

Ja tam leję K P.E. bo różnica gdy kupowałem olej była 2zł...

Ad.1alvaro pisze:Witam!
1. Chciałem zapytać co jaki okres czasu/przebieg należało by się zgłosić do ASO aby go wymienić?
2. Czy co roku musze się zgłosić do ASO w celu przeglądu abym nie stracił gwarancji?
3. Ewentualnie jeżeli zgłoszę się do ASO na wymiane oleju to mogę podjechac i wręczyć im swoją buteleczkę (kupioną taniej) i poprosić tylko o wymianę? Ile taka przyjemność będzie mnie kosztować?
4. Czy jeżeli jestem jakimś fanatykiem częstrzej zmiany oleju to chyba sam moge go sobie wymienić (serwis sie chyba nie kapnie)?
5. Czy w przypadku jakichkolwiek kłopotów/usterek silnika - ASO jest w stanie się kapnąć czy miałem w silniku Selenię czy Castrol, czy może Shella?
Dzięki za odpowiedzi!
Ogólnie chodzi mi o to żeby jak najrzadziej do nich jeździc i wydawać kasę jednoczesnie nie tracąc gwarancji.
PS- @duskap - a Ty czasem nie siedziałeś na forum V40?
Filtry zakładane w fabryce są firmy PURFLUX, a czy się kapną to nie był bym taki pewny. Już słyszałem kilka opowieści jak to w ASO przymierzali kilka filtrów, bo nie bardzo im chciały przypasowaćduskap pisze:Serwis się kapnie o ile to pierwsza zmiana, ponieważ fabryczne filtry są inne niż te co później dają jako oryginały
To nie takie odkręcenie śrubki jak się wydaje... W T-Jecie to trochę gimnastyki aby odkręcić filtr. Zlanie oleju to faktycznie odkręcenie śrubki. Ale jeszcze zutylizowanie zużytego oleju. Sam sobie zmienisz olej i filtr a ze starym olejem co zrobisz?alvaro pisze:A to sama fatyga odkręcenia śrubkii u nich kosztuje 30-50 zł? Czy w tej cenie dają też filtr?
Dajecie im sami bańke oleju + filtr czy sam olej?