Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- nieznany15
- klubowicz
- Posty: 137
- Rejestracja: 19 wrz 2011, 15:20
- Przebieg: 104000
- Silnik: 1.4
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Mława
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 70 razy
- Kontakt:
http://www.auto-swiat.pl/1-w-kulke-i-precz" onclick="window.open(this.href);return false;nieznany15 pisze:Niewidzialna wycieraczka na przedniej szybie to porażka nawet AutoŚwiat odradza taki zabieg za to na bocznych robi robotę.
Sympatyk forum :-)
- nieznany15
- klubowicz
- Posty: 137
- Rejestracja: 19 wrz 2011, 15:20
- Przebieg: 104000
- Silnik: 1.4
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Mława
I tu jeszcze artykuł http://www.auto-swiat.pl/1-niewidzialna ... -w-deszczu" onclick="window.open(this.href);return false; chłopaki z FBK też odradzają stosowania na przedniej bo się na tym przejechali boczne jak najbardziej.
Posiadam Fiata Bravo
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
-
- Moderator
- Posty: 2715
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Podziękował: 453 razy
- Otrzymał podziękowań: 329 razy
Dziś chciałem tylko umyć skrzynię biegów ze starych śladów po wycieku z wybieraka, a tu przy okazji znalazłem inne ziółko...chciałem poprawić izolację od przewodu sygnalizującego zużycie klocków hamulcowych, a się okazało, że jest przecięty (nie wyglądało to na zerwanie, raczej ścięcie ostrym narzędziem). Okazało się, że kilka centymetrów dalej kabel już był naprawiany. I to tak, że pożal się Boże...Odizolowane, skrętka i do peszla, nawet nie było zaizolowane!!! Wymieniłem cały przewód i cześć! Teraz mam pewność, że jest sprawne i przewód jest zostawiony z odpowiednim luzem.
Dalej jak już wyżej wspomniałem, obmyłem skrzynię biegów z pozostałości oleju. Pojemnik ciśnieniowy+benzynka ekstrakcyjna. Nawet szmatka nie jest potrzebna, bo wszystko elegancko spłynie i momentalnie wysycha pozostawiając czystą obudowę
przed umyciem
po umyciu


Dalej jak już wyżej wspomniałem, obmyłem skrzynię biegów z pozostałości oleju. Pojemnik ciśnieniowy+benzynka ekstrakcyjna. Nawet szmatka nie jest potrzebna, bo wszystko elegancko spłynie i momentalnie wysycha pozostawiając czystą obudowę

przed umyciem

po umyciu


Ostatnio zmieniony 02 lip 2012, 15:04 przez helletic, łącznie zmieniany 4 razy.