A jaka jest ta prawidłowa kolejność???a. bawienie się klemami czyli podłączenie ich w złej kolejności
Kontrolka silnika i inne cuda
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 285000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 368 razy
- Otrzymał podziękowań: 621 razy
Tomek, przy odłączaniu - + przy podłączaniu + - nigdy odwrotnie!
Ostatnio zmieniony 14 lis 2011, 18:45 przez smak56, łącznie zmieniany 1 raz.
smak56
* * * *

* * * *
- markus2021
- klubowicz
- Posty: 205
- Rejestracja: 13 paź 2010, 18:30
- Przebieg: 203000
- Silnik: 1.3 16v Multijet
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Panowie ale nadal nie wiem co ten "GAZOL" ??????
Może mnie kto oświeci
[ Dodano: |14 Lis 2011|, o 20:17 ]
"Darcyn" nie odłączałem klem ani żaden z "fachmanów" wiem to bo inaczej radio by się zblokowało a tylko ja znam kod do niego ,nawet przy instalacji alarmu mety "easy can-a" elektryk nie odłączał klem
mówili że tak pod napięciem to lepiej im wychodzi (bo wychodzi w praniu wszystko ) 
Może mnie kto oświeci

[ Dodano: |14 Lis 2011|, o 20:17 ]
"Darcyn" nie odłączałem klem ani żaden z "fachmanów" wiem to bo inaczej radio by się zblokowało a tylko ja znam kod do niego ,nawet przy instalacji alarmu mety "easy can-a" elektryk nie odłączał klem


- markus2021
- klubowicz
- Posty: 205
- Rejestracja: 13 paź 2010, 18:30
- Przebieg: 203000
- Silnik: 1.3 16v Multijet
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
-
- klubowicz
- Posty: 249
- Rejestracja: 13 gru 2009, 17:28
- Przebieg: 49000
- Silnik: 1,3 mjt
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Poznań
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Gazol to:
gazol (niem. Gazöl) chem., technol. mieszanina węglowodorów złożona z butanu, izobutanu i propanu, oddzielana od gazu ziemnego lub rafineryjnego; stosowany jako paliwo oraz surowiec w przemyśle chem.; gaz płynny.
Hasło opracowano na podstawie „Słownika Wyrazów Obcych” Wydawnictwa Europa, pod redakcją naukową prof. Ireny Kamińskiej-Szmaj, autorzy: Mirosław Jarosz i zespół. ISBN 83-87977-08-X. Rok wydania 2001.
Czyli mój instynkt mnie nie zawiódł helektronika, a własciwie to małe helektrony na stronie pierwotnej.
Darcyn ten reset komputera, myslałem już że odszedł do lamusa, że teraz to tylko przez serwisowego kompa.
A tu proszę bug, odłączamy acu kilka godzin.
Ustawiamy aku czekamy i zero buga.
Ćwiczyłem to czasem w polaju z sercem rovera.
Co do tych anomaliów z turbo, to zdarzało mi się subiektywne uczucie chwilowego osłabienia osła właśnie w teraz.
Mgły, wilgoć,
Z tą róznicą, że nie zdarza sie teraz gdy stawiam osła w hali garażowej.
Czyli wilgoć.
Tylko gdzie ona się zbiera?
Na filtrze powietrza? bo inaczej być nie może.
Papier filtra chłonie wilgoć i wtedy przytyka powietrze?
Tyle, że turbo by zrobiło podciśnienie i wciagneło w końcu rozmoczony papier.
Czyli TTTM.
Włoskiego pochodzenia auto, jest do użytkowania w klimacie śródziemnomorskim lub podzwrotnikowym
Ale najlepsza była wypowiedź tego fachury z ASO.
Ci ludzie mi się coraz bardziej podobają.
Właściwie to powinienem się trwożyć ich nie wiedzą i brakiem serca do zawodu, który wykonują.
Nie szkolą się.
Nie wiem czy to polityka FAPu czy wąż w kieszeni włascicieli warsztatów.
A najfajniej jak jest kilka serwisów w mieście i szukasz porady.
W każdym usłyszysz co innego i wtedy nie wiadomo czy śmiać, czy płakać.
gazol (niem. Gazöl) chem., technol. mieszanina węglowodorów złożona z butanu, izobutanu i propanu, oddzielana od gazu ziemnego lub rafineryjnego; stosowany jako paliwo oraz surowiec w przemyśle chem.; gaz płynny.
Hasło opracowano na podstawie „Słownika Wyrazów Obcych” Wydawnictwa Europa, pod redakcją naukową prof. Ireny Kamińskiej-Szmaj, autorzy: Mirosław Jarosz i zespół. ISBN 83-87977-08-X. Rok wydania 2001.
Czyli mój instynkt mnie nie zawiódł helektronika, a własciwie to małe helektrony na stronie pierwotnej.
Darcyn ten reset komputera, myslałem już że odszedł do lamusa, że teraz to tylko przez serwisowego kompa.
A tu proszę bug, odłączamy acu kilka godzin.
Ustawiamy aku czekamy i zero buga.
Ćwiczyłem to czasem w polaju z sercem rovera.

