Zaparowana lampa przednia.

Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Możesz też na całą noc zostawić auto włączone.
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 106000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 365 razy
Otrzymał podziękowań: 200 razy

Post autor: Rafcio »

Coval pisze:Możesz też na całą noc zostawić auto włączone.
Oczywiście na światłach :lacha
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

rafcio082 pisze:
Coval pisze:Możesz też na całą noc zostawić auto włączone.
Oczywiście na światłach :lacha
Oczywiście :)
Awatar użytkownika
bodzioc
klubowicz
klubowicz
Posty: 753
Rejestracja: 15 lut 2010, 16:10
Przebieg: 135000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Poznań
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Post autor: bodzioc »

Coval pisze:
rafcio082 pisze:
Coval pisze:Możesz też na całą noc zostawić auto włączone.
Oczywiście na światłach :lacha
Oczywiście :)
Najlepiej na drogowych :ryczy
bodzioc
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 320 razy
Otrzymał podziękowań: 346 razy

Post autor: Tomek »

W Pandzie miałem problem z parującymi reflektorami.
Serwis uszczelniał, ale nic to nie dało, potem wymienił obie lampy, ale po jakimś czasie problem wrócił.
Gwarancja się skończyła, i zostałem sobie z takimi światłami.
Nie chciało mi się już z tym użerać, i po prostu co jakiś czas osuszałem sobie światełka suszarką do włosów :zlośnik
Letnią porą problem parowania był prawie niezauważalny, a nasilał się w okresie jesienno zimowym.
Mechanicy w różny sposób podchodzą do problemu.
Jedni próbują za wszelką cenę uszczelniać lampy, inni natomiast uważają że lampy wcale nie powinny być szczelne, a parowanie występuje przy niedrożnych odpowietrznikach.

Ja napiszę jeszcze co ja robiłem jak było już sporo zaparowane a nie chciało mi się suszyć suszarką:
Gdy nie było chlapy na ulicach, jak robiłem jakąś traskę, to zdejmowałem tylne zaślepki z lamp i wyruszałem w drogę. Po kilkudziesięciu kilometrach lampy były suchutkie.

Na szczęście w Linei nie mam tego problemu, bo nie ukrywam że jest to dość upierdliwe.
Awatar użytkownika
biker-28
klubowicz
klubowicz
Posty: 69
Rejestracja: 28 sty 2010, 11:16
Przebieg: 9800
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze

Post autor: biker-28 »

a to umnie lepszy numer wymyslili zrobili dziurki w tych zaslepkach i powiedzieli ze to fiat im kazał po wizycie zaczeły oby dwie parowac wiec oddałem samochud do serwisu tam znowu numer kontrola na wszystkie sposoby i wmawianie ze po kontroli nic nie stwierdzili to ze za karzdym razem robiłem i dawałem in zdjecia to mi powiedzieli ze to oni musza u siebie stwierdzic ze paruja czs oczekiwania po długiej wojnie dwa tygodnie teraz zaczynam wojne w sprawie elektrozawou pochłaniacza par paliwa twierdza ze to rzecz normalna i tak ma byc głośna praca w piatek ide z ta sprawa troszke wyżej jak nie to zawsze sprawa moze sie oprzec o TVN TURBO
Tacy sa serwisanci GANINEX PSZCZYNA CZARNA LISTA
Marcin
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

biker-28, jak emocje opadną to polecam słownik ORTOGRAFICZNY!
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
biker-28
klubowicz
klubowicz
Posty: 69
Rejestracja: 28 sty 2010, 11:16
Przebieg: 9800
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze

Post autor: biker-28 »

Ha ha ha bardzo śmieszne panie polonisto
Marcin
Q
klubowicz
klubowicz
Posty: 647
Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8v 77KM
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Q »

biker-28 pisze:(...)wiec oddałem samochud do serwisu tam znowu numer kontrola na wszystkie sposoby i wmawianie ze po kontroli nic nie stwierdzili to ze za karzdym razem robiłem (...)
nie ma w tym nic śmiesznego..
Można nie pisać z "ogonkami", literówki też każdemu mogą się zdarzyć, ale na Twoim miejscu zainstalowałbym sobie wtyczkę w przeglądarce do sprawdzania pisowni, lub kliknąłbym "Sprawdź pisownię" przed wysłaniem postu (funkcja na forum wprowadzona przez Ślimaka)..
Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną :ink
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

biker-28, nie zamierzam z nikogo się śmiać, raczej chciałem grzecznie zwrócić uwagę. Rozumiem, ktoś może być dysortografem, czy dyslektykiem ale ślimak dodał opcję sprawdzania pisowni na forum więc można z tego skorzystać.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
biker-28
klubowicz
klubowicz
Posty: 69
Rejestracja: 28 sty 2010, 11:16
Przebieg: 9800
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze

Post autor: biker-28 »

ciekawe jak by ci to wyszło pisanie na noki e72 co ma tak małe przyciski
Marcin
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 105 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

biker-28 pisze:ciekawe jak by ci to wyszło pisanie na noki e72 co ma tak małe przyciski
zdarza mi się czasami pisać z LG-ka GT540 i mam ten ból że nie mam możliwości napisać np: ę, ą, ł tylko samo e, a, l i jakiej bym nie używał przeglądarki w telefonie nawet opera mini a SMSy już normalnie
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 320 razy
Otrzymał podziękowań: 346 razy

Post autor: Tomek »

No i wczoraj zauważyłem delikatne zaparowanie w przedniej lewej lampie.
Tak się zastanawiam czy warunki atmosferyczne faktycznie mogą mieć wpływ na to zjawisko.
Dość zimne noce, a potem nawet pogodny dzień.
W nocy Lina cała pokryta jest szronem, a z nastaniem ranka wali na nią mocne słońce, i to akurat na lewą stronę, bo tak jest zaparkowana.
Zaparowanie nie było duże, więc doszedłem do wniosku że nie ma co z tego robić wielkiego halo, natomiast dzisiaj wyszedłem z psem na spacer, i okazało się że po zaparowaniu nie został żaden ślad.
Lampa idealnie przeźroczysta, i w żadnym zakamarku brak jakichkolwiek skroplin.
A i jeszcze dodam że nie jeździłem nigdzie od wczoraj, więc światła nie były włączane.

No i teraz co Wy o tym sądzicie..
Czy to faktycznie warunki pogodowe, czy to początek końca tej lampy??
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

W lampie są odpowietrzniki w postaci kwadratowych korków. Pod korkiem jest kawałek gąbki. Ale nie w tym rzecz. Z upływem czasu te korki czasem same się wsuwają. Wystarczy go wepchnąć głębiej i obserwować co dalej. Są 4 korki z tym że 2 w skrajnych rogach i bardzo trudno się do nich dostać.
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 106000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 365 razy
Otrzymał podziękowań: 200 razy

Post autor: Rafcio »

Tomek, na razie u siebie nie zauważyłem zaparowania
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
ODPOWIEDZ