duskap pisze:Zarówno benzyna jak i diesel w Linei ma przegląd co 30 tys km BEZ LIMITU CZASOWEGO. Jakikolwiek limit czasu narzucony przez ASO jest tylko i wyłącznie ich naciąganiem i nie ma żadnego wpływu na ważność gwarancji.
Dzisiaj juz podpisuje sie pod tym, mialem mieszane uczucia z racji tego, ze mialem wpisane w ksiazeczce przez dealera 30kkm lub 12 m-cy. O tym juz Wam pisalem. Dzisiaj robilem przeglad przy 33 335 km (czyli ten dla 30 000 ale w sumie dla mnie to juz drugi) i co mi wpisano w ksiazeczce i co bylo na podsumowaniu zlecenia? Przeglad dla 60 000

Pytam: WHY? Odpowiedz: Bo to drugi pana przeglad. Nie duzo myslac to na ten pierwszy przy 18kkm to sie dalem naciagnac, wystarczylo wymienic olej, w sumie nie zaluje bo wyszlo przy tym kilka usterek.
Zastanawiam sie tylko jak postawic na swoim skoro ktos wpisal w ksiazeczke 12 m-cy (jesli nawet naciagajac to wpis jest) - no nic nie ciagnijmy tego watku bo to temat rzeka, opisalem tylko fakty.
A teraz jak obiecalem -
II przeglad gwarancyjny dla 30 000 km:
1. Przeglad a w nim: wymiana oleju + filtr oleju + swiece + plyn hamulcowy (wszystkie czesci moje za 402,50 zl.) -
266,57 zl.
2. Regulacja zbieznosci (wyszlo na przegladzie) - 69,54 zl.
3. Wylaczenie bippera pasow - przy tak zwanej okazji
Calosc: 336,11 zl. (z rabatem 5%),
z czesciami 738,61 zl. (zostalo mi 2L oleju wiec za rok dokupie tylko 1L)
Zglosilem do reklamacji:
1. Kratki nawiewu wentylacji - popekaly - uruchomione zlecenie, czekam na kratki
dodano 04.10.2010: kratki wymieniono
2. Pecherzyki powietrza w malych trojkatnych szybkach z tylu (w rogach) - ASO porobili fotki i beda konultowac z FAP co z tym fantem.
dodano 04.10.2010: reklamacje uznano - do wymiany
Oceniam przeglad b. pozytywnie, rozwiazano wszystkie drobniejsze stuki-puki-piski, ktore zglosilem (nie opisuje), co do ceny tez jestem zadowolony, za te czynnosci to jak na ASO to wcale niedrogo, pan Gienek z garazu osiedlowego mysle, ze duzo mniej by nie policzyl a czynnosci troche bylo, a jednak co ASO to ASO., sam przeglad techniczny przeciez w SKP kosztuje 98 zl. Za rok juz trzeba bedzie samemu sobie pocwiczyc niektore rzeczy - KONIEC GWARANCJI :( Tylko zeby nie bylo tak jak mam teraz, ze juz 3 dzien leze pod Cinquecento zony, jedno naprawiam to drugie popsuje, ale juz widze finisz, jeszcze jutro
P.S.
Przeszedlem na Castrol Magnatec 5W40.
Ciekawe info: do Linei nowy filtr oleju to same bebechy, obudowa zostaje stara.
Podobno w T-Jet jest kiepski dostep do filtra (nawet w ASO wiecej kosztuje wymiana w T-Jet niz w pozostalych)