[Inne] Olej

Awatar użytkownika
M
klubowicz
klubowicz
Posty: 1016
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:51
Przebieg: 40500
Silnik: 1,3 MultiJet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Post autor: M »

pewnie że kłamią przecież ja wymieniałem olej mając 23 tys z groszami właśnie w ASO
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

Mi zmienili przy ~15kkm na moje życzenie. Nie robili problemu:)
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

wojciechowski pisze:Na gwarancji nie można wogóle wymienić oleju, w przeciwnym razie się ją traci. Przynajmniej tak mi powiedziano w serwisie. Jest to moje pierwsze własne nowe auto.


88) Zdecydowanie zmień serwis.
roberto 26
Nowy
Nowy
Posty: 19
Rejestracja: 05 lut 2010, 13:34
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: annopol- lubelskie

Post autor: roberto 26 »

JA OLEJ ZMIENIAM CO ROK LUB CO 10 TYŚ KM . A Z SELENII ZMIENIONO MI NA SHELL Z IDENTYCZNĄ SPECYFIKACJĄ KTÓRY JEST TAŃSZY-TO ZAPROPONOWAŁ MI SERWIS W STALOWEJ WOLI
pozdrawiam roberto
wojciechowski
klubowicz
klubowicz
Posty: 361
Rejestracja: 01 sty 2010, 19:57
Przebieg: 15
Silnik: 1.6 MultiJet 105
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Białystok
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: wojciechowski »

Najwyraźniej facet w serwisie chciał mnie zbyć (nie wiem dla czego, przecież to ich pieniądze)
PS
Ciekawe, czy moje wypowiedzi na forum też są czytane przez serwisantów 8_) zlosnik
KILLHIM
klubowicz
klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: KILLHIM »

może miał na zapleczu jakąś kobitkę czy cuś a ty mu przeszkodziłeś :lacha :lacha
wojciechowski
klubowicz
klubowicz
Posty: 361
Rejestracja: 01 sty 2010, 19:57
Przebieg: 15
Silnik: 1.6 MultiJet 105
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Białystok
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: wojciechowski »

Na to wygląda zlosnik chce się "tam tego" się chce, a tu klijęci jak na złość
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

roberto 26, wydaje mi się, że nia ma większego sensu w benzynowym silniku wymieniać olej co 10 kkm. Ale to Twoje auto i Twoje pieniądze :)
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
drmaciek
klubowicz
klubowicz
Posty: 125
Rejestracja: 04 sty 2010, 7:06
Przebieg: 30
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: drmaciek »

wojciechowski pisze:Zrobiłem 1500km, zajeżdżam do serwisu i mówią mi, że oleju na gwarancji nie można wymieniać 88)(...)
O ja pierdzielę, ale cyrk, ręce i inne członki opadają normalnie :))))

[ Dodano: 2010-04-08, 09:48 ]
A tak w ogóle to nie rozumiem tej gadki w stylu - "wymieniłem olej z Selenii na XX bo jest tańszy....blebleble". Przecież oleju nie zmienia się co miesiąc, tylko w najgorszym razie raz na rok, więc jakie znaczenie ma nawet 50 pln różnicy na butelce? To jest kurcze oszczędność 4 zet eł miesięcznie, ludzie - jedno dobre piwo na 30 dni mniej. Można chyba przeżyć, nie? ;)))
1.4 T-Jet Dynamic
KILLHIM
klubowicz
klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: KILLHIM »

drmaciek pisze:więc jakie znaczenie ma nawet 50 pln różnicy na butelce? To jest kurcze oszczędność 4 zet eł miesięcznie, ludzie - jedno dobre piwo na 30 dni mniej. Można chyba przeżyć, nie? ;)))
BRAWO w końcu ktoś to powiedział :lacha :lacha
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

roberto 26 pisze:JA OLEJ ZMIENIAM CO ROK LUB CO 10 TYŚ KM . A Z SELENII ZMIENIONO MI NA SHELL Z IDENTYCZNĄ SPECYFIKACJĄ KTÓRY JEST TAŃSZY-TO ZAPROPONOWAŁ MI SERWIS W STALOWEJ WOLI
Nie istnieje olej marki SHELL, który ma identyczną specyfikację co Selenia K P.E.
Żaden olej oprócz Selenii nie ma normy FIATa. W ostatnim Auto Świat (lub Motor... nie pamiętam) pisali o olejach i norma producenta ma bardzo duże znaczenie. Chociaż w przypadku FIATa chyba (z naciskiem na chyba bo nie wiem) jest to tylko ściema marketingowa bo przecież inne oleje też by dostały certyfikat spełniania normy FIATa ale FIAT nie chce jej udzielić (moim zdaniem). Inne marki (np VW, Mercedes) nie mają jakoś problemu do udzielania certyfikatów zgodności olejów z ich wymaganiami... No ale MOŻE we Fiacie to ma znaczenie :lacha
Awatar użytkownika
M
klubowicz
klubowicz
Posty: 1016
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:51
Przebieg: 40500
Silnik: 1,3 MultiJet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Post autor: M »

normy fiata śmiech a co ta selenia to nie wiadomo jaki olej sami wiecie że jak każdy inny mają z producentem podpisaną umowę na dobre tantiemy i jazda normalny marketing.
skończy mi się na dobre gwarancja to bankowo będę lał inny olej a nie selenię.
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

duskap pisze:Żaden olej oprócz Selenii nie ma normy FIATa. W ostatnim Auto Świat (lub Motor... nie pamiętam) pisali o olejach
Ani Auto-Świat ani Motor nie jest wyrocznią jeśli chodzi o sprawy techniczne i nie tylko...

[ Dodano: 2010-04-08, 20:22 ]
M (admin) pisze:skończy mi się na dobre gwarancja to bankowo będę lał inny olej a nie selenię.
Jeśli chodzi o MultiJety to akurat bym radził pozostać przy Seleni, bo na tym oleju te silniki są testowane i generalnie dla nich te oleje zostały zaprojektowane. Słyszałem pozytywne opinie jeśli chodzi o Selenię dla Diesli.

[ Dodano: 2010-04-08, 20:26 ]
drmaciek pisze: tak w ogóle to nie rozumiem tej gadki w stylu - "wymieniłem olej z Selenii na XX bo jest tańszy....blebleble".
Myślę, że nie chodzi tyle o cenę, co o dostępność tego oleju. Seleni nie znajdziesz na półce na stacji benzynowej ani w markecie. Ma to oczywiście swoje zalety (cięzko będzie trafić na podróbkę) ale też wady. Jeżeli ktoś nie ma blisko serwisu to po prostu nie trzeba jechać kawał drogi po Selenię, jak można kupić na stacji benzynowej. Myślę, że to jest decydujący argument na zmianę producenta oleju.

Ja osobiście nie lubie kombinować z olejem i pozostanę przy Seleni.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

Dwa moje poprzednie auta jezdziły na Selenii i złego słowa nie powiem na temat tego oleju.
Linea też będzie jezdzić na Selenii.
Uważam że nie ma co kombinować.
Awatar użytkownika
M
klubowicz
klubowicz
Posty: 1016
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:51
Przebieg: 40500
Silnik: 1,3 MultiJet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Post autor: M »

Jay okej a co powiesz na taką kwestie, że główny inżynier w mojej ASO facet z długim stażem, powiedział, że właśnie jak się skończy gwarancja lepiej przejść na Mobila albo Castrola :)
ODPOWIEDZ