Strona 2 z 4
: 27 kwie 2012, 22:26
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Lula pisze:(i zagadka - jaki jest koszt regeneracji?)
2tyś
: 27 kwie 2012, 22:44
autor: Lula
Coval pisze:2tyś
netto bez robocizny....
nowa ponad 5K
drugie pytanie konkursowe: czyjej produkcji jest turbosprężarka (kraj/firma)?
: 27 kwie 2012, 22:55
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Lula pisze:nowa ponad 5K
eeee, gdzieś widziałem po chyba 1700. Producentem jest IHI, VL37, ale to model tylko dla Fiata.
http://archiwumallegro.pl/nowe_turbo_ih ... 31267.html" onclick="window.open(this.href);return false;
: 28 kwie 2012, 7:45
autor: Lula
Coval, dziękuję za informację, przekażę do warsztatu - może faktycznie uda się taniej...
: 28 kwie 2012, 22:25
autor: duskap
Coval, są różne modele (np. VL38) z tego co czytałem na forum Bravo. Jedne są podatne na wirusa silnika a inne słabo.
: 28 kwie 2012, 23:42
autor: jay_21
Lula, jakie były objawy padnietęgo turbo? Cena 5 tyś to śmiech na sali, nową można dostać dużo taniej...
: 29 kwie 2012, 6:28
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Lula, napisz do Darcyna, powinno być nieco taniej.
Chciałem znaleźć numer katalogowy, ale Eper twierdzi że auto z moim VIN nie ma turbo.
O.T.
Gdyby to było forum TDI to było by już milion odpowiedzi w temacie i sto polecanych warsztatów.
: 29 kwie 2012, 10:48
autor: smak56
Coval pisze:Eper twierdzi że auto z moim VIN nie ma turbo.
No! Sam nie wiesz co masz!

a O.T. mniejszego nie mogłeś?

: 30 kwie 2012, 10:35
autor: emmer
Rafcio pisze:Lula, trochę za mały przebieg na awarię turbosprężarki. Schładzasz turbo po jeździe w trasie? Ja zawsze zostawiam silnik na wolnych obrotach ok 2-3 minuty a po jeździe w mieście ok 1 min. Tak zalecił mi mój mechanik.
Koszty będą duże, jak miałem Pandę w dieslu to nowa kosztowała ok 3 tyś a regenerowana po oddaniu starej 1,5 tyś
poważnie? zjeżdzasz z trasy i stoisz pod domem 3 minuty? chyba mieszkasz przy niemieckim autobanie, albo przy torze w poznaniu

. nie sądze że tak katujesz turbo żeby była potzreba go studzić 3 min.
a padnięte turbo przy przebiegu 80000 km to naprawdę wskazuje na cos nie halo. przyznam się szczerze, ze ja studze turbinę przy trasach ale rzędu >200 km i nie 2-3 minuty ale ze 30 sek do minuty. nie mam tyle cierpliwości żeby siedzieć i czekac. poza tym przeważnie nie zjeżdza sie z trasy i zaraz zatrzymuje. są skrzyżowania, przejścia dla pieszych, światła, itp.
ale oczywiście każdy robi jak uważa za słuszne
myślę że turbine zregeneruje się dużo taniej niż podaliście. trzeba będzie poszukać.
: 30 kwie 2012, 14:13
autor: Rafcio
emmer pisze:poważnie? zjeżdzasz z trasy i stoisz pod domem 3 minuty? chyba mieszkasz przy niemieckim autobanie, albo przy torze w poznaniu

. nie sądze że tak katujesz turbo żeby była potzreba go studzić 3 min.
Na gazie to szczerze mówiąc spalanie prawie żadne na wolnych obrotach a te 2-3 minuty jakoś mi tam różnicy nie robią, a przynajmniej wiem że turbo dobrze schłodzone

: 30 kwie 2012, 20:35
autor: Otomek
http://motorpol.legnica.pl/component/co ... prark.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat tak poleca.

: 02 maja 2012, 0:01
autor: Tara78
Słuchajcie może to głupie pytanie, ale kto pyta nie błądzi. To moje pierwsze autko z turbo dlatego powiedzcie czy nasze Linki T-Jet mają wsadzane intercoolery fabrycznie czy wypadałoby coś wpasować pod maskę? Zaglądałam dzisiaj pod zderzak i nie bardzo będzie na intercooler miejsce więc może ma z difoltu? :D
: 02 maja 2012, 8:09
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Jest za dolną kratką, difoltowo.
: 02 maja 2012, 8:28
autor: Tara78
EEEEE :D myślałam, że wsadzę do swojej FORGE i będzie wyglądała mniej więcej tak
Ale już myślę jak te lampy pomalować od środka :D
: 02 maja 2012, 8:32
autor: mireks
Rafcio pisze:emmer pisze:poważnie? zjeżdzasz z trasy i stoisz pod domem 3 minuty? chyba mieszkasz przy niemieckim autobanie, albo przy torze w poznaniu

. nie sądze że tak katujesz turbo żeby była potzreba go studzić 3 min.
Na gazie to szczerze mówiąc spalanie prawie żadne na wolnych obrotach a te 2-3 minuty jakoś mi tam różnicy nie robią, a przynajmniej wiem że turbo dobrze schłodzone

W siilnikach zasilanych benzyną chłodzenie turbiny ma nawet większe znaczenie niż w dieslu, bo temperatura spalin jest wyższa niż w silnikach zasilanych olejem napędowym.
[ Dodano: |2 Maj 2012|, o 08:35 ]
Tara78 pisze:EEEEE :D myślałam, że wsadzę do swojej FORGE i będzie wyglądała mniej więcej tak
Ale już myślę jak te lampy pomalować od środka :D
Tara78 niebezpiecznie zawyżasz poziom na forum
Ale trzymaj tak dalej
