I jak się załączy silnik to patrząc na to koło pasowe to widać że jest zwichrowane i tu pytanie gdzie coś takiego mozna kupić tylko nie piszcie że w ASO



Albo jakieś inne sugestie
Kolego , koło pasowe przykręcone jest trzema śrubami do kola zębatego rozrządu . Nie bagatelizuj tego bicia , bo przyczyna może leżeć głębiej ! Moim zdaniem należało by sprawdzić, czy bicie jest od kola pasowego ( może się rozwulkanizowało i wymiana kola załatwi problem ) , czy też od kola zębatego ( może to być zapowiedź problemów z klinem ) . Tak myślę. PozdrawiamTERMINATOR pisze: 20 maja 2019, 22:56 Pytanie stad iż prawdopodobnie zaczęło piszczyc
I jak się załączy silnik to patrząc na to koło pasowe to widać że jest zwichrowane i tu pytanie gdzie coś takiego mozna kupić tylko nie piszcie że w ASO
![]()
![]()
Albo jakieś inne sugestie
Nie. Nasze koło jest podwójne bo napędza też pompę wspomagania. W GP i Bravo wspomaganie jest na prąd i koło jest pojedyncze.
Temat znany i może nie do końca lubiany przez użytkowników T-Jet'ów
To pasek pompy wspomagania . Pasek jest typu stretch - dlatego nie posiada żadnego napinacza. A jeśli mowa jeszcze o biciu kola pasowego - ostatnio przy wymianie rozrzadu okazalo się , że kolo zębate rozrządu ( to z klinem ) ma ten klin jakby wyciśnięty , przez co w poblizu klina powstają " wybrzuszenia " . Z powodu tych nierownosci nawet na plaskim czole wału , po założeniu nowego kola zębatego okazuje się , że to kolo już lekko bije . Bicie to zwielokrotnia się oczywiscie na kole pasowym . Jedyna metoda pozbycia się tego polega na wyrównaniu tych wybrzuszeń na przylgni kola zębatego . PozdrawiamTERMINATOR pisze: 24 maja 2019, 15:03 czy ktos z użytkowników t-jet moze mi napisac czy posiada pasek na kole pasowym 3PK895 i 5PK1150
czy macie jakies inne moze macie pasek elastyczny zamontowany
czyli reasumując w kazdym t-jet po latach użytkowania to kolo pasowe na wale korbowym poprostu bije w wiekszym lub mniejszym stopniuzibi186 pisze: 24 maja 2019, 15:31To pasek pompy wspomagania . Pasek jest typu stretch - dlatego nie posiada żadnego napinacza. A jeśli mowa jeszcze o biciu kola pasowego - ostatnio przy wymianie rozrzadu okazalo się , że kolo zębate rozrządu ( to z klinem ) ma ten klin jakby wyciśnięty , przez co w poblizu klina powstają " wybrzuszenia " . Z powodu tych nierownosci nawet na plaskim czole wału , po założeniu nowego kola zębatego okazuje się , że to kolo już lekko bije . Bicie to zwielokrotnia się oczywiscie na kole pasowym . Jedyna metoda pozbycia się tego polega na wyrównaniu tych wybrzuszeń na przylgni kola zębatego . PozdrawiamTERMINATOR pisze: 24 maja 2019, 15:03 czy ktos z użytkowników t-jet moze mi napisac czy posiada pasek na kole pasowym 3PK895 i 5PK1150
czy macie jakies inne moze macie pasek elastyczny zamontowany![]()