

Jakby ktoś potrzebował z okolic Poznania, to tu jest warsztat z tą maszynką
http://www.auto-kolor.pl/
Jeżeli po kilku dniach jeżdzenia na benzynie masz taką poprawę jaką nie miałeś przez rok to bym się zastanawił i jeszcze pojeździł - przecież nic nie stracisz i tak po czyszczeniu przez tą firmę będziesz musiał na benie pogonić.helletic pisze:Właśnie czytam i chwalą JCT bardziej użytkownicy Diesla niż benzyny. No chyba, że ktoś miał mocno uwalone wtryski w benzyniaku, to chwali bardzo. Ta cena i tak jest podobna do ceny pełnego zbiornika dobrej benzyny...jak nie zaryzykuję, to będę źle spał
Tutaj szkoły są różne. Ja z kolei staram się mieć zawsze pełny bak, i dolewać jak ubędzie.Ja częściej tankuje ale mniej tylko do 1/3 baku właśnie po to żeby nie trzymać za długo w zbiorniku, a z drugiej strony żeby pompa paliwowa pracowało w płynie.
Zaraz tam do ASO byś leciałhelletic pisze:Najlepiej było by chyba ustawić fabrycznie z komputera mapę ECU benzyny. ASO za to weźmie pewnie kosmos...
Eeeee...i tu jest problem, gdybym robił to samemu, to mogę coś popsuć, a tego bym nie chciałsylwek pisze:Oczywiście wszystko na własną odpowiedzialność