Strona 2 z 3
: 29 sty 2011, 15:51
autor: Tomek
BUŁA pisze:Ta Tour ma mieć 80 KM. i prawie 130 Nm.
Ale ta skoda to chyba ciężkie krówsko (przynajmniej tak wygląda), więc jazda jeszcze bardziej mozolna niż fiatowskim 1.4 8V.
: 29 sty 2011, 15:53
autor: BUŁA
Montowali go w Octavi 2 i pewnie będzie w Tour.
: 29 sty 2011, 15:58
autor: 19robertoo64
Octavia wazy prawie 1300kg wiec te 80KM to bedzie porażka. Już nie wspomne, że kupując Tour 1.4 za te 40tys bo tak ma kosztować nie otrzymujemy nic poza poduchą i wspomaganiem. el lusterka szyby itd to raczej dopłata i opcja jak w sumie w każdym aucie VAG.
: 29 sty 2011, 16:00
autor: BUŁA
Wygląda na ciężką ale wagowo podobnie do Linei.
: 29 sty 2011, 16:04
autor: 19robertoo64
Tylko gwarantuje wam, że serwis Linei będzie tańszy niż octavi. Biorąc pod uwage jej wielowahaczowe tylne zwieszenie niczym z Alfy Romeo to ja dziękuję. Cena naprawy takiego zawieszenia uderzy w kieszeń mimo wszystko. A Skoda też jakos mega bezawaryjna nie jest. Jak ktoś oglada Turbo Kamere to widzi;) Koleś kiedys kupił Octavie za 80tys TDI i dosłownie po paru miesiącach cała gniła. robiły się bąble i normalnie lakier płatami odchodził łącznie z chromem na grillu. Przedstawiciel Skody w odpowiedzi na pisma TVN i własciciela samochodu napisał, że przyczyną takiej reakcji lakieru jest użytkowanie samochodu w trakcie tych takich dni co ten pył wulkaniczny sobie fruwał

