Stuki w tylnym zawieszeniu

KILLHIM
klubowicz
klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: KILLHIM »

ENDRIU pisze:Witam!!
Panowie może ktoś z Was wskazać które dokładnie miejsce jest smarowane przy tym nieszczęsnym bałwaku bo nic z tego nie rozumię zly /chyba mam ciężki dzień/


tak ja też chcę to wiedzieć
will
Moderator
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 127 razy
Otrzymał podziękowań: 61 razy

Post autor: will »

Trzeba przesmarować chromowany tłok smarem najlepiej jakimś lepkim po tłoku chodzi bałwanek dodam że najpierw podnieść każdą ze stron na lewarku wtedy ładnie widać tłokObrazek
Ostatnio zmieniony 14 mar 2010, 17:44 przez will, łącznie zmieniany 1 raz.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
KILLHIM
klubowicz
klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: KILLHIM »

dzięki zobaczy się :)
ENDRIU
klubowicz
klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 11 gru 2009, 10:51
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Małopolska
Podziękował: 6 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: ENDRIU »

will pisze:Trzeba przesmarować chromowany tłok smarem najlepiej jakimś lepkim po tłoku chodzi bałwanek
no i teraz wszystko jasne gdzie smarować ciekawe czy to pomoże? swoją drogą jeżeli to smarowanie będzie skuteczne to trzeba będzie się przygotować na taką operację kilka razy do roku,tak się składa że akurat te części cały czas pracują podczas jazdy to choć by nie wiem jaki ten smar był to na długo nie wystarczy :/
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Wracam zadowolony ze zlotu i chowam auto do garażu. Manewruje powoli i słyszę tratatatata z lewego koła. Łożysko McPersona chyba zdechło :(
Ostatnio zmieniony 29 mar 2010, 10:02 przez Kuzyn_z_Sosnowca, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kazgas
klubowicz
klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 22 sty 2010, 12:23
Przebieg: 85000
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Czarna
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: kazgas »

Dzisiaj przy wymianie opon profilaktycznie nasmarowałem amortyzatory i mam nadzieję że dalej będzie cicho
Kazek
Awatar użytkownika
sebastianc78
klubowicz
klubowicz
Posty: 500
Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
Przebieg: 47800
Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: sebastianc78 »

Coval to może właśnie te dwa trzaśnięcia podczas drogi na spot były pierwszym objawem końca tego elementu.
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

sebastianc78 pisze:Coval to może właśnie te dwa trzaśnięcia podczas drogi na spot były pierwszym objawem końca tego elementu.
Albo ja załatwiłem łożysko tymi dwoma trzaśnięciami ;) Ale to chyba były zbyt drobne nierówności na taki łomot. Normalnie takie wyboje pokonuje bezszelestnie. Jestem umówiony w Ganinexie na sobotę, na razie się na nich nie zawiodłem, tylko muszę pilnować ramek na rejestrację :)
Awatar użytkownika
sebastianc78
klubowicz
klubowicz
Posty: 500
Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
Przebieg: 47800
Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: sebastianc78 »

Dokładnie, w przeciwnym razie żądaj zwrotu kosztów naklejek oraz wyrównanie strat moralnych :) :) :) :)
Awatar użytkownika
dulek

Post autor: dulek »

Po przeczytaniu waszych opini byłem we wtorek w Ganinexie na weryfikacji zawieszenie po wymianie poduszek faktycznie coś skrzypiało. Odboje zamówili od strzała ale to nie było najlepsze a więc oakazało się że przekładnie kierownicza ma luz i jej nie mogą wymienić bo kierownik musi podjąć decyzje jednak do dziś nie dał mi znać.. :smutny
Buba
klubowicz
klubowicz
Posty: 243
Rejestracja: 21 maja 2010, 13:56
Przebieg: 34000
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Buba »

U mnie wystepuje taka sama dolegliwosc od nowosci juz wiem teraz na co zwrocic uwage,thx.ASO bedzie mialo co naprawiac :)
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Od wczoraj mam w mojej limuzynie taką dolegliwość: tuż po zahamowaniu, kiedy samochód wraca z pozycji nurka do horyzontalnej, towarzyszy mu skrzypienie dochodzące z tyłu. Na dziurach wybojach, czy jeśli ktoś lubi to może nazywać to drogami asfaltowymi, zawieszenie pracuje normalnie. Nie wiem za bardzo czy to zawieszenie, czy może hamulce.
Buba
klubowicz
klubowicz
Posty: 243
Rejestracja: 21 maja 2010, 13:56
Przebieg: 34000
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Buba »

Może amortyzatory juz szwankuja podjedz na kanał albo do ASO niech lookna na to:Z Twojego opisu wynika ze moze tak byc zwazyszy ze tak kiedys miałem w Pandzie.
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Buba pisze:Może amortyzatory juz szwankuja podjedz na kanał albo do ASO niech lookna na to:Z Twojego opisu wynika ze moze tak byc zwazyszy ze tak kiedys miałem w Pandzie.
Raczej nie amory, mam dopiero 10tyś przejechane. Pewnie znowu gdzieś jest za mało smaru :)
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

Coval pisze:Od wczoraj mam w mojej limuzynie taką dolegliwość: tuż po zahamowaniu, kiedy samochód wraca z pozycji nurka do horyzontalnej, towarzyszy mu skrzypienie dochodzące z tyłu. Na dziurach wybojach, czy jeśli ktoś lubi to może nazywać to drogami asfaltowymi, zawieszenie pracuje normalnie. Nie wiem za bardzo czy to zawieszenie, czy może hamulce.
Coval mam dokładnie to samo od samego początku- zgłaszałem to w serwisie powiedzieli mi że to robią hamulce, a tarcz smarować nie będą :lacha
Zgłoś to w serwisie może Ciebie powiedzą coś innego i będę mógł coś podpowiedzieć mojemu serwisowi
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
ODPOWIEDZ