Witam
Jestem świeżo po wymianie sprzęgła wraz z wysprzęgkikiem ale muszę się kogoś poradzić bo mi to sen z powiek ściąga. Wszystko wymienione niby ok auto jeździ przyspiesza ale przed wymianą brało niżej a teraz jest tak że praktycznie jakbym już nie miał go wciśniętego wcale to auto rusza no zauważalnie wyżej niż przed wymianą czy u Was też bierze wysoko bo już nie wiem czy tak ma być i spać spokojnie czy coś jest nie tak. Będę wdzięczny za każdą sugestie.
T-Jet Sprzęgło po wymianie dziwnie wysoko
- mwas
- Prezes
- Posty: 6953
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: T-Jet Sprzęgło po wymianie dziwnie wysoko
Wydaje mi się, że coś jest nie tak... Nie wiem co tak się mogło pokopać, ale wydaje mi się, że sprzęgło powinno "brać" gdzieś w okolicach połowy skoku pedału, ale niech zweryfikują to inni posiadacze wersji TJet
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2153
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 309 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
Re: T-Jet Sprzęgło po wymianie dziwnie wysoko
jesli chodzi o sprzęgło to raczej nie ma różnicy pomiędzy wersjami silnikowymi. U mnie jest ok. połowy wysokosci i zawsze tak było.
- daro70
- klubowicz
- Posty: 1204
- Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
- Przebieg: 99850
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 188 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
Re: T-Jet Sprzęgło po wymianie dziwnie wysoko
W Linea 1.4 77KM jak i w Tipo 1.4 95 KM pedał sprzęgła miałem na równi z hamulcem , ale tam wiadomo nie ma dwumasy . Po przesiadce na T-jet w Tipo pedał sprzęgła jest wyżej od pedału hamulca jakieś 1-1.5 cm od hamulca . Przy przeglądzie w ASO , oraz podejrzeniu innych fiatów z tym silnikiem wszędzie jest wyżej, więc myślę że może chodzi o układ sprzęgła z dwumasą . Oczywistym jest że Linea to nie Tipo , ale silniki takie same po lekkiej modernizacji to może obecne dwumasy podobne jak nie takie same (ale tak tylko głośno myślę), a co za tym idzie powtarza się podwyższony pedał sprzęgła względem hamulca .
-
- klubowicz
- Posty: 527
- Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
- Przebieg: 72000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Tarnowskie góry
- Podziękował: 37 razy
- Otrzymał podziękowań: 44 razy