Strona 9 z 43
Re: Problemy z przyspieszeniem
: 03 gru 2015, 10:21
autor: Usunięty użytkownik 814
Ja tam tez nie jestem zwolennikiem prawej strony skali naszego obrotomierza bo powyzej 3500 - 4000 nic "nowego" sie nie dzieje w moim silniku. Przyspieszenie znacznie nie wzrasta ale jak ktos zamula lewym pasem (czyli codziennie:)) to pokrece i powyzej 5000 zeby go lyknac.
Re: Problemy z przyspieszeniem
: 03 gru 2015, 12:43
autor: Tara78
A ja lubiłam "porajdować" swoją Kreską

i chyba trzy razy zdarzyła mi się odcinka

Brakuje mi tej pracy silnika czasami.
Czarnym jeżdżę spokojniej w mieście, ale raz w tygodniu gonię go po trasie aby przepalić DPF.
Re: Problemy z przyspieszeniem
: 03 gru 2015, 18:02
autor: duskap
Pongo pisze:bo powyzej 3500 - 4000 nic "nowego" sie nie dzieje w moim silniku. Przyspieszenie znacznie nie wzrasta
Czy na pewno mamy ten sam silnik? Bo u mnie dopiero powyżej 5000-5500 nic "nowego" się nie dzieje.
Re: Problemy z przyspieszeniem
: 03 gru 2015, 18:49
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
duskap pisze:Pongo pisze:bo powyzej 3500 - 4000 nic "nowego" sie nie dzieje w moim silniku. Przyspieszenie znacznie nie wzrasta
Czy na pewno mamy ten sam silnik? Bo u mnie dopiero powyżej 5000-5500 nic "nowego" się nie dzieje.
LPG
Re: Problemy z przyspieszeniem
: 03 gru 2015, 19:47
autor: Fiacik
No i własnie o to chodzi - trzeba czytać a nie obstawać przy starych nawykach lub naukach starych kierowców .
Kto to dzisiaj jeździ samochodem turbo o mocy 120 KM z szybkością 70 km/godz na V biegu!!!!!!! .A jak by niespodziewanie trzeba było np. wyprzedzić , uciec lub odskoczyć to czym.....? O mechanizmach auta już nie mówię.
Współczesnym dieslem a, przede wszystkim naszymi też nie da się jeździć według zasad wyznawanych 20 lat temu , inaczej te 90 czy jak u mnie 95 koników poprostu śpi , a DPF ile by wytrzymał ?
Buhert myślę , że należy się nam dobre i duże

Re: Problemy z przyspieszeniem
: 03 gru 2015, 20:53
autor: Animal
przy ilu obrotach włąściwie jest tu odcinka? Piszecie ze krecicie do 5500 obr. Moc max jest przy 5000 obrotów. Warto krecic ponad 5 tys ?
Re: Problemy z przyspieszeniem
: 03 gru 2015, 22:09
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Nie warto, ale jest fajnie

Odcina przy 6300-6400.
Re: Problemy z przyspieszeniem
: 03 gru 2015, 22:35
autor: Tara78
Dokładnie w tych granicach

fun był

Re: Problemy z przyspieszeniem
: 04 gru 2015, 9:07
autor: Usunięty użytkownik 814
Nic nowego sie nie dzieje to znaczy nie czuje sie nowych wartosci przeciazenia przy przyspieszaniu. Jak wiadomo za przyspieszenie odpowiedzialny jest moment a moc determinuje predkosc maksymalna. Najwieksze odczucie przyspieszenia jest gdy osiaga sie max moment. Pokrecic mozna jesli chce sie rozpedzic. Krecenie jest fajniejsze w silnikach wolnossacych jak np na 1-ce mozna poleciec do 100 km/h

Re: Problemy z przyspieszeniem
: 14 gru 2015, 18:35
autor: xendo
Usterka z klinem jest bardzo częsta ja też ją przechodziłem w linei
Re: Problemy z przyspieszeniem
: 14 gru 2015, 19:38
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Przy jakim przebiegu i czy tylko raz?
Re: Problemy z przyspieszeniem
: 16 gru 2015, 21:43
autor: jay_21
Ktoś może zaznaczyć ten klin na schemacie z epera? Zwrócę uwagę przy wymianie rozrządu by wymienili również klin.
-- 19 gru 2015, o 14:04 --
Panowie napiszcie gdzie znajduje się ten klin? Zbliża się wymiana rozrządu i zastanawiam się nad wymianą owego klina.
Re: Problemy z przyspieszeniem
: 21 gru 2015, 23:12
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Klin jest prawdopodobnie odlany na kole zębatym.
Re: Problemy z przyspieszeniem
: 22 gru 2015, 11:19
autor: jay_21
Marcinie a wiadomo na którym kole?
Re: Problemy z przyspieszeniem
: 22 gru 2015, 11:24
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Jest tylko jedno koło, na wydechowym. Drugi wałek zazębia się w głowicy.