i ten pył powoduje rdze i dochodzenie lakieru

: 29 sty 2011, 16:19
autor: BUŁA
Oglądałem ofertę skody i tak silnik 1.4 80KM. waga 1245 przyśpieszenie 14.3 prędkość mks. 174.Na zewnątrz i wewnątrz wygląda jak octavia 2 .Odnośnie serwisu i zawieszenia to niewiem czy zostawili stare bardzo dobre czy dali nowe wielowachaczowe bo mnie to nie interesuje ponieważ nie posiadam skody. Wcześniej poruszałem temat osiągów a nie rozwiązań konstrukcyjnych i awaryjności.
: 29 sty 2011, 16:21
autor: 19robertoo64
patrzac na przyspeszenie to praktycznie to samo co w Lince a stylistyka no sorry ale nie porównywalna bo octavia jest poprostu nudna jak flaki w oleju i nawet za 30tys bym jej nie kupił.
: 29 sty 2011, 16:39
autor: BUŁA
Mnie osobiście ani grzeje ani ziębi. Cena 42 000 nie jest wygórowana wcześniejsza to 55 000.Przyśpieszenie jest niezauważalne ale ciekawe jak się prowadzi.W standarcie ma systemy ABS,ACS,ASR,EBV,MBA,MSR , 4 poduszki,centralny zamek,szyby i lusterka sterowane ele.itam jakieś inne pierdoły.
[ Dodano: |29 Sty 2011|, o 16:45 ]
Zdaje się że odeszliśmy od tematu a zapytanie nie dotyczyło skody.
: 29 sty 2011, 17:11
autor: 19robertoo64
BUŁA, wejdz sobie na konfig skody nie masz tego w standardzie cena dotyczny koloru białego biorac dopłade za kolor masz juz prawie 44tys dodajmy do tego el. szyby to masz 45tys o tak idzie dodawać wyposażenie które fabrycznie w Active czy Fresh Lince jest. Mnie skoda tez nie interesi wogole ale nie jest wcale taką konkurencją w stosunku do Linki. Kolega mówi, że 1,6 wraca do łask. 1.6 Tour kosztuje w podstawie 48tys i dostajemy Octavie golasa... za 50tys to sorry ale sa ciekasze samochody.
: 29 sty 2011, 20:38
autor: Fish
Mnie sie wydaje, ze Linka to pierwszy produkt o takich gabarytach i linii z takimi silnikami (malymi mam na mysli), jeszcze sie ludzie nie przekonali. W sumie nie jest super tania ale za droga jak na taki samochod tez nie. Dzisiaj odbieralem z salonu dla mamy Punto EVO i tak mi wpadla w oko Linka taka jak moja, wyprzedaz 2010 a tu podlokietnik, nawiewy z tylu, hmmm napisane bylo Dynamic wiec nie wiem czy dodano opcji czy jakas to byla bogatsza.
Apropos: w EVO Estiva Blue & me w srodku wypas, design super, bardziej mi sie podoba niz w Lince, duzo podobnych rozwiazan ale deseczka lepsza, siedzenia tez super, az mi sie wierzyc nie chcialo, ze to Punto.
: 29 sty 2011, 21:45
autor: FILBERT
Serwis skody nie jest tragicznie drogi, a z pakietem wyposażenia +za 2000 zł silnik 1,4 bez lakieru metalic skoda wycina cenowo. Silnik 1,6 wcale nie jest taki zupełnie prosty, generalnie lubi paliwo 98, ale podnosi cenę i już nie jest takie miodzio jak w reklamach. Mozliwe że jak bym teraz kupował auto to rozważał bym mocno skodę. W sumie to sprwadzona konstrukcja znana mechnikom i nic w niej nie zaskoczy. Silnik 1,4 80KM, daje podobne osiągi jak nasze linki tylko ma inną charakterystykę. Nie wiem jak to Włosi zrobili ale osiągi nie zależą od załadowania auta, z kompletem pasażerów i bagażem muli identycznie jak na pusto;) ale nie odczuwa się tego. Silnik VW przy zaladowaniu auta tragicznie tarci na dynamice. Na pusto ok, ale pod obciążeniem jest bardzo kiepsko. Co do usterek to mimo ISO w fabrykach, zadażają się egzemplaże lepsze lub gorsze, trzeba mieć trochę szczęscia. Ja na moją Linkę nie nażekam, poza kilkoma typowymi drobiazgami auto jest idealne.
Punto EVO dużo zykało w środku i bardzo mi się podoba, ale mi potrzeba mi na codzień dużego bagażnika. Tyle że stary miał ładniejszego grila z przodu;(
: 29 sty 2011, 21:56
autor: tosiek
Zastanawia mnie, czemu rocznik 2011 pojawi się dopiero na przełomie lutego/marca
Być może dodadzą MultiJet'a 1,3 95 KM, bo co to byłaby za oferta, z jednym Dieslem i to za 70 tys.
Albo wraz z rocznikiem 2011 stworzą nowy cennik Linei (w którym m.in. 1,6 Mjet stanieje) wiem na pewno, że nowa Linka nie pojawi się wraz z autami z rocznikiem 2011
: 29 sty 2011, 22:49
autor: 19robertoo64
Wogole ciekawi mnie jak ją zmienią. Oby nie dali jej przodu z EVO... wnętrze ok... mogą dać ale nie przod...
[ Dodano: |29 Sty 2011|, o 22:53 ]
P.S. w necie znalazłem tylko to...
[ Dodano: |29 Sty 2011|, o 22:55 ]
ale czytając na włoskich forach, krążą też opinie i plotki, że nowa Linka może wyglądać tak... jak dobrze wiemy Fiat podjął współprace z Dogde i Chryslerem...

: 30 sty 2011, 8:32
autor: BUŁA
Deska rozdzielcza w punto evo jest trochę ściągnięta z bravo .Nie wiem czy jest to we wszystkich modelach wyposażenia,ale w tym co oglądałem to deska była wykonana z miękiego tworzywa a nie jak do tej pory z twardego plastiku.Odnośnie linki 2011 to widziałem już różne wersje po komputerowej obróbce z kierunkowzkazami w lusterkach z kańciastym tyłem oraz z przodem jak w bravo.Ale najbardziej realna wersja to taka prawie bez zmian .Światła do jazdy dziennej zespolone z halogenami ,srebrna listewka na tylnej klapie i trochę inne plastiki w środku i to wszystko a o silnikach nie było mowy może wprowadzą 1.4 90 KM. mają z bravolota .
: 30 sty 2011, 12:06
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Deska w EVO wygląda ciekawie, ale mnie podoba się tylko w czarnej wersji. Te dwukolorowe kombinacje jakoś do mnie nie trafiają.
