
Może styki, klawisz nie wiem dostaje wilgoci i tu jest problem - strzelam tak sobie.
No dobra smak56 ale z pilota pisze że mu działa a to jest ten sam akumulator i prąd czy się mylę

Nie mam pojęcia. Tak miałem. Po wymianie aku, drugą zimę nie mam z tym problemu. Natomiast z kierunkami, dalej jest jak napisałem. Po nagrzaniu (trochę) w kabinie wszystko wraca do normy.CrazyKetchup pisze:No dobra smak56 ale z pilota pisze że mu działa a to jest ten sam akumulator i prąd czy się mylę? Co z pilota otwierana klapa mniej prądu bierze ? Chyba że mamy tak dupiastą instalację elektryczną której kable pod wpływem temp. zwiększają opór ?
Ale to chyba bardziej chodzi o punkt roszenia i wilgotność - kiedyś bawiłem się w OC procesorów w komputerach i widziałek maszyny chłodzone ogniwem Peltiera czy ciekłym azotem, gdzie temperatury (szczególnie azotem) schodziło grubo poniżej -10Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Od kiedy? Elektronika nie lubi się przegrzewać, ale nawet producenci sterowników przemysłowych niechętnie dają gwarancję działania poniżej -10st.