Linea tylko z dwoma rodzajami silników?

Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

BUŁA pisze:Ta Tour ma mieć 80 KM. i prawie 130 Nm.
Ale ta skoda to chyba ciężkie krówsko (przynajmniej tak wygląda), więc jazda jeszcze bardziej mozolna niż fiatowskim 1.4 8V.
BUŁA
klubowicz
klubowicz
Posty: 293
Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
Przebieg: 45000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Legionowo
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: BUŁA »

Montowali go w Octavi 2 i pewnie będzie w Tour.
BUŁA
19robertoo64
klubowicz
klubowicz
Posty: 61
Rejestracja: 22 sty 2011, 16:35
Przebieg: 41000
Silnik: 1.4
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Katowice

Post autor: 19robertoo64 »

Octavia wazy prawie 1300kg wiec te 80KM to bedzie porażka. Już nie wspomne, że kupując Tour 1.4 za te 40tys bo tak ma kosztować nie otrzymujemy nic poza poduchą i wspomaganiem. el lusterka szyby itd to raczej dopłata i opcja jak w sumie w każdym aucie VAG.
BUŁA
klubowicz
klubowicz
Posty: 293
Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
Przebieg: 45000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Legionowo
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: BUŁA »

Wygląda na ciężką ale wagowo podobnie do Linei.
BUŁA
19robertoo64
klubowicz
klubowicz
Posty: 61
Rejestracja: 22 sty 2011, 16:35
Przebieg: 41000
Silnik: 1.4
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Katowice

Post autor: 19robertoo64 »

Tylko gwarantuje wam, że serwis Linei będzie tańszy niż octavi. Biorąc pod uwage jej wielowahaczowe tylne zwieszenie niczym z Alfy Romeo to ja dziękuję. Cena naprawy takiego zawieszenia uderzy w kieszeń mimo wszystko. A Skoda też jakos mega bezawaryjna nie jest. Jak ktoś oglada Turbo Kamere to widzi;) Koleś kiedys kupił Octavie za 80tys TDI i dosłownie po paru miesiącach cała gniła. robiły się bąble i normalnie lakier płatami odchodził łącznie z chromem na grillu. Przedstawiciel Skody w odpowiedzi na pisma TVN i własciciela samochodu napisał, że przyczyną takiej reakcji lakieru jest użytkowanie samochodu w trakcie tych takich dni co ten pył wulkaniczny sobie fruwał :zlośnik i ten pył powoduje rdze i dochodzenie lakieru :zlośnik :ryczy
BUŁA
klubowicz
klubowicz
Posty: 293
Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
Przebieg: 45000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Legionowo
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: BUŁA »

Oglądałem ofertę skody i tak silnik 1.4 80KM. waga 1245 przyśpieszenie 14.3 prędkość mks. 174.Na zewnątrz i wewnątrz wygląda jak octavia 2 .Odnośnie serwisu i zawieszenia to niewiem czy zostawili stare bardzo dobre czy dali nowe wielowachaczowe bo mnie to nie interesuje ponieważ nie posiadam skody. Wcześniej poruszałem temat osiągów a nie rozwiązań konstrukcyjnych i awaryjności.
BUŁA
19robertoo64
klubowicz
klubowicz
Posty: 61
Rejestracja: 22 sty 2011, 16:35
Przebieg: 41000
Silnik: 1.4
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Katowice

Post autor: 19robertoo64 »

patrzac na przyspeszenie to praktycznie to samo co w Lince a stylistyka no sorry ale nie porównywalna bo octavia jest poprostu nudna jak flaki w oleju i nawet za 30tys bym jej nie kupił.
BUŁA
klubowicz
klubowicz
Posty: 293
Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
Przebieg: 45000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Legionowo
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: BUŁA »

Mnie osobiście ani grzeje ani ziębi. Cena 42 000 nie jest wygórowana wcześniejsza to 55 000.Przyśpieszenie jest niezauważalne ale ciekawe jak się prowadzi.W standarcie ma systemy ABS,ACS,ASR,EBV,MBA,MSR , 4 poduszki,centralny zamek,szyby i lusterka sterowane ele.itam jakieś inne pierdoły.

[ Dodano: |29 Sty 2011|, o 16:45 ]
Zdaje się że odeszliśmy od tematu a zapytanie nie dotyczyło skody.
BUŁA
19robertoo64
klubowicz
klubowicz
Posty: 61
Rejestracja: 22 sty 2011, 16:35
Przebieg: 41000
Silnik: 1.4
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Katowice

Post autor: 19robertoo64 »

BUŁA, wejdz sobie na konfig skody nie masz tego w standardzie cena dotyczny koloru białego biorac dopłade za kolor masz juz prawie 44tys dodajmy do tego el. szyby to masz 45tys o tak idzie dodawać wyposażenie które fabrycznie w Active czy Fresh Lince jest. Mnie skoda tez nie interesi wogole ale nie jest wcale taką konkurencją w stosunku do Linki. Kolega mówi, że 1,6 wraca do łask. 1.6 Tour kosztuje w podstawie 48tys i dostajemy Octavie golasa... za 50tys to sorry ale sa ciekasze samochody.
Awatar użytkownika
Fish
klubowicz
klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
Przebieg: 145000
Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: Fish »

Mnie sie wydaje, ze Linka to pierwszy produkt o takich gabarytach i linii z takimi silnikami (malymi mam na mysli), jeszcze sie ludzie nie przekonali. W sumie nie jest super tania ale za droga jak na taki samochod tez nie. Dzisiaj odbieralem z salonu dla mamy Punto EVO i tak mi wpadla w oko Linka taka jak moja, wyprzedaz 2010 a tu podlokietnik, nawiewy z tylu, hmmm napisane bylo Dynamic wiec nie wiem czy dodano opcji czy jakas to byla bogatsza.

Apropos: w EVO Estiva Blue & me w srodku wypas, design super, bardziej mi sie podoba niz w Lince, duzo podobnych rozwiazan ale deseczka lepsza, siedzenia tez super, az mi sie wierzyc nie chcialo, ze to Punto.
<<FISH>>
Awatar użytkownika
FILBERT
klubowicz
klubowicz
Posty: 289
Rejestracja: 26 sty 2010, 23:11
Przebieg: 50000
Silnik: 1,4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Poznań
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: FILBERT »

Serwis skody nie jest tragicznie drogi, a z pakietem wyposażenia +za 2000 zł silnik 1,4 bez lakieru metalic skoda wycina cenowo. Silnik 1,6 wcale nie jest taki zupełnie prosty, generalnie lubi paliwo 98, ale podnosi cenę i już nie jest takie miodzio jak w reklamach. Mozliwe że jak bym teraz kupował auto to rozważał bym mocno skodę. W sumie to sprwadzona konstrukcja znana mechnikom i nic w niej nie zaskoczy. Silnik 1,4 80KM, daje podobne osiągi jak nasze linki tylko ma inną charakterystykę. Nie wiem jak to Włosi zrobili ale osiągi nie zależą od załadowania auta, z kompletem pasażerów i bagażem muli identycznie jak na pusto;) ale nie odczuwa się tego. Silnik VW przy zaladowaniu auta tragicznie tarci na dynamice. Na pusto ok, ale pod obciążeniem jest bardzo kiepsko. Co do usterek to mimo ISO w fabrykach, zadażają się egzemplaże lepsze lub gorsze, trzeba mieć trochę szczęscia. Ja na moją Linkę nie nażekam, poza kilkoma typowymi drobiazgami auto jest idealne.
Punto EVO dużo zykało w środku i bardzo mi się podoba, ale mi potrzeba mi na codzień dużego bagażnika. Tyle że stary miał ładniejszego grila z przodu;(
Wcześniej. Fiat 126p, 125p, VW polo 1,4, VW pasat B5 2,3l 4x4, Toyota Rav 4 2.0, Czasem Punto II, teraz linka 1.4 8v od 2007
tosiek
klubowicz
klubowicz
Posty: 67
Rejestracja: 11 cze 2010, 13:47
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: hajnówka

Post autor: tosiek »

Zastanawia mnie, czemu rocznik 2011 pojawi się dopiero na przełomie lutego/marca
Być może dodadzą MultiJet'a 1,3 95 KM, bo co to byłaby za oferta, z jednym Dieslem i to za 70 tys.
Albo wraz z rocznikiem 2011 stworzą nowy cennik Linei (w którym m.in. 1,6 Mjet stanieje) wiem na pewno, że nowa Linka nie pojawi się wraz z autami z rocznikiem 2011
Tosiek
19robertoo64
klubowicz
klubowicz
Posty: 61
Rejestracja: 22 sty 2011, 16:35
Przebieg: 41000
Silnik: 1.4
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Katowice

Post autor: 19robertoo64 »

Wogole ciekawi mnie jak ją zmienią. Oby nie dali jej przodu z EVO... wnętrze ok... mogą dać ale nie przod...

[ Dodano: |29 Sty 2011|, o 22:53 ]
Obrazek

P.S. w necie znalazłem tylko to...

[ Dodano: |29 Sty 2011|, o 22:55 ]
ale czytając na włoskich forach, krążą też opinie i plotki, że nowa Linka może wyglądać tak... jak dobrze wiemy Fiat podjął współprace z Dogde i Chryslerem...
Obrazek
BUŁA
klubowicz
klubowicz
Posty: 293
Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
Przebieg: 45000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Legionowo
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: BUŁA »

Deska rozdzielcza w punto evo jest trochę ściągnięta z bravo .Nie wiem czy jest to we wszystkich modelach wyposażenia,ale w tym co oglądałem to deska była wykonana z miękiego tworzywa a nie jak do tej pory z twardego plastiku.Odnośnie linki 2011 to widziałem już różne wersje po komputerowej obróbce z kierunkowzkazami w lusterkach z kańciastym tyłem oraz z przodem jak w bravo.Ale najbardziej realna wersja to taka prawie bez zmian .Światła do jazdy dziennej zespolone z halogenami ,srebrna listewka na tylnej klapie i trochę inne plastiki w środku i to wszystko a o silnikach nie było mowy może wprowadzą 1.4 90 KM. mają z bravolota .
BUŁA
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Deska w EVO wygląda ciekawie, ale mnie podoba się tylko w czarnej wersji. Te dwukolorowe kombinacje jakoś do mnie nie trafiają.
Obrazek
ODPOWIEDZ