Co do tych anomaliów z turbo, to zdarzało mi się subiektywne uczucie chwilowego osłabienia osła właśnie w teraz.
Mgły, wilgoć,
Z tą róznicą, że nie zdarza sie teraz gdy stawiam osła w hali garażowej.
Czyli wilgoć.
Tylko gdzie ona się zbiera?
Na filtrze powietrza? bo inaczej być nie może.
Papier filtra chłonie wilgoć i wtedy przytyka powietrze?
Tyle, że turbo by zrobiło podciśnienie i wciagneło w końcu rozmoczony papier.
Czyli TTTM.
Włoskiego pochodzenia auto, jest do użytkowania w klimacie śródziemnomorskim lub podzwrotnikowym

Ale najlepsza była wypowiedź tego fachury z ASO.
Ci ludzie mi się coraz bardziej podobają.
Właściwie to powinienem się trwożyć ich nie wiedzą i brakiem serca do zawodu, który wykonują.
Nie szkolą się.
Nie wiem czy to polityka FAPu czy wąż w kieszeni włascicieli warsztatów.
A najfajniej jak jest kilka serwisów w mieście i szukasz porady.
W każdym usłyszysz co innego i wtedy nie wiadomo czy śmiać, czy płakać.
Tomek
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 285000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 368 razy
- Otrzymał podziękowań: 621 razy
Nie wiem jakie masz radio, ale jeżeli fabryczne, to ma ono pamięć i po rozłączeniu akumulatora lub odłączeniu i wyjęciu radia z samochodu na jakiś czas (nie wiem ile?) nie traci ustawień i nie trzeba kodu (wczoraj wyjęte na prawie godzinę)markus2021 pisze:wiem to bo inaczej radio by się zblokowało a tylko ja znam kod do niego
A ja znalazłem rozwiązanie. Jak dotąd 100% skuteczności...... Niezawodne strony LKP !!!!tomektt pisze:A najfajniej jak jest kilka serwisów w mieście i szukasz porady.
W każdym usłyszysz co innego i wtedy nie wiadomo czy śmiać, czy płakać.




smak56
* * * *

* * * *
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
problemy z niedomaganiem turbiny przerabiałem. to był czujnik ciśnienia doładowania. nie lubi wilgośi, niskich temperatut i rozładowanego aku.
woda zbiera sie po prostu w zbiorniku. jeżeli mamy zalany tylko w jakies nieweilkij części to róznica temperatur w dzień i w nocy powoduje wytrącanie się wody na sciankach zbiornika.
ja bym na waszym miejscu zaczął testować jakieś uszlachetniacze do ON.
woda zbiera sie po prostu w zbiorniku. jeżeli mamy zalany tylko w jakies nieweilkij części to róznica temperatur w dzień i w nocy powoduje wytrącanie się wody na sciankach zbiornika.
ja bym na waszym miejscu zaczął testować jakieś uszlachetniacze do ON.
-
- klubowicz
- Posty: 647
- Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8v 77KM
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Jak robiłem u siebie "dotykowe włączniki" to radio miałem wyjęte prawie dobę i żadnych ustawień nie straciłosmak56 pisze:Nie wiem jakie masz radio, ale jeżeli fabryczne, to ma ono pamięć i po rozłączeniu akumulatora lub odłączeniu i wyjęciu radia z samochodu na jakiś czas (nie wiem ile?) nie traci ustawień i nie trzeba kodu (wczoraj wyjęte na prawie godzinę)markus2021 pisze:wiem to bo inaczej radio by się zblokowało a tylko ja znam kod do niego
Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną 
