Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu

Informacje ogólne
Szczypior
klubowicz
klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Przebieg: 170000
Silnik: 1,3 mjet
Rocznik: 2007
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu

Post autor: Szczypior »

Ile według was jest warta Linea o której pisze? Oczywiscie, tak około bo to tylko mój opis. Pytam bo są i po 8 tys na olx
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5233
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 285000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 368 razy
Otrzymał podziękowań: 621 razy

Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu

Post autor: smak56 »

Widzę, że jesteś bardzo rozchwiany. Z jednej strony już auto naprawiasz, a z drugiej zastanawiasz się czy warto ją wziąć. Ja na swój egzemplarz z drugiej ręki czekałem prawie dwa lata (była za droga). Ale ja wiedziałem, że takie auto chcę! Dzisiaj nie patrzę ile kosztują na aukcjach, gdyż wiem ile moje jest warte dla mnie. Przy sprzedaży warte jest tyle ile kupiec chce zapłacić. Mojego nie sprzedałbym (gdyby był na sprzedaż - a nie jest) taniej niż 15 - 16 tys. zł, mimo że ma przejechane 212 tys. km .
smak56
* * * *
Obrazek
Szczypior
klubowicz
klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Przebieg: 170000
Silnik: 1,3 mjet
Rocznik: 2007
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu

Post autor: Szczypior »

-
Ostatnio zmieniony 23 lis 2018, 17:30 przez Szczypior, łącznie zmieniany 1 raz.
pogromcaslaskiej
klubowicz
klubowicz
Posty: 527
Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
Przebieg: 72000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Tarnowskie góry
Podziękował: 36 razy
Otrzymał podziękowań: 46 razy

Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu

Post autor: pogromcaslaskiej »

Wartość auta to 12000-13000,disle już tak dobrze się nie sprzedają w dodatku to niszowy model więc problem może być ale nie musi(nie jest to np honda jazz, toyota Yaris na którą kupca znajdziesz od razu).W tym przedziale cenowym auto fajne i godne polecenia tak jak koledzy piszą.Moim zdaniem będziesz płakał,pod względem dynamiki to muł bagienny,parametry sobie znajdziesz w necie a wnioski wyciągniesz sam,ale najlepiej jak byś się przejechał przed kupnem bo papier a rzeczywistość to dwie różne rzeczy.
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5233
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 285000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 368 razy
Otrzymał podziękowań: 621 razy

Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu

Post autor: smak56 »

pogromcaslaskiej pisze: 08 lut 2018, 15:59 .... pod względem dynamiki to muł bagienny,
Zgadzam się ze wszystkim co napisałeś, z wyjątkiem tego powyżej. Wszystko zależy od tego jakie masz oczekiwania i styl. Jakoś nie brakuje mi mocy po przesiadce z BMW 525 tds (143 KM) czy nawet Rovera 400 2.0 sdi (105 KM). Kolega jeździ Stilo 1.9 jtd (chyba 120 KM) i był bardzo zdziwiony (pozytywnie), kiedy jechał moim autem. Ale to może tylko moje subiektywne odczucie, które przychodzi z wiekiem? :pomysli
smak56
* * * *
Obrazek
pogromcaslaskiej
klubowicz
klubowicz
Posty: 527
Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
Przebieg: 72000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Tarnowskie góry
Podziękował: 36 razy
Otrzymał podziękowań: 46 razy

Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu

Post autor: pogromcaslaskiej »

miałeś BMW które miało przyspieszenie 0-100 na poziomie 10s,280Nm,przesiadłeś sie do linei co ma 14s do setki i nie poczułeś dyskomfortu jeżeli chodzi o dynamikę samochodu,kurde też bym tak chciał mieć😀
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5233
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 285000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 368 razy
Otrzymał podziękowań: 621 razy

Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu

Post autor: smak56 »

pogromcaslaskiej pisze: 08 lut 2018, 22:23 miałeś BMW które miało przyspieszenie 0-100 na poziomie 10s,280Nm,przesiadłeś sie do linei co ma 14s do setki i nie poczułeś dyskomfortu jeżeli chodzi o dynamikę samochodu,kurde też bym tak chciał mieć😀
Czas zrobi swoje :ryczy
smak56
* * * *
Obrazek
Awatar użytkownika
marcin24
klubowicz
klubowicz
Posty: 1032
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
Przebieg: 175000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
Podziękował: 44 razy
Otrzymał podziękowań: 46 razy

Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu

Post autor: marcin24 »

z tym mułem przegiołęś, a do tego pewnie nie miałeś okazji jechać m-jetem. nie jeden był ździwiony
Pozdrawiam wszystkich
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5233
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 285000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 368 razy
Otrzymał podziękowań: 621 razy

Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu

Post autor: smak56 »

marcin24 pisze: 10 lut 2018, 22:22 z tym mułem przegiołęś, a do tego pewnie nie miałeś okazji jechać m-jetem. nie jeden był ździwiony
Musimy zawiązać jakąś koalicję. Coś próbują nas t-jetowcy zmarginalizować :ryczy .
smak56
* * * *
Obrazek
Awatar użytkownika
leszek1234
klubowicz
klubowicz
Posty: 2217
Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
Przebieg: 150000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2007
Lokalizacja: blisko Rybnika
Podziękował: 339 razy
Otrzymał podziękowań: 185 razy

Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu

Post autor: leszek1234 »

miałem do czynienia z tym silnikiem w Chevrolecie Aveo i potwierdzam - bardzo fajnie przyspiesza , miłe doznania z jazdy. Nie wiem jak to wygląda na papierze ale w użytkowaniu bardzo, bardzo żwawy. Nie sądzę żebyś miał narzekać. I to opinia "T-jetowca" :ink
pogromcaslaskiej
klubowicz
klubowicz
Posty: 527
Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
Przebieg: 72000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Tarnowskie góry
Podziękował: 36 razy
Otrzymał podziękowań: 46 razy

Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu

Post autor: pogromcaslaskiej »

A dlaczego przegiołem? chyba można mieć swoje zdanie,linea V8 potocznie nazywana tu na forum osiołkiem, jakoś pozytywnie się przyjęła, a Muł to mieszaniec międzygatunkowy klaczy konia domowego z ogierem osła,kopyta mają takie same,muł silniej ciągnie furę u dołu zbocza,ale na metę przybiegają prawie w tym samym czasie,muł wygrywa o długość głowy.
Awatar użytkownika
marcin24
klubowicz
klubowicz
Posty: 1032
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
Przebieg: 175000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
Podziękował: 44 razy
Otrzymał podziękowań: 46 razy

Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu

Post autor: marcin24 »

Już się nie czepiajmy szczegółów, nie jestem osobą obrażajaca się ani nie pozwalającą mieć innym swojego zdania. Poprostu chodziło mi o to że pewnie nie jezdzileś m-jetem a piszesz że jest mułowaty,
:pivo
Pozdrawiam wszystkich
daro189
klubowicz
klubowicz
Posty: 495
Rejestracja: 15 sie 2010, 22:12
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu

Post autor: daro189 »

Muł na pierwszym k drugim biegu, potem jest przyjemnie :D
Teraz jak przesiadam się z mjeta do osiołka - to strasznie go piłuje aby jakoś jechać. Spod świateł jest spoko, na trasie to już sporo kalkulacji.
Znowu w mjet starsznie nisko bierze mi sprzęgło - i nie wiem czy tak ma być, czy kończy mi się sprzęgło - łożysko sporadycznie szumi, ale jeszcze nie wali tak jak w nowym nabytku :)
pogromcaslaskiej
klubowicz
klubowicz
Posty: 527
Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
Przebieg: 72000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Tarnowskie góry
Podziękował: 36 razy
Otrzymał podziękowań: 46 razy

Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu

Post autor: pogromcaslaskiej »

No i gitara😁
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5233
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 285000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 368 razy
Otrzymał podziękowań: 621 razy

Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu

Post autor: smak56 »

pogromcaslaskiej pisze: 11 lut 2018, 12:51 A dlaczego przegiołem? chyba można mieć swoje zdanie,linea V8 potocznie nazywana tu na forum osiołkiem, jakoś pozytywnie się przyjęła, a Muł to mieszaniec międzygatunkowy klaczy konia domowego z ogierem osła,kopyta mają takie same,muł silniej ciągnie furę u dołu zbocza,ale na metę przybiegają prawie w tym samym czasie,muł wygrywa o długość głowy.
Tak trzymaj :ok) :ryczy
smak56
* * * *
Obrazek
ODPOWIEDZ