Strona 2 z 3
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
: 29 kwie 2016, 20:07
autor: Tomek
Magneti Marelli ok. 50 zł... ja na nich jeżdżę, ale inni userzy troszkę narzekali.
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
: 29 kwie 2016, 20:11
autor: tojamarko
Tomek pisze:Magneti Marelli ok. 50 zł... ja na nich jeżdżę, ale inni userzy troszkę narzekali.
A gdzie kupione?
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
: 29 kwie 2016, 20:17
autor: Tomek
Pierwsza lepsza aukcja....
http://allegro.pl/magneti-marelli-przew ... 50517.html
z tym że ja kupowałem te przewody w sklepie motoryzacyjnym u siebie na wsi.
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
: 29 kwie 2016, 20:28
autor: tojamarko
Dzięki Tomek za podpowiedź.
Popytam jeszcze w serwisie, w sklepie i gdzie tylko się da.

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
: 29 kwie 2016, 23:06
autor: mwas
Przewody WN - temat już przerabiany

Nie bierz Magneti Marelli

Owszem - kosztują może tyle co "śrubki", ale... ich jakość pozostawia spoooooroooo do życzenia

Na pierwszy montaż idą Champion'y i te są dobre, mają tylko jedną wadę - w ASO kosztują dramatyczną kasę

Ogólnie są 4 sztuki, z czego 2 krótsze i 2 dłuższe. Ich numery to: 55195775 i 55195776. Koszt jednej sztuki to, bagatela, ok 80 zł

Łącznie więc wychodzi komplet za jedyne... ok 320 zł

Ale... komplet przewodów BOSCHa, które jakością za bardzo nie ustępują tym "oryginalnym" kosztuje ok 100 zł

Więc wiecie co polecam...

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
: 02 maja 2016, 9:16
autor: tojamarko
MWAS - jak zawsze, rzeczowo i konkretnie. Nie mam więcej pytań.
Dzięki

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
: 02 maja 2016, 13:00
autor: robert75
A co takiego złego jest w magneti marelli? Jakieś awarie zdarzały się na nich? Jakieś przykłady doświadczenia własne?
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
: 02 maja 2016, 13:17
autor: Tomek
Według mojej subiektywne opinii nic.
Jednemu z naszych klubowiczów podczas ściągania że świecy rozpadła się fajka z przewodu. Dlatego pisałem wcześniej że niektórzy narzekają.
Niemniej ja na nich jeżdżę 3 rok i jestem zadowolony.
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
: 02 maja 2016, 13:24
autor: ślimak
Ja mam JANMOR-Y - spisują się. Jednak opinie są podzielone np. zupełnie nie nadają się do instalacji gazowych
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
: 02 maja 2016, 14:14
autor: mwas
Osobiście MM nie używałem, ale znam bezpośrednią relację z użytkowania

Raz, że przewody potrafią się rozsypać w rękach (to, co opisywał
Tomek) a dwa po przejechaniu kilkuset km silnik zaczął się zachowywać tak, jak przed wymianą przewodów

Nauczony doświadczeniem innych stwierdziłem, że nie tknę MM

A jak trafiłem BOSCHa i porównałem jakość wykonania z oryginałami i MM stwierdziłem, że to był strzał w dziesiątkę

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
: 02 maja 2016, 15:17
autor: robert75
A np.SENTECH . Co sądzicie? Polski producent, ceny dobre.
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
: 02 maja 2016, 22:14
autor: will
Też mam przewody MM dwa lub 3 lata jest ok jednak kontrolka na autostradzie miga sobie ale bez konsekwencji więc niech miga, przewody (tandetne blaszki w środku) ale dają radę

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
: 02 maja 2016, 22:56
autor: mwas
will, odnośnie tej kontrolki - zmieniałeś może pasek rozrządu w międzyczasie ?

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
: 03 maja 2016, 8:42
autor: helletic
Hehe zgłasza się ten, co mu się MM rozleciały w rękach

Ja osobiście nie tknę nic z tym logo. Zraziłem się i koniec.
No żeby z 8 blaszek stykowych przy kablach WN, po przebiegu około 2000 km, odpadły 3 blaszki?
Poza tym już samo wrażenie, gdy ma się je w rękach i można porównać np. z Championami, czy Boschem. "Czuć" po prostu, że MM są gorzej wykonane. Oczywiście to tylko moja opinia

. Inni użytkownicy MM mieli więcej szczęścia

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
: 03 maja 2016, 16:50
autor: will
mwas pisze:will, odnośnie tej kontrolki - zmieniałeś może pasek rozrządu w międzyczasie ?

Tak Maćku zmieniałem po pięciu latach wcześniej przed kablami wn dla tego właśnie że kontrolka świeciła, coś teraz kojarzę że trzeba zrobić adaptacje koła fonicznego czy o to chodzi?