mwas pisze:a co się dzieje z altkiem ?
Pamiętasz, jak pisałem, że wyje mi coś niemiłosiernie pod maską? To był właśnie altek i jego pęknięta obudowa
mwas pisze:A to są jakieś pozmianowe dedykowane do naszych linek ? Bo jak na razie to były tylko adaptacje tych od GP

Dokładnie jest to ten z GP (tak mam na fakturze napisane). Także Panie i Panowie - biegusiem po prawy odpływ z podszybia od GP, zanim Wam popękają obudowy od alternatora. Koszt tego odpływu, to 34,12 PLN bez żadnych rabatów.
mwas pisze:A co tutaj nie grało ?
Przypomnę, chodzi o pasek od wspomagania kierownicy

. A więc Macieju, ów pasek był spękany jak wąż od 20 letniej Pralki Frani
mwas pisze:helletic pisze: bujam się żółciutką Pandą
Wymiatasz !!

Ty wiesz jak to popier...jedzie
[ Dodano: |7 Sie 2012|, o 23:20 ]
enter pisze:helletic pisze:ja na razie bujam się żółciutką Pandą

tą przed FL czy po?

miałem nadzieję na tą po FL-u, ale jednak trafiła mi się taka wypasiona z RADIEM (bo zawsze miałem Pandę bez radia na zastępczej służbie)
Ogólnie koszt całej zabawy dzisiejszej w ASO Fiata wyniósł mnie 1000,34 PLN.
•wym. paska wspomagania kierownicy (materiał 38,68 PLN)
•wym. alternatora: alternator 425,43 PLN, wymiana 98,63 PLN, sprawdzenie ładowania 32,88 PLN = 556,94 PLN
•wym. płynu hamulcowego: płyn 24,01 PLN, wym. 65,75 PLN, odpowietrzanie 65,75 PLN = 155,51 PLN
•wym. końcówki drążka kierowniczego/prawa str. (materiał 101,84 PLN + robocizna 54,80 PLN = 156,64 PLN)
- ustawienie kół – sprawdzenie po wymianie końcówki 58,45 PLN
•wym. prawego odpływu wody z podszybia (materiał 34,12 PLN)