Poniekąd . Nie posiadając oryginalnej wtyczki musiałbyś lutować przy każdej zmianie klocków na nowo . . . Powiem Ci tak : ze wszystkich układów jakie mamy w aucie , ten jest chyba najmniej istotny moim zdaniem . To dlatego , że klocki są cztery a kabelek przy jednym . Po ok. 40 - do nawet 100 tyś km jak niektórym udaje się zrobić między kolejnymi wymianami klocków jest bardzo mało prawdopodobne , aby wszystkie cztery klocki zużywały się w idealnie takim samym stopniu . Margines błędu jest bardzo mały gdyż czujnik znajduje się blisko blachy , wobec tego może się zdarzyć że zanim system da Ci znać , inny klocek będzie już jakiś czas tarł blachą po tarczy . Trzeba kontrolować stan klocków i tarcz i to jest jedyna pewna metoda - tak myślę

Robiąc przekładkę sezonową kół robię zawsze przegląd , czyszczenie i smarowanie ( gdzie trzeba ) hamulców
