja 2016, 13:00
autor: robert75
A co takiego złego jest w magneti marelli? Jakieś awarie zdarzały się na nich? Jakieś przykłady doświadczenia własne?

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

: 02 maja 2016, 13:17
autor: Tomek
Według mojej subiektywne opinii nic.
Jednemu z naszych klubowiczów podczas ściągania że świecy rozpadła się fajka z przewodu. Dlatego pisałem wcześniej że niektórzy narzekają.
Niemniej ja na nich jeżdżę 3 rok i jestem zadowolony.

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

: 02 maja 2016, 13:24
autor: ślimak
Ja mam JANMOR-Y - spisują się. Jednak opinie są podzielone np. zupełnie nie nadają się do instalacji gazowych

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

: 02 maja 2016, 14:14
autor: mwas
Osobiście MM nie używałem, ale znam bezpośrednią relację z użytkowania :ink Raz, że przewody potrafią się rozsypać w rękach (to, co opisywał Tomek) a dwa po przejechaniu kilkuset km silnik zaczął się zachowywać tak, jak przed wymianą przewodów :oj Nauczony doświadczeniem innych stwierdziłem, że nie tknę MM :ink A jak trafiłem BOSCHa i porównałem jakość wykonania z oryginałami i MM stwierdziłem, że to był strzał w dziesiątkę :ink

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

: 02 maja 2016, 15:17
autor: robert75
A np.SENTECH . Co sądzicie? Polski producent, ceny dobre.

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

: 02 maja 2016, 22:14
autor: will
Też mam przewody MM dwa lub 3 lata jest ok jednak kontrolka na autostradzie miga sobie ale bez konsekwencji więc niech miga, przewody (tandetne blaszki w środku) ale dają radę :luzak

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

: 02 maja 2016, 22:56
autor: mwas
will, odnośnie tej kontrolki - zmieniałeś może pasek rozrządu w międzyczasie ? :ink

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

: 03 maja 2016, 8:42
autor: helletic
Hehe zgłasza się ten, co mu się MM rozleciały w rękach :)
Ja osobiście nie tknę nic z tym logo. Zraziłem się i koniec.
No żeby z 8 blaszek stykowych przy kablach WN, po przebiegu około 2000 km, odpadły 3 blaszki?
Poza tym już samo wrażenie, gdy ma się je w rękach i można porównać np. z Championami, czy Boschem. "Czuć" po prostu, że MM są gorzej wykonane. Oczywiście to tylko moja opinia :ink . Inni użytkownicy MM mieli więcej szczęścia :pivo :pivo :pivo

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

: 03 maja 2016, 16:50
autor: will
mwas pisze:will, odnośnie tej kontrolki - zmieniałeś może pasek rozrządu w międzyczasie ? :ink
Tak Maćku zmieniałem po pięciu latach wcześniej przed kablami wn dla tego właśnie że kontrolka świeciła, coś teraz kojarzę że trzeba zrobić adaptacje koła fonicznego czy o to chodzi?