Strona 2 z 2
: 06 maja 2011, 20:06
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
darcyn pisze:zastanawiam się przez którą fabrykę ;)
Tą która produkuje T-Jeta
darcyn pisze:AŚ to tragedia... (taka na marginesie)
Dopóki nie skończy się konkurs na fanklub musimy mieć inne zdanie ;)
: 06 maja 2011, 21:00
autor: darcyn
a no tak
: 01 mar 2012, 12:38
autor: wojtekk
Panowie, czy ktoś z was wymieniał osobiście filtr oleju w TJet? Jeśli tak to mam pytanie z której strony trzeba go 'atakować' i jak sprawa wygląda z odkręcaniem, a mianowicie czy robi się to zwykłą grzechotką z odpowiednią nasadką czy potrzebny jest klucz do filtrów?
Z tego co mi się wydaje, to jeśli w grę wchodzi wkład a nie cała puszka to do odkręcenia starczy grzechotka
: 01 mar 2012, 13:00
autor: Rafcio
Osobiście nie wymieniałem ale z tego co słyszałem potrzeba taki klucz
klik
Ale niech jeszcze koledzy potwierdzą
: 01 mar 2012, 13:23
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Ja wymieniam górą. Trzeba poodsuwać kilka węży i odkręcić torxem osłonę termiczną. Potrzebna długa łamana przedłużka. Osłonę odsuwasz, ale nie wyciągasz. Dekiel odkręcasz dużą nasadką i wymieniasz wkład.
Można dołem, ale trzeba odpinać wąż dolotu.
: 01 mar 2012, 19:17
autor: marcin24
U mnie w diselku podajże 34 nasadka wystarczyła
: 01 mar 2012, 21:03
autor: wojtekk
Coval pisze:Dekiel odkręcasz dużą nasadką i wymieniasz wkład.
Dużą tzn.?
: 01 mar 2012, 21:12
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
wojtekk pisze:Dużą tzn.?
Nie pamiętam, ponad rok temu zmieniałem.