Strona 2 z 4
: 16 gru 2011, 23:05
autor: slawek007
Nie pomyślałem o tym.. sprawdzę
: 03 sty 2012, 20:12
autor: karol_zydek
i jak byłeś w aso?? Jestem ciekaw bo mi to samo się zrobiło po wymianie uszczelnienia wybieraka ;]
: 04 sty 2012, 20:48
autor: slawek007
Jestem umówiony z ASO na 14 stycznia, przy czym zauważyłem, że u mnie wybierak też się lekko poci i teraz nie wiem czy od razu im mówić o tym zgrzycie czy dopiero jak wymienią. Tak ogólnie mówiąc to zaczyna mi ten samochód lekko podnosić ciśnienie (dziś zaczęło dochodzić do mnie jakieś piszczenie z tyłu na nierównościach) ale póki jest gwarancja to podchodzę do tego z rezerwą.
Jestem już po wizycie, mechanik po przejechaniu sie autem stwierdzil ze synchronizator w skrzyni niedomaga, mówił że rzadki przypadek, chyba że sie nie wysprzęgla dobrze to też można załatwić. Ja kupiłem wersję demo to też nie wiadomo kto tym jeździł.
: 14 sty 2012, 10:46
autor: Tomek
slawek007 pisze:Ja kupiłem wersję demo to też nie wiadomo kto tym jeździł.
To jest właśnie ruletka... Albo się trafi, albo nie
: 14 sty 2012, 10:58
autor: karol_zydek
I jak zrobili Ci to? Ile kosztowało??
: 14 sty 2012, 15:54
autor: slawek007
Mam podjechać jeszcze w poniedziałek bo nie było kierownika a mam zastrzeżenia do paru innych rzeczy (taka kosmetyka), i dopiero wtedy będę umawiał się na naprawę, wiesz u mnie to zrobią na gwarancji ale mogę dopytać się ile by kosztowało.
: 15 sty 2012, 14:23
autor: karol_zydek
Ok byłbym wdzięczny jak byś się dowiedział o tej usterce i naprawie jak najwięcej. No i o cenę jak byś mógł. Ja będę musiał to sam wymienić więc każda pomoc się przyda ;D Pozdrawiam
: 19 sty 2012, 13:57
autor: wojtekk
Dołączę się do tematu. U nas w Linei od początku jest taka sprawa, że dźwignia zmiany biegów jest, ujmę to tak, zamulona. Przyzwyczajony jestem, że jak dźwignia jest w pozycji 'luz', to jak pociągnę ją w lewo lub w prawo to po puszczeniu powinna odbić i znaleźć się w centralnym punkcie. U nas ta sytuacja nie ma miejsca. Tylko to powoduje, że odczuwam duży dyskomfort, ale naprawdę nerwowo robi się, kiedy chcąc wrzucić 3 bieg okazuje się, że muszę go szukać

Zaznaczam, że nie zdarza się to często.
Minęły już 3 lata jezdżenia i na razie nie ma żadnych konsekwencji tej sytuacji, ale obawiem się, że coś jest nie tak i w końcu to coś da o sobie znać. Linea zdążyła już stracić gwarancję
: 19 sty 2012, 14:25
autor: mwas
wojtekk, masz tak od nowości ?? Jeśli tak, to czemu nie reklamowałeś tego na gwarancji ?? Moim skromnym zdaniem nie powinno tak być, u mnie dźwignia po puszczeniu wraca na środkowe położenie, i nie ma tutaj znaczenia, że u Ciebie siedzi T-Jet

: 19 sty 2012, 14:27
autor: emmer
w moim t-jet tego nie ma
: 19 sty 2012, 14:38
autor: Rafcio
U mnie też takiego objawu nie ma
: 19 sty 2012, 14:50
autor: wojtekk
Tak od nowości. Chciałem oddać to na gwarancję, ale dałem się komuś przekonać, że to nic złego, a dać fachowcom w ASO dobrać się do skrzyni biegów to wieeelkie ryzyko. Czas pokaże czy będziemy tego żałować. W jednej Linei miałem możliwość sprawdzenia i było ok. To była Linea 8v, ale to bez znaczenia. Byłem ciekawy, czy ktoś w Tjet też ma/miał takie coś, ale widzę, że usterka u innych nie występuje
: 19 sty 2012, 15:59
autor: mwas
wojtekk, myślę, że usterka nie koniecznie dotyczy samej skrzyni, bardziej obstawiam, że masz coś pokręcone przy linkach od zmiany biegów

Tylko aż dziw bierze, że wytrzymałeś z tym taki kawał czasu, że aż Ci się gwarancja skończyła ! Z drugiej strony - jak coś jest nie tak z linkami, to również dziw bierze, że tak się dziarsko trzymają

: 19 sty 2012, 20:22
autor: mpsfc
mwas pisze:coś jest nie tak z linkami
mwas ma rację, odpowiada za to zewnętrzny mechanizm zmiany biegów.
: 19 sty 2012, 23:00
autor: mwas
wojtekk, o ile się orientuję linki to nie jest jakiś drastyczny koszt, więc możesz pomyśleć o ich wymianie

Szkoda tylko, że nie zrobiłeś tego na gwarancji, nie musiałbyś teraz wydawać żadnych pieniędzy. A jak jeździłeś na przeglądy gwarancyjne, to nikt nie zwrócił na to uwagi ??