tuning V8
- mwas
- Prezes
- Posty: 6953
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
enter, trochę nie ten dział, było już to poruszane dość szeroko na forum -> http://www.lineaklubpolska.pl/viewforum.php?f=43" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- aixen
- klubowicz
- Posty: 442
- Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
- Przebieg: 85555
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
enter, wysłałem swego czasu zapytania do kilku firm zajmujących się przeróbkami i modernizacją silników. Jedyna, dająca relany wzrost osiągów i sensowan do wykonania modyfikacja to instalacja turbosprężarki. Zmiana ta nie wymaga zmiany głowice, ale pociąga kilka innych tematów...
Praktycznie tylko Warszawski Motorsport z opcją "soft turbo" w całkowitej cenie modernizacji wynoszącej ca 10 tyś. PLN przedstawił realne pod względem technicznym i merytorycznym propozycje. Wszelkiej maści "dokładki" bez ingerencji w takie elementy silnika jak kolektor, wydech, układ paliwowy, smarowanie... raczej nie rokują dobrze na przyszłość. W tej sytuacji, zważywszy cenę, lepiej i chyba nawet taniej, sprzedać posiadane 8V a zakupić T-Jet'a.
Przy założeniu oczywiście, że lubimy turbo... i że lubimy fiata, oraz mamy wiarę w jakość mechaniki naszego bolidu...
Praktycznie tylko Warszawski Motorsport z opcją "soft turbo" w całkowitej cenie modernizacji wynoszącej ca 10 tyś. PLN przedstawił realne pod względem technicznym i merytorycznym propozycje. Wszelkiej maści "dokładki" bez ingerencji w takie elementy silnika jak kolektor, wydech, układ paliwowy, smarowanie... raczej nie rokują dobrze na przyszłość. W tej sytuacji, zważywszy cenę, lepiej i chyba nawet taniej, sprzedać posiadane 8V a zakupić T-Jet'a.
Przy założeniu oczywiście, że lubimy turbo... i że lubimy fiata, oraz mamy wiarę w jakość mechaniki naszego bolidu...
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
-
- klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
- Przebieg: 0
- Silnik: 1,4
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Łapy
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
ktoś poradził mi, że można w Linei V8 zmienić głowicę na V16 i to wszystko zestroić. Stąd moje pytanie: czy warto? czy koszty nie przewyższą zakupu innego auta (jeśli koszt 'tuningu' wyniesie 10 tys to lepiej pomyśleć nad Bravo t-jet). czy ten zabieg nie skróci żywotności silnika? czy osiągi będą satysfakcjonujące?
Pozdrawiam Enter