Strona 2 z 4

: 03 sty 2011, 20:19
autor: NRG
Też tego nie mam :zmieszany

: 03 sty 2011, 20:20
autor: bodzioc
JA TEŻ NIE POSIADAM TAKIEGO CACKA

: 03 sty 2011, 20:21
autor: cichy
NRG pisze:Też tego nie mam
u nas nie ma wampirów :ink

: 03 sty 2011, 20:25
autor: will
I tak lepszym patentem jest plastikowy kluczyk do wstępnego dokręcania śrub w alusach ostatnio testowałem bo klucz metalowy rysuje :przykry

: 03 sty 2011, 20:33
autor: cichy
will pisze:I tak lepszym patentem jest plastikowy kluczyk do wstępnego dokręcania śrub w alusach ostatnio testowałem bo klucz metalowy rysuje
niektóre ich patenty w ogóle nie powinny zobaczyć światła dziennego, raz próbowałem go użyć i z twierdziłem że to jakaś pomyłka :smutny

: 03 sty 2011, 20:34
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Ale ten celownik do alufelg jest bardzo pomocny.

: 03 sty 2011, 21:50
autor: Tomek
rafcio082 pisze:pawe1_c, a wyciągałeś już zapasówkę?
Bo ja to miałem pod kołem wypadnięte
O popatrz... to ja sobie muszę sprawdzić, bo nie widziałem tego wichajstra u siebie, ale koła też jeszcze nie wyciągałem nigdy.

: 03 sty 2011, 23:26
autor: ENDRIU
Witam!!
Panowie takie pytanie w sprawie felg alu.bo nie bardzo się orientuje /nie posiadam/czy te felgi nie mają otworów na bolce centrujące które sa wkręcone do tarcz czy bębnów?bo jeżeli są te otwory tak jak w felgach stalowych to nie bardzo widzę sens stosowania tego kołka na wampiry,zakładjąc nawet złą wolę ze strony uzytkownika nie widzę możliwości nie trafienia felgą na otwory do przykręcania śrub,jeżeli chodzi o ten plastikowy klucz to faktycznie jest przydatny nawet jak się posiada kołpaki.

: 04 sty 2011, 7:40
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Alumy nie mają otworów na bolce, dlatego ten pręt jest bardzo pomocny.

: 04 sty 2011, 9:16
autor: ENDRIU
Coval i wszystko jasne,dzięki za info.

: 04 sty 2011, 23:44
autor: kk25
Wersje Active nie mają tego sworznia w zestawie, bo nie mają w standardzie alusów. Do stalówek on nie jest potrzebny.

: 05 sty 2011, 17:16
autor: bodzioc
kk25 pisze:Wersje Active nie mają tego sworznia w zestawie, bo nie mają w standardzie alusów. Do stalówek on nie jest potrzebny.
NO TAK ALE JA MAM ALUSKI A TEGO CACKA NIE MAM

: 05 sty 2011, 22:37
autor: spawacz
Moja Linea sworzeń ma, ale za to haka holowniczego nie ma. :pomysli

: 05 sty 2011, 23:09
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
spawacz pisze:Moja Linea sworzeń ma, ale za to haka holowniczego nie ma. :pomysli
Moja też nie ma.

: 05 sty 2011, 23:25
autor: cichy
Coval pisze:
spawacz pisze:Moja Linea sworzeń ma, ale za to haka holowniczego nie ma. :pomysli
Moja też nie ma.
ap ropo haka, dowiadywałem się w Dakro o koszt haka to łączną kwotę mi zaśpiewali 1000 zł. dlatego że jakieś urządzenie muszą instalować do elektryki, podobno nowe auta tak